Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth *****

Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth
Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth
9,2

39 reviews over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in het Nederlands

Zeer aangenaam verblijf gehad in de Cottage!

Lambert en Evelyn, 30-1-2018

Goed en zonnig gelegen met mooie tuin en terrassen op groot perceel.

Het zwembad ziet er fantastisch uit.

Alle vrijheid en rust. Soms hoor je even wat verkeer maar meestal is het stil met

vogels. Fijn op korte afstand van de zee en centraal gelegen voor het maken van

uitstapjes.

Goede bedden, fijne warme douche.

De Cottage is gezellig en smaakvol ingericht in de stijl van het land.

's Avonds kan het flink afkoelen in januari, enige kachelaansteekvaardigheid vereist.

Wel gezellig een houtvuurtje dan! Maar er is ook nog de gaskachel.

WiFi is in de Cottage niet sterk.

Een verblijf is zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk twee weken lente/zomer in januari!

Heerlijk,dit is echt genieten!

Lisette, 5-9-2017

Het is zo'n heerlijk rustig gelegen plekje,krekeltjes en vogels meer hoor je soms niet.

Een auto is wel een must om je boodschapjes te doen of naar een stadje of het strand te gaan...

maar een dagje bij de Quinta met het zwembad is ook goed vertoeven,s'avonds de bbq aan en tot de laten uurtjes genieten van de rust en ruimte.

Uiteten is bij de Portugees super goedkoop en leuk om te ervaren.

Tegenwoordig een bakker vlakbij en nog 24/7 open!

Het fijne van deze plek is dat je met de auto de toeristische plekjes opzoekt en je daarna weer heerlijk terug kan trekken bij het huis,voor ieder wat wils!

Heerlijk huis voor 2 gezinnen

Marieke, 1-9-2017

Fijn, schoon en net huis. Veel ruimte in en om het huis. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij waren met meerdere gezinnen waaronder ook jonge kinderen en iedereen heeft zich heel goed vermaakt.

Het zwembad is onmisbaar maar er is verder ook genoeg te doen en te zien in de omgeving.

De verhuurder is behulpzaam en betrouwbaar.

Kortom een echte aanrader.

Heerlijk rustig gelegen vakantiehuis!

jolanda, 30-7-2017

Heerlijk rustig gelegen vakantiehuis, opgedeeld in 2 aparte vakantiewoningen. Perfect voor 2 gezinnen die samen op vakantie gaan maar wel iedereen zijn privacy.

Het zoutwater zwembad met voldoende ligbedden is heerlijk!

Het ligt wat afgelegen, maar in ca. 20 minuten ben je met de auto bij het grote Algarve shopping centre of in Albufeira.

De plaatselijke zorg van Annemieke en Holger is goed, wij hadden wat problemen met de WIFI, dit werd door hen snel opgelost (wij zaten in de cottage), in de Quinta was de WIFI wel iets beter.

Het was onze 2e keer hier en we hebben wederom een heerlijke vakantie gehad.

Absoluut een aanrader!

Het voelt als thuiskomen ......................

Jan & Petra, 26-7-2017

Elk jaar proberen wij een paar weken te genieten in deze heerlijke accommodatie. Hoewel het huis, wat uit de drukte, op een heuvel ligt, zit je toch overal vlakbij. Strand, winkels en diverse gezellige stadjes. De omgeving van het huis is daardoor heerlijk rustig en zie je bijna niemand voorbij komen. Ook is er een grote bakkerij onderaan de heuvel, die 24 uur per dag geopend is en die heerlijke broodjes en zoetigheden verkoopt. Elke keer als we bij deze accommodatie aankomen, voelt het echt weer als thuiskomen.

Heerlijke vakantie gehad in dit appartement

Ruby, 13-6-2017

Dit appartement heeft een goede ligging en met mooi uitzicht. Leuke knusse woonkamer met openhaart en ruime open keuken. Daarbij hoort er een netjes onderhouden tuin bij waar ligbedjes stonden en je heerlijk kon bijkomen. Echt een aanrader!

Heerlijk huis

Fam Kleinjan, 9-5-2017

Prima huis (Quinta) met heerlijk zwembad. Prachtig uitzicht, kortom Top!

Voor herhaling vatbaar.

Mooi en rustig gelegen woning met veel ruimte

T. Koot, 9-5-2017

Heerlijke vakantie gehad. De ligging van het huisje is perfect. Het laatste stukje weg naar het huisje is onverhard maar geen probleem.

Mooie omgeving en uitzicht. Bedden vonden wij iets te hard maar dat was dan ook het enige minpuntje. Alles is verder meer dan voldoende aanwezig in het huis.

Contact met de eigenaar was erg snel en prettig en ook de contactpersoon in Portugal was erg vriendelijk en behulpzaam.

Zwembad is groot maar in mei nog wel koud maar voor onze kinderen geen probleem. Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

heel leuke vakantie gehad

familie N, 2-11-2016

Wij, twee gezinnen, hebben hier een heel leuke 12daagse vakantie gehad. De twee huizen samen huren was voor ons ideaal: wat privé, en toch veel samen. De huizen hadden alle comfort, alles was aanwezig (zelfs Nederlandse boeken :) ). Sanitair heel goed, nooit problemen gehad met tekort aan warm water of zo; keuken grootste huis uitgerust met vaatwasmachine, veel vaatwerk, etc. Het zwembad heel leuk. De omgeving was top, het huis ligt net weg van de drukte maar toch dicht van bv supermarkten, stranden, etc. Hou er wel rekening mee dat er hier veel avonden een wind opsteekt, een vestje is soms echt wel nodig, zeker op het terras bij het zwembad. Wij hielden van Albufeira, iets minder van Praia da Rocha (te druk), ook een wandeling in Alvo is een aanrader en natuurlijk even uitwaaien op het meest zuidelijk puntje van Europa. Ook het dolfijnen-spotten moet je doen! Wij gingen naar het strand Praia Sao Rafael en Praia dos Aveiros. Overal parkeermogelijkheden, wat super is.

Heerlijke vakantie!

jolanda, 21-8-2016

Net terug van 2 weken in de Cottage, heerlijke vakantie gehad.

De huisjes liggen rustig gelegen, de weg is goed te doen, laatste stukje is onverhard, er staan bordjes als wegwijzers.

Volledige keuken met voldoende glazen, borden en bestek. Elektrische kookplaat, oven en magnetron. Er is ook een wasmachine in het huisje.

Bedden waren voor ons aan de harde kant, de douche was heerlijk.

Een ideale locatie voor 2 gezinnen want je hebt allebei je eigen prive terras.

Het zwembad was ook erg lekker, begint ondiep en gaat naar ca. 2 meter diep, voldoende ligbedden langs de kant.

Op advies van Annemiek gaan eten bij Zip Zip, dit is zeker een aanrader.

Ook een lekkere dagschotel op bij 20Age.

Naar het strand ca. 15 minuten rijden.

Wij komen hier graag nog een keertje terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in Paderne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth scoort een 9.15 uit 10 op basis van 39 reviews.