Vakantiehuis
9,1

44 reviews over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in het Nederlands

Een grandioos verblijf met alles er op en eraan!!

Rob Barlage,
23-1-2019

Onze eerste overwintering is een groot succes geworden. Wat onzeker of het wel wat voor ons was, begonnen we aan het avontuur in de heuvels tussen Paderne en Tunes. In contact gekomen met Willem en Ellie, die ons hebben geholpen om uiteindelijk de beslissing te nemen. Vanaf de eerste voet in de Quinta tot het moment dat we de deur weer dichttrokken een groot, heerlijk succes geweest. Het huis is compleet ingericht, werkelijk van alle gemakken voorzien, zowel binnen als buiten, een echt huiselijk gevoel dus. We hadden het geluk dat we Willem en Ellie persoonlijk hebben leren kennen, de gastvrijheid die die twee uitstralen maakt elk bezoek tot een feestje! We hebben dus ruim zes weken genoten van het verblijf, van de omgeving, van de natuur en niet in de laatste plaats van het klimaat. Was het in Nederland rond die tijd alleen grijs, nat en koud In de Portugese Quinta staat 's morgens al de zon en bij 18 is het genieten. Kortom Heerlijk!!

Gereisd met partner in december 2018

Een echte aanrader

Guido callewaert,
3-8-2018

Nog aan het nagenieten van een weekje vakantie met onze kinderen en kleinkinderen. Voor de rustzoekers is dit vakantiehuis fantastisch gelegen.Centraal gelegen in de Algarve om alle bezienswaardigheden in alle regio’s te verkennen. Het huis is volledig uitgerust en piekfijn in orde bij aankomst. Het zwembad is een ideale plaats om af te koelen en na te genieten. In de onmiddellijke omgeving heb je ook diverse restaurantjes om te genieten van de plaatselijke en heerlijke portugese keuken.(en dit zonder een aanslag op je portemonnee).

Kortom een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Familie Robijn,
2-5-2018

Super complete huizen met mooi zwembad op een prachtige plek. Fantastisch

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Hier kan je tot rust komen.

Jaap en Ritha,
28-3-2018

Een heel compleet huis, rustig gelegen boven op een bergtop met onverharde toegangswegen in mooie natuur met geweldig uitzicht.

Gereisd met partner in maart 2018

voor herhaling vatbaar

Gerda en John,
22-2-2018

Geweldige ligging met mooi uitzicht. Heel rustig gelegen, maar een mooi uitgangspunt voor wandelingen of stedenbezoek.

De nieuwe internetverbinding voldoet prima, snel en goed.

Prettig ook om een contactpersoon ter plaatse te hebben.

Wij komen volgend jaar misschien wel terug.

Gereisd met partner in februari 2018

Zeer aangenaam verblijf gehad in de Cottage!

Lambert en Evelyn,
30-1-2018

Goed en zonnig gelegen met mooie tuin en terrassen op groot perceel.

Het zwembad ziet er fantastisch uit.

Alle vrijheid en rust. Soms hoor je even wat verkeer maar meestal is het stil met

vogels. Fijn op korte afstand van de zee en centraal gelegen voor het maken van

uitstapjes.

Goede bedden, fijne warme douche.

De Cottage is gezellig en smaakvol ingericht in de stijl van het land.

's Avonds kan het flink afkoelen in januari, enige kachelaansteekvaardigheid vereist.

Wel gezellig een houtvuurtje dan! Maar er is ook nog de gaskachel.

WiFi is in de Cottage niet sterk.

Een verblijf is zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk twee weken lente/zomer in januari!

Gereisd met partner in januari 2018

Heerlijk,dit is echt genieten!

Lisette,
5-9-2017

Het is zo'n heerlijk rustig gelegen plekje,krekeltjes en vogels meer hoor je soms niet.

Een auto is wel een must om je boodschapjes te doen of naar een stadje of het strand te gaan...

maar een dagje bij de Quinta met het zwembad is ook goed vertoeven,s'avonds de bbq aan en tot de laten uurtjes genieten van de rust en ruimte.

Uiteten is bij de Portugees super goedkoop en leuk om te ervaren.

Tegenwoordig een bakker vlakbij en nog 24/7 open!

Het fijne van deze plek is dat je met de auto de toeristische plekjes opzoekt en je daarna weer heerlijk terug kan trekken bij het huis,voor ieder wat wils!

Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijk huis voor 2 gezinnen

Marieke,
1-9-2017

Fijn, schoon en net huis. Veel ruimte in en om het huis. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wij waren met meerdere gezinnen waaronder ook jonge kinderen en iedereen heeft zich heel goed vermaakt.

Het zwembad is onmisbaar maar er is verder ook genoeg te doen en te zien in de omgeving.

De verhuurder is behulpzaam en betrouwbaar.

Kortom een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk rustig gelegen vakantiehuis!

jolanda,
30-7-2017

Heerlijk rustig gelegen vakantiehuis, opgedeeld in 2 aparte vakantiewoningen. Perfect voor 2 gezinnen die samen op vakantie gaan maar wel iedereen zijn privacy.

Het zoutwater zwembad met voldoende ligbedden is heerlijk!

Het ligt wat afgelegen, maar in ca. 20 minuten ben je met de auto bij het grote Algarve shopping centre of in Albufeira.

De plaatselijke zorg van Annemieke en Holger is goed, wij hadden wat problemen met de WIFI, dit werd door hen snel opgelost (wij zaten in de cottage), in de Quinta was de WIFI wel iets beter.

Het was onze 2e keer hier en we hebben wederom een heerlijke vakantie gehad.

Absoluut een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Het voelt als thuiskomen ......................

Jan & Petra,
26-7-2017

Elk jaar proberen wij een paar weken te genieten in deze heerlijke accommodatie. Hoewel het huis, wat uit de drukte, op een heuvel ligt, zit je toch overal vlakbij. Strand, winkels en diverse gezellige stadjes. De omgeving van het huis is daardoor heerlijk rustig en zie je bijna niemand voorbij komen. Ook is er een grote bakkerij onderaan de heuvel, die 24 uur per dag geopend is en die heerlijke broodjes en zoetigheden verkoopt. Elke keer als we bij deze accommodatie aankomen, voelt het echt weer als thuiskomen.

Gereisd met partner in mei 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth in Paderne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.