Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth
9,1

8 tips over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

Judith, 23-12-2014
Huur een auto erbij. Uitermate geschikt uitgangspunt voor wandelingen, zowel dichtbij als iets verder aan zee.
Andrea, 23-11-2014
Fietsen, de Monchique, het binnenland, de kust, met de trein vanuit Tunes naar Lagos en van daaruit de kust langs fietsen naar Cabo Vicente, Silves (op de fiets), daar de burcht bekijken en in het Centrum lekker authentiek eten. Een Bica voor 0,65 cent, lekkere muffins, vis eten.
Nicole, 25-8-2014
De omgeving is zeer geschikt voor fietsliefhebbers. Wij hebben voor een aantal dagen een mountainbike gehuurd. Kost ongeveer 20 euro per dag. De eigenaar heeft mooie routes in de omgeving.

Willem van Kester, 14-3-2014

Dit is geen tip maar een aanvulling van de eigenaar; op Zoover wordt niet echt duidelijk dat 'Casal de Dona Elisabeth' bestaat uit twee huizen: de Quinta, met privégebruik van het zwembad, voor max. zes personen, en de Cottage, met gebruik van de dakterrassen, voor max. vier personen.

De 'hoofdfoto' toont de voorzijde van de Cottage, helaas kunnen wij dit niet zelf veranderen en dat is jammer want nu staan er ook wat verouderde foto's op Zoover.

Bezoek voor actuele foto's en info aub onze site.

Gert Treels, 23-2-2013
In de huizen liggen mappen met tips over de omgeving (in de quinta misten we de wandelingen), restaurants e.d. Maar onvermeld mogen niet blijven de restaurants Veneza met een verzameling Portugese wijnen en ports die ongekend is (160.000 flessen) en waar je kunt dineren tussen de hoog opgestapelde voorraad en Xerim. Wel reserveren, want ze zijn ook bij de Portugezen erg in trek. Beiden liggen aan de weg van Ferreiras naar Paderne. Ook het terras en de kust aan Praia de Gale is een aanrader.
Henny Boogaard, 12-1-2013

Ga zeker eens eten bij restaurant Veneza. Was een heel goede tip van de beheerder voor een echt portugees restaurant waar alleen portugezen en een verdwaalde reiziger komen.

Wanneer je echt heel veel wil zien van de omgeving en een beetje avontuurlijk ben probeer dan een 4 x 4 te huren. Veel mogelijkheden en gegarandeerd plezier.

Rita Folkersma, 31-12-2012
Tips: onze ervaring met het door ons zelf uitgekozen autoverhuur bedrijf (Jardim, via de website van Sunny Cars) was waardeloos. Wees niet eigenwijs en neem het advies aan van de eigenaar en huur via hem.
Carla de Bruijn, 1-10-2012
Neem vooral je fototoestel en je verrekijker mee. Verder heb je niets nodig want in het huis is alles wat je nodig hebt.