Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

47 reviews over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

• 2019
    8Gert en Coty Doornekamp13-07-2019

Fantastisch!

Mooie locatie buiten de drukte van Albufeira (12km), maar wel dicht bij de kust waar iets verder weg leuke stranden te vinden zijn, auto noodzakelijk. Een ambachtelijke bakker op 2.5 km en een supermarkt in Tunes op 3.5 km.
    De Cottage is heerlijk koel met horren voor alle ramen en geweldige satelliet-tv voor de nieuwsvoorziening, Top verblijf!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Rob Barlage23-01-2019

Een grandioos verblijf met alles er op en eraan!!

Onze eerste overwintering is een groot succes geworden. Wat onzeker of het wel wat voor ons was, begonnen we aan het avontuur in de heuvels tussen Paderne en Tunes. In contact gekomen met Willem en Ellie, die ons hebben geholpen om uiteindelijk de beslissing te nemen. Vanaf de eerste voet in de Quinta tot het moment dat we de deur weer dichttrokken een groot, heerlijk succes geweest. Het huis is compleet ingericht, werkelijk van alle gemakken voorzien, zowel binnen als buiten, een echt huiselijk gevoel dus. We hadden het geluk dat we Willem en Ellie persoonlijk hebben leren kennen, de gastvrijheid die die twee uitstralen maakt elk bezoek tot een feestje! We hebben dus ruim zes weken genoten van het verblijf, van de omgeving, van de natuur en niet in de laatste plaats van het klimaat. Was het in Nederland rond die tijd alleen grijs, nat en koud In de Portugese Quinta staat 's morgens al de zon en bij 18 is het genieten. Kortom Heerlijk!!

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    9Jaap en Ritha28-03-2018

Hier kan je tot rust komen.

Een heel compleet huis, rustig gelegen boven op een bergtop met onverharde toegangswegen in mooie natuur met geweldig uitzicht.

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Gerda en John22-02-2018

voor herhaling vatbaar

Geweldige ligging met mooi uitzicht. Heel rustig gelegen, maar een mooi uitgangspunt voor wandelingen of stedenbezoek. De nieuwe internetverbinding voldoet prima, snel en goed. Prettig ook om een contactpersoon ter plaatse te hebben. Wij komen volgend jaar misschien wel terug.

Gereisd met partner in februari 2018

• 8Lambert en Evelyn30-01-2018

Zeer aangenaam verblijf gehad in de Cottage!

Goed en zonnig gelegen met mooie tuin en terrassen op groot perceel. Het zwembad ziet er fantastisch uit. Alle vrijheid en rust. Soms hoor je even wat verkeer maar meestal is het stil met vogels. Fijn op korte afstand van de zee en centraal gelegen voor het maken van uitstapjes. Goede bedden, fijne warme douche. De Cottage is gezellig en smaakvol ingericht in de stijl van het land. 's Avonds kan het flink afkoelen in januari, enige kachelaansteekvaardigheid vereist. Wel gezellig een houtvuurtje dan! Maar er is ook nog de gaskachel. WiFi is in de Cottage niet sterk. Een verblijf is zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk twee weken lente/zomer in januari!

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Jan & Petra26-07-2017

Het voelt als thuiskomen ......................

Elk jaar proberen wij een paar weken te genieten in deze heerlijke accommodatie. Hoewel het huis, wat uit de drukte, op een heuvel ligt, zit je toch overal vlakbij. Strand, winkels en diverse gezellige stadjes. De omgeving van het huis is daardoor heerlijk rustig en zie je bijna niemand voorbij komen. Ook is er een grote bakkerij onderaan de heuvel, die 24 uur per dag geopend is en die heerlijke broodjes en zoetigheden verkoopt. Elke keer als we bij deze accommodatie aankomen, voelt het echt weer als thuiskomen.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Leen en Anneke04-07-2016

Heerlijk rustig gelegen, veel ruimte!

Centraal in de Algarve, makkelijk als je zowel Oost als West Algarve en de vle mooie baaitjes wil ontdekken. Fijn en snel contact met eigenaars en villamanagement. Cottage troffen wij schoon aan. Goede prijs, kwaliteit! Restaurant/café 20age in Ferreiras (gelegen aan de rotonde) ook een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Harry en Hendrike herbrink21-12-2015

heerlijk verblijf

gewoon een heerlijk verblijf voor een rustige relaxde vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Marina09-10-2015

Aanrader!

Het vakantiehuis (in ons geval de cottage) lag zeer rustig maar wel heel centraal, De Algarve is goed te ontdekken en makkelijk bereikbaar. De woning is ruim, van alle gemakken voorzien en wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Wij werden netjes opgewacht, als was het 's avonds al wat later, door Annemiek. Bij haar konden we ook terecht met onze vragen enz. Al met al, gaat u naar de Algarve, dan willen wij de woning van harte aanbevelen. Wanneer wij over een paar jaar weer richting Algarve gaan, dan zullen wij zeker contact opnemen om te horen of 1 van de 2 woningen vrij is.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Jan & Petra27-07-2015

Geweldige verblijf

Wij zijn voor de derde keer te gast geweest in het Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth van Willem en Elly, en wederom hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Het appartement ligt aan de rand van Paderne, wat hoger gelegen en daardoor heerlijk koel bij een heet Portugees zonnetje, echt ideale ligging. Daarnaast is het appartement schoon, goed onderhouden en van alles voorzien. Wij willen Willem en Elly heel erg bedanken voor hun gastvrijheid en we hopen volgend jaar weer terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2015

8 tips over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

• Gert Treels, 23-02-2013

In de huizen liggen mappen met tips over de omgeving (in de quinta misten we de wandelingen), restaurants e.d. Maar onvermeld mogen niet blijven de restaurants Veneza met een verzameling Portugese wijnen en ports die ongekend is (160.000 flessen) en waar je kunt dineren tussen de hoog opgestapelde voorraad en Xerim. Wel reserveren, want ze zijn ook bij de Portugezen erg in trek. Beiden liggen aan de weg van Ferreiras naar Paderne. Ook het terras en de kust aan Praia de Gale is een aanrader.

• Henny Boogaard, 12-01-2013

Ga zeker eens eten bij restaurant Veneza. Was een heel goede tip van de beheerder voor een echt portugees restaurant waar alleen portugezen en een verdwaalde reiziger komen. Wanneer je echt heel veel wil zien van de omgeving en een beetje avontuurlijk ben probeer dan een 4 x 4 te huren. Veel mogelijkheden en gegarandeerd plezier.

• Rita Folkersma, 31-12-2012

Tips: onze ervaring met het door ons zelf uitgekozen autoverhuur bedrijf (Jardim, via de website van Sunny Cars) was waardeloos. Wees niet eigenwijs en neem het advies aan van de eigenaar en huur via hem.

0 vragen over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

Vakantiehuis info