Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

Vakantiehuis
Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth
9,1

Laatste review

Heerlijk rustig gelegen vakantiehuis, opgedeeld in 2 aparte vakantiewoningen. Perfect voor 2 gezinnen die samen op vakantie gaan maar wel iedereen zijn privacy.

Het zoutwater zwembad met voldoende ligbedden is heerlijk!

Het ligt wat afgelegen, maar in ca. 20 minuten ben je met de auto bij het grote Algarve shopping centre of in Albufeira.

De plaatselijke zorg van Annemieke en Holger is goed, wij hadden wat problemen met de WIFI, dit werd door hen snel opgelost (wij zaten in de cottage), in de Quinta was de WIFI wel iets beter.

Het was onze 2e keer hier en we hebben wederom een heerlijke vakantie gehad.

Absoluut een aanrader!

10 reviews over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in het Nederlands

Heerlijk rustig gelegen vakantiehuis!

jolanda,
30-7-2017

Het zoutwater zwembad met voldoende ligbedden is heerlijk!

Het was onze 2e keer hier en we hebben wederom een heerlijke vakantie gehad.

Absoluut een aanrader!

Dit appartement heeft een goede ligging en met mooi uitzicht. Leuke knusse woonkamer met openhaart en ruime open keuken. Daarbij hoort er een netjes onderhouden tuin bij waar ligbedjes stonden en je heerlijk kon bijkomen. Echt een aanrader!

Heerlijk huis

Fam Kleinjan,
9-5-2017

Prima huis (Quinta) met heerlijk zwembad. Prachtig uitzicht, kortom Top!

Voor herhaling vatbaar.

Heerlijke vakantie gehad. De ligging van het huisje is perfect. Het laatste stukje weg naar het huisje is onverhard maar geen probleem.

Mooie omgeving en uitzicht. Bedden vonden wij iets te hard maar dat was dan ook het enige minpuntje. Alles is verder meer dan voldoende aanwezig in het huis.

Contact met de eigenaar was erg snel en prettig en ook de contactpersoon in Portugal was erg vriendelijk en behulpzaam.

Zwembad is groot maar in mei nog wel koud maar voor onze kinderen geen probleem. Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

heel leuke vakantie gehad

familie N
2-11-2016

Wij, twee gezinnen, hebben hier een heel leuke 12daagse vakantie gehad. De twee huizen samen huren was voor ons ideaal: wat privé, en toch veel samen. De huizen hadden alle comfort, alles was aanwezig (zelfs Nederlandse boeken :) ). Sanitair heel goed, nooit problemen gehad met tekort aan warm water of zo; keuken grootste huis uitgerust met vaatwasmachine, veel vaatwerk, etc. Het zwembad heel leuk. De omgeving was top, het huis ligt net weg van de drukte maar toch dicht van bv supermarkten, stranden, etc. Hou er wel rekening mee dat er hier veel avonden een wind opsteekt, een vestje is soms echt wel nodig, zeker op het terras bij het zwembad. Wij hielden van Albufeira, iets minder van Praia da Rocha (te druk), ook een wandeling in Alvo is een aanrader en natuurlijk even uitwaaien op het meest zuidelijk puntje van Europa. Ook het dolfijnen-spotten moet je doen! Wij gingen naar het strand Praia Sao Rafael en Praia dos Aveiros. Overal parkeermogelijkheden, wat super is.

Heerlijke vakantie!

jolanda
21-8-2016

Net terug van 2 weken in de Cottage, heerlijke vakantie gehad.

De huisjes liggen rustig gelegen, de weg is goed te doen, laatste stukje is onverhard, er staan bordjes als wegwijzers.

Volledige keuken met voldoende glazen, borden en bestek. Elektrische kookplaat, oven en magnetron. Er is ook een wasmachine in het huisje.

Bedden waren voor ons aan de harde kant, de douche was heerlijk.

Een ideale locatie voor 2 gezinnen want je hebt allebei je eigen prive terras.

Het zwembad was ook erg lekker, begint ondiep en gaat naar ca. 2 meter diep, voldoende ligbedden langs de kant.

Op advies van Annemiek gaan eten bij Zip Zip, dit is zeker een aanrader.

Ook een lekkere dagschotel op bij 20Age.

Naar het strand ca. 15 minuten rijden.

Wij komen hier graag nog een keertje terug!

Wij waren hier met 2 gezinnen.

Wat een heerlijke tijd hebben wij gehad in dit vakantiehuis! En wat een uniek stekkie.

Wij hebben genoten van het heerlijke zwembad(!!!) het mooie sanitair (heerlijke douche!), goede bedden, het mooie uitzicht op de vallei , mooie tuin met veel vlinders en de heerlijke ruime ruimtes.

De service was in orde, het zwembad werd 3 keer schoongemaakt tijdens ons verblijf (2 weken)

Het contact met Willem was heel fijn, snelle reactie op mail en het meedenken was voor ons zeer plezierig.

De voorzieningen zijn allemaal goed aan te rijden (auto noodzakelijk), winkels en restaurants (Zipzip was bij ons favoriet) De bakker (Padaria do Cerro) was ook erg leuk en lekker en 24 uur per dag open!

Bij de Continente deden we de boodschappen. Leuk om daar even te winkelen in het Algarve shopping centre, tot 24.00 uur open.

Verder bezochten wij nog de kurkfabriek in Sao Bras de Alportel, wat zeer de moeite waard was. Voor de kids gingen we nog naar het Aquapark dit vonden zij, (en eigenlijk wij ook) erg leuk.

ge-wel-dig genoten, echt een aanrader

Andrea
23-11-2014

De vakantiewoning in Paderne ligt heel rustig, even flink steil omhoog de laatste kilometer en je zit als een God in Frankrijk. Huis is netjes, schoon en van alle gemakken voorzien, zelfs oven, wasmachine, broodrooster en mooi dakterras. Mooie douche, alles ruim en koel.

Beheerster Annemiek was vriendelijk en zeer behulpzaam, bij een "probleem" kwam ze direct ter plaatse om het op te lossen.

Fietsen (MTB) gehuurd in de omgeving en prachtige routes gereden die de eigenaar ons had gemaild, een genot. Lekker pittig maar zo mooi.

Op 3km afstand een leuk treinstation waar vandaan je heel voordelig met de fiets de omgeving in kunt gaan. Op korte afstand grote supermarkten zodat je thuis lekker kunt koken maar ook leuke restaurantjes waar je goedkoop en zalig kunt eten. Wij hadden hier een heerlijke thuisbasis voor het ontdekken van de Algarve, voor fietsers zijn hier prachtige routes te rijden. Wij hebben zo honderden kilometers gereden en enorm genoten van het binnenland en de kust.

Geweldige Quinta, zwembad en ligging.

E van Oosten
31-7-2013

We hebben genoten van deze zeer compleet ingerichte Quinta ( er zit bijv. zelfs een hor voor het kleine badkamerraampje). Het mooie zwembad is ruim en is omringd door leuke zithoekjes en een mooie volgroeide tuin. De ligging op de berg is heerlijk rustig en toch ligt de Quinta zeer centraal voor het maken van leuke uitstapjes in de omgeving. Kortom: een echte aanrader!

Mooi huis op een nog mooiere lokatie.

Henny Boogaard
12-1-2013

Bij aanvraag al direct een concreet antwoord, snelle reacties emails en heel behulpzaam met het regelen van de auto en het geduld tot onze tickets geboekt konden worden. Auto verhuurbedrijf prima geregeld door eigenaar, evenals de ontvangst door de beheerder. Neemt alle tijd om dingen door te nemen ondanks het wat latere tijdstip dat wij aankwamen.

Echt een aanrader dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in Paderne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.