Bed and Breakfast A Conquista

Meer bedandbreakfast info

12 reviews over Bed and Breakfast A Conquista

• 2018
    8Niek20-05-2018

Heerlijke plek voor rust en ruimte!

Wij zaten medio mei 5 nachten in de nieuwe safaritent Cabbanita. Wat een rust en ruimte bij het betreden van de B&B. Een grote tuin met olijfbomen, vijgenbomen en een weids uitzicht.

De tent is prachtig en bied voldoende ruimte voor 3 personen en heeft een logische inrichting. En heeft een heerlijk bed. Echt glamping. Prima vertoeven op de grote veranda en van alle gemakken voorzien.

Een auto is wel een must om de omgeving te verkennen cq dorpjes in de buurt te bezoeken. Dichtstbijzijnde strand ligt op ca 25 minuten rijden, richting Albufeira. Kleine supermarkten in de buurt, grote op een 15 minuten rijden. De eigenaresse is zeer vriendelijk, behulpzaam en denkt goed met je mee. Kortom, een aanrader en een fantastische plek om bij te komen van het dagelijkse leven!!

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

8Frank22-08-2015

Rustige plek om vakantie te vieren

Door trieste omstandigheden van eigenaars helaas geen gezamenlijke diners en uitstapjes met andere gasten meer... Een prima B&B met voornamelijk NL-gasten, waarvan veel al eerder zijn geweest. Lekker zwembad, voldoende zon- en schaduwplekken. Boomhut helaas op instorten / niet in gebruik. Genoeg leuke restaurants in de buurt. Op een kwartier rijden van het drukke Albufeira. Wel een huurauto nodig om uitstapjes te maken. 's Nachts wel af en toe blaffende honden... Helaas geen airco.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Anneke14-08-2015

Anneke

Heerlijk verbliif. Mooie ruimte en hele vriendelijke mensen. Dit jaar voor de 3e keer geweest. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Els Levert13-05-2014

top-vakantie-plek

Een ideale uitvalsbasis om de Algarve te bezoeken. Rustig gelegen. Uitbaters zijn ontzettend lieve mensen, heel behulpzaam en zorgzaam. Propere kamers, uitgebreid ontbijt en zeer verzorgde en lekkere 'table du chef" (avondeten). Deze plek is zijn geld meer dan waard. Deze plek is thuiskomen op vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 10a 27-11-2013

Fantastische omgeving

Ideale ligging om streek te verkennen. De eigenaars zijn super vriendelijk en geven je op alle vlakken goede raad. Je komt er echt tot rust en het gaat er heel gemoedelijk aan toe. Super sfeer!!!

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Wouters Tinne09-11-2013

heaven on earth ...

B&B A conquista is voor ons (2 vriendinnen die al voor de 3de maal in A conquista verbleven) hemel op aarde. Zon, zwembad, rust, gezelligheid en netheid zijn maar enkele begrippen die wij deze accomodatie kunnen toeschrijven. Wij waren tot dan All-in klantjes die niks anders kenden. Tot we met Sabine, Willy en Naomi mochten kennismaken het 1ste jaar! We beleefden een ongelooflijke 14daagse bij hen en dat leidde ertoe dat we nu reeds 3j op rij terugkeerden. A conquista is als "THUIS" ... je kan er alles vragen en je wordt er op een familiale manier geholpen om van je vakantie de leukste tijd van het jar te maken. Onze Willy is een kok uit de duizend en als hij aan de haard staat wordt er gesmuld alsof het een feest is. Kortom ... voor ons de leukste vakanties die we ooit gehad hebben en ... dat waren er tot dan heel veeeeel. Dikke pluim voor de mensen van A conquista EN ... ons zie je nog terug hoor! Tinne en Elfi xxx

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9Eric, Yvette en Syenna18-03-2013

Heerlijk rustige stek!!

Mooie traditionele accommodatie met een heerlijk zwembad. Rustig gelegen. Willy heeft ons opgehaald van het vliegveld, ideaal. 's morgens een heerlijk ontbijt met vers fruit en sap, lekkere broodjes, vleeswaren, eitje, yoghurtje etc. super! 2x per week een table d'hote, lekkere bbq, gezellig eten met de familie en de ander gasten. A Conquista ligt heel centraal in de Algarve,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Jacobs Henk11-09-2012

" Eentje om te onthouden !!!!"

Een vakantieadresje om te onthouden. Charmante en gezellige uitbaters die je bijstaan met raad en daad om je een schitterende vakantie te bezorgen. Heerlijk uitgebreid ontbijt en de diners door de gastheer, gastvrouw en dochter zijn om je vingers af te likken. Zéér gastvrije ontvangst. Zéér aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9karel bouvry21-08-2012

Schitterende plek!

We (2 volw + 1 kind) waren 9 dagen te gast in Aconquista en beleefden onze beste vakantie in jaren: schitterende en nette accomodatie, vriendelijke gastheer/vrouw, veel info verkregen over de streek van de gastheer, gemoedelijke sfeer waar niets moet en toch veel kan! De gastheer strooit tevens kwistig rond met resto-tips die stuk voor stuk heerlijk zijn, als hijzelf al niet aan het fornuis/bbq staat.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

4 tips over Bed and Breakfast A Conquista

• Eric, Yvette en Syenna, 18-03-2013 Rapporteren

Een auto is wel aan te raden als je iets wilt ondernemen.

• Jacobs Henk, 11-09-2012 Rapporteren

Een vervoermiddel is noodzakelijk .

• karel bouvry, 21-08-2012 Rapporteren

Mooie ligging, mooi uitzicht maar een auto huren is een must om ergens te geraken, om de streek te verkennen, om 's avonds op restaurant te gaan. Afstand B&B naar dichtste stad (Albufeira)= 15 min rijden.

0 vragen over Bed and Breakfast A Conquista

Bed and Breakfast A Conquista info