Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

Vakantiehuis
Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth
9,1

Laatste review

Hier kan je tot rust komen.

Jaap en Ritha,
28-3-2018

Een heel compleet huis, rustig gelegen boven op een bergtop met onverharde toegangswegen in mooie natuur met geweldig uitzicht.

20 reviews over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in het Nederlands

Hier kan je tot rust komen.

Jaap en Ritha,
28-3-2018

voor herhaling vatbaar

Gerda en John,
22-2-2018

Geweldige ligging met mooi uitzicht. Heel rustig gelegen, maar een mooi uitgangspunt voor wandelingen of stedenbezoek.

De nieuwe internetverbinding voldoet prima, snel en goed.

Prettig ook om een contactpersoon ter plaatse te hebben.

Wij komen volgend jaar misschien wel terug.

Zeer aangenaam verblijf gehad in de Cottage!

Lambert en Evelyn,
30-1-2018

Goed en zonnig gelegen met mooie tuin en terrassen op groot perceel.

Het zwembad ziet er fantastisch uit.

Alle vrijheid en rust. Soms hoor je even wat verkeer maar meestal is het stil met

vogels. Fijn op korte afstand van de zee en centraal gelegen voor het maken van

uitstapjes.

Goede bedden, fijne warme douche.

De Cottage is gezellig en smaakvol ingericht in de stijl van het land.

's Avonds kan het flink afkoelen in januari, enige kachelaansteekvaardigheid vereist.

Wel gezellig een houtvuurtje dan! Maar er is ook nog de gaskachel.

WiFi is in de Cottage niet sterk.

Een verblijf is zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk twee weken lente/zomer in januari!

Het voelt als thuiskomen ......................

Jan & Petra,
26-7-2017

Elk jaar proberen wij een paar weken te genieten in deze heerlijke accommodatie. Hoewel het huis, wat uit de drukte, op een heuvel ligt, zit je toch overal vlakbij. Strand, winkels en diverse gezellige stadjes. De omgeving van het huis is daardoor heerlijk rustig en zie je bijna niemand voorbij komen. Ook is er een grote bakkerij onderaan de heuvel, die 24 uur per dag geopend is en die heerlijke broodjes en zoetigheden verkoopt. Elke keer als we bij deze accommodatie aankomen, voelt het echt weer als thuiskomen.

Heerlijk rustig gelegen, veel ruimte!

Leen en Anneke
4-7-2016

Centraal in de Algarve, makkelijk als je zowel Oost als West Algarve en de vle mooie baaitjes wil ontdekken. Fijn en snel contact met eigenaars en villamanagement. Cottage troffen wij schoon aan. Goede prijs, kwaliteit!

Restaurant/café 20age in Ferreiras (gelegen aan de rotonde) ook een aanrader.

heerlijk verblijf

Harry en Hendrike herbrink
21-12-2015

gewoon een heerlijk verblijf voor een rustige relaxde vakantie.

Aanrader!

Marina
9-10-2015

Het vakantiehuis (in ons geval de cottage) lag zeer rustig maar wel heel centraal, De Algarve is goed te ontdekken en makkelijk bereikbaar. De woning is ruim, van alle gemakken voorzien en wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Wij werden netjes opgewacht, als was het 's avonds al wat later, door Annemiek. Bij haar konden we ook terecht met onze vragen enz. Al met al, gaat u naar de Algarve, dan willen wij de woning van harte aanbevelen. Wanneer wij over een paar jaar weer richting Algarve gaan, dan zullen wij zeker contact opnemen om te horen of 1 van de 2 woningen vrij is.

Geweldige verblijf

Jan & Petra
27-7-2015

Wij zijn voor de derde keer te gast geweest in het Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth van Willem en Elly, en wederom hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Het appartement ligt aan de rand van Paderne, wat hoger gelegen en daardoor heerlijk koel bij een heet Portugees zonnetje, echt ideale ligging. Daarnaast is het appartement schoon, goed onderhouden en van alles voorzien. Wij willen Willem en Elly heel erg bedanken voor hun gastvrijheid en we hopen volgend jaar weer terug te komen.

Wederom fantastisch!

Hans en Rianne
24-7-2015

Het was de 2e keer in deze prachtige woning. Wederom fantastisch! Qua service geen verandering met ons vorig bezoek. En dat is een compliment! We werden wederom opgewacht door Annemiek en Holger die de verzorging weer goed voor elkaar hadden. Zwembad was zwemklaar en dat was heerlijk aangezien de temperatuur de 40 graden raakte. Het uitzicht nog net zo prachtig als de vorige keer en ook in het huis was alles schoon en piekfijn in orde. Deze woning en de mensen die het verhuren en verzorgen, zorgen er echt voor dat je je thuis voelt! Zonder overdrijven een dikke 10!

Een heel goede ervaring

Judith
23-12-2014

Een heel goed adres voor rustzoekers. Dit huis ligt helemaal apart op een heuvel en is bereikbaar via een goed berijdbaar ongeasfalteerd landweggetje.

We konden kiezen tussen de quinta en de cottage en kozen voor het eerste. Misschien wat te groot voor twee mensen maar dit is wel het beste verblijf waar we ooit hebben gelogeerd. Het huis is van alle gemakken voorzien. Zelfs een afwasmachine! Maar we waren het meest verrukt van de open haard die in december een behaaglijke warmte geeft. Schoon beddengoed en handdoeken waren ruim voorradig. Er is ook een DVD-recorder, dus neem wat films mee voor de wintermaanden.

Het huis is zeer geschikt voor kinderen. Restaurants liggen op enige afstand. Te ver om te lopen. Voor dit adres is een huurauto dus wel nodig.

De oceaan is niet ver en we hebben diverse rots- en strandwandelingen gemaakt. Ook dichterbij kan je goed wandelen.

Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in Paderne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.