Géén boekingskosten
/Portugal/Algarve/Paderne/Vakantiehuizen Paderne/Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth

Casal de Dona Elisabeth

Meer vakantiehuis info

55 Reviews over Casal de Dona Elisabeth

• 10Kor en Hennie04-10-2022

Beste vakantie ooit

Van 1 tot en met 30 september hebben wij mogen verblijven in de schitterende Quinta van Willem en Ellie. De Quinta schitterend gelegen boven op een heuvel met weids uitzichten over een dal. We hebben genoten van de serene rust en stilte en hierbij onze accu weer op kunnen laden. De mooie en volledig ingerichte Quinta, met alle Nederlandse TV zenders en de complete keuken inventaris, zelfs een kookwekker en eiersnijder en het prachtige zwembad hebben ons verblijf in de Quinta zeer aangenaam gemaakt. Onze complimenten gaan ook uit naar het beheerders echtpaar Norbert en Zuzanne, ook zij hebben gezorgd dat onze vakantie een feestje is geworden. Wij zijn absoluut van plan om weer terug te keren naar deze schitterend locatie met deze prachtige Quinta. Bedankt Willem en Ellie.

• 10Jan en Suzan en Fam in Cottage Elisabethinha30-09-2022

Fantastische vakantie en verblijf!!

Fantastische vakantie!! Wat hebben we weer genoten, nu voor de 3e keer. De eigenaren Willem en Ellie Kester hebben het goed voor elkaar voor hun huurders, en dan de complimenten voor de beheerders Norbert en Zuzanna die met raad en daad voor je klaar staan. Alles is zeer schoon en compleet, er is zelfs een wasmachine! Een heerlijke plaats om uit te rusten, dichtbij de kust en mooie plaatsen. En dan de geweldige temperatuur met wind. Prachtig zwembad, en de 2 dakterrassen waar je ‘s morgens heerlijk kunt ontbijten. Verder kun je in de buurt heel goedkoop en lekker uit eten, de locals zijn prima. Echt een aanrader!!!

• 10Bert en Judith03-08-2022

Geweldig! Gelijk weer geboekt voor volgend jaar...

We hebben in de quinta gelogeerd vanaf half juni tot half juli. Voor het eerst een hele maand de tijd! De eerste 14 dagen waren ook de (klein)kinderen uit Canada over. De laatste twee weken waren we met ons tweetjes. Wat als eerste opviel was de hele mooie ligging van het huis en eenmaal binnen bleek alles spic en span te zijn. Zo schoon en netjes! Het zwembad was heerlijk van temperatuur en is dan ook elke dag gebruikt. Al snel merkten we hoe gunstig de quinta ligt. We waren al eerder in Portugal geweest, maar nog nooit zo centraal. Met de auto ben je in ongeveer 10 minuten in Albufeira, maar ook Algarve Shopping - een heel groot en mooi winkelcentrum - is in diezelfde tijd te bereiken. Zelfs Portimao, Olhao, Faro en Quinta do Lago zijn snel bereikbaar. In een door de eigenaren gemaakt boek staan een aantal restaurants. Voor ons was Paraíso do Algarve (Foral) een echte aanrader, evenals Waterfront in Portimao overigens!

• 10Lisa27-06-2022

Fantastische plek om helemaal tot rust te komen!

Na een vriendelijke ontvangst door de beheerder Norbert kwamen we binnen in de Quinta, we hebben nog nooit zo'n schoon en net vakantiehuis gezien waarvoor de complimenten aan Zuzanna! We hebben 2 weken lang genoten van het huis, de omgeving en het zwembad dat al 28 graden warm was dankzij het afdekzeil wat ook wij 's avonds over het zwembad trokken. De kinderen hebben genoten van het zwembad. Kortom: een plek om terug te komen, wat we ook zeker zullen doen.

• 10Jan & Petra27-06-2022

THUISKOMEN !!!

Het was weer een heerlijk gevoel om binnen te stappen in "onze cottage". Na jaren van niet kunnen reizen was het vorige eindelijk weer zover. We konden weer gaan geniet van alles waar de Algarve rijk aan is. Het heerlijke weer, de goede restaurantjes en terrasjes, allemaal binnen 15 minuten rijden vanaf het onderkomen. Niet te vergeten de bakker en mini-market onderaan de heuvel. Tunes ligt op 10 minuten rijden, hier stopt de hoge snelheidstrein naar Lissabon, 's ochtends de eerste trein heen en de laatste terug, heel goed te doen. Het was weer heerlijk, mede door de goede verzorging door de gastheer/-vrouw. Huis was weer picobello school ! Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij ! Jan & Petra

• 10Jan & Petra27-06-2022

THUISKOMEN !!

Het was weer heerlijk om weer binnen te stappen in de cottage !! Na een aantal jaren niet hebben kunnen reizen was het vorige maand eindelijk zover. Alles was weer tip-top-geregeld in "onze cottage". Was weer superschoon en werden weer hartelijk welkom geheten door onze gastheer/-vrouw. We hebben drie weken heerlijk kunnen genieten van alles waar Portugal rijk aan is. Heerlijk weer, leuke markten en de vele restaurantjes en terrasjes dichtbij ons verblijf en niet te vergeten de bakker en een kleine supermarkt onderaan de heuvel. Op 10 minuten rijden ligt het plaatsje Tunes. Hier stopt de Portugese TGV en binnen 3 1/2 uur sta je midden in Lissabon. Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij !!

• 9Jessica Ruseler25-08-2021

Fantastische plek, helemaal privé

Wat een heerlijke plek! Helemaal privé en op 20 minuten rijden van Albufeira. De woning is perfect wanneer je met een groep bent, er is voldoende ruimte in zowel de Cottage als in de Quinta. Paderne is centraal gelegen en vanuit hier kun je mooie dagtripjes maken. Wij komen zeker nog een keer terug! Neem een trui of jasje mee, de wind steekt iedere avond weer op en zo hoog gelegen vang je aardig wat wind.

• 10Ruimte
  • 10Familie Koole24-07-2020

Aanrader

Sommige plekken houd je het liefst voor jezelf. Daar is dit er een van. Leuk huis met een heerlijk zwembad op een prachtige, rustige locatie ongeveer vijftien minuten rijden van Albufeira. Fijn contact met de beheerder Dennis en eigenaar Willem. Kortom een aanrader!!

• 8Gert en Coty Doornekamp13-07-2019

Fantastisch!

Mooie locatie buiten de drukte van Albufeira (12km), maar wel dicht bij de kust waar iets verder weg leuke stranden te vinden zijn, auto noodzakelijk. Een ambachtelijke bakker op 2.5 km en een supermarkt in Tunes op 3.5 km.
    De Cottage is heerlijk koel met horren voor alle ramen en geweldige satelliet-tv voor de nieuwsvoorziening, Top verblijf!

• 10Ineke en Aad12-06-2019

Het verblijf doet je beseffen dat je leeft.

We hebben een heerlijke tijd beleefd in de Cottage. Willem en Ellie hebben een nauwkeurige routebeschrijving gemaild maar het was toch even zoeken voor we er waren. Maar dat hield wel in dat we in een zeer rustige omgeving waren terecht gekomen. We hebben 10 dagen genoten van het weer, de rust, de mooie ruime Cottage, de gastvrijheid van Willem en Ellie en van de prachtige centrale uitvalsbasis om dagtrips te ondernemen.

Vakantiehuis Casal de Dona Elisabeth info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Vale de Pegas, 8201-926