Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

9,1

4 reviews over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in het Nederlands

Familie Robijn,
2-5-2018

Super complete huizen met mooi zwembad op een prachtige plek. Fantastisch

Heerlijk huis voor 2 gezinnen

Marieke,
1-9-2017

Fijn, schoon en net huis. Veel ruimte in en om het huis. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij waren met meerdere gezinnen waaronder ook jonge kinderen en iedereen heeft zich heel goed vermaakt.

Het zwembad is onmisbaar maar er is verder ook genoeg te doen en te zien in de omgeving.

De verhuurder is behulpzaam en betrouwbaar.

Kortom een echte aanrader.

Heerlijke weken gehad!

Nicole
25-8-2014

Wij hebben met twee jonge gezinnen een heerlijke tijd gehad op deze prachtige plek. Allebei de huizen zijn ruim en luxe ingericht. De keukens zijn groot en hebben een zeer uitgebreide inventaris. Ramen en schuifdeuren zijn voorzien van horren. 's Avonds kon alles lekker open en koelde het goed af. Door de dikke muren van het huis bleef het binnen sowieso lekker koel, terwijl het buiten toch 35 graden was. Het zwembad was voor ons groot genoeg. Ook de kleine kids vermaakte zich er prima. De twee woningen bieden ook voldoende privacy, met eigen groot terras, dus we konden ook lekker even op onszelf als we dat wilden.

De woningen liggen afgelegen en zeer rustig. We hebben in twee weken drie keer een buurman voorbij zien rijden. Heerlijke plek voor een rustige vakantie. Maar autohuur daarom wel noodzakelijk.

Het contact met de eigenaar hebben we als zeer prettig ervaren. Altijd bereid om mee te denken en te adviseren en zeer vriendelijk. Kortom... we hopen nog wel eens terug te komen!

Heerlijke plek.

Joost
9-5-2014

Heerlijke vakantie gehad samen met onze kinderen van 8 en 11 jaar. Huis voldoet aan alle eisen is netjes en verzorgd. Omgeving prachtig, wel een auto nodig. Eigenaars en beheerders van het huis zijn vriendelijk, betrouwbaar en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in Paderne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.