Vakantiehuis
9,3

3 reviews over Vakantiehuis Casa Montinho Novo in het Nederlands

betreffende accommodatie was een prive woning

heer Verburg
17-9-2014

wij hebben een prive woning gehuurd met zwembad via Micazu dit werkte perfect.

Gereisd Met partner in september 2014

Schitterende woning

Familie Goudemond-Akkermans
13-9-2011

Heerlijke woning in een rustig dorpje. Met een huurauto ben je zo aan de kust of bij andere bestemmingen. Veel ruimte, privacy, jacuzzi, prettige "ontbijt"tuin, 2 badkamers, alles mooi en luxe ingericht, airco maar toch warme ontvangst door verhuurster. Vanwege onze kleine kinderen (2 en 4 jaar) geen woning met eigen zwembad gekozen maar met een gedeeld zwembad waar het ook rustig was en goed toeven (en een paar stappen van het huis verwijderd). Het enige wat we misten was een traphek voor de kleintjes, dat was dus af en toe even de adem inhouden. De Britse buurvrouw is zeer behulpzaam, we mochten van alles lenen, buggy's, speelgoed. Kortom, een prima week in zonnig Portugal in een mooi huis!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2011

Genieten met volle teugen

Gerard, Winnie en kinderen, Middelburg
10-5-2011

Fantastisch huis in een prachtige omgeving, zo'n 15 km uit de kust in de Algarve. Josien en George hebben het huis zeer smaakvol ingericht. Het huis is bovendien ruim en van alle gemakken voorzien. We hebben er van genoten!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Casa Montinho Novo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Montinho Novo in Paderne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Montinho Novo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.