Paderne

We hebben een aantal aanbieders voor Paderne voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Paderne voor je op een rij gezet:

Reviews over Paderne

Paderne, Landelijk en rustig, weg van het toerisme

Rob Barlage,
    27-1-2019

Paderne is een heerlijk bergdorpje, weg van het drukke toerisme dat de kust van de Algarve zo kenmerkt. Zo'n goede toen kilometer buiten Albufeira vind je nog het 'echte Portugal, veel restaurantjes die eigenlijk allen de moeite waard zijn. Twee wil ik er noemen Zip-Zip ligt eigenlijk aan de weg naar Paderne. Vlak voordat je de brug over gaat ligt dit uitstekende restaurant waar veel 'Locals' ook genieten van een geweldige maaltijd voor een zeer betaalbare prijs. En dan is er de snackbar midden in het dorp, meer een huiskamer waar je ook nog eens uitstekend kunt genieten van home kooking! Echt geweldig en tegen een voor oorlogse prijs! Paderne , een bezoek meer dan waard!!

Gereisd met partner in december 2018

een fantastische plek in het mooie Portugal

Petra & Jan,
    20-2-2017

Het is een geweldige plek waar je helemaal tot rust komt. Paderne ligt vlakbij heel veel verschillende stranden en is erg centraal gelegen ten opzichte van andere plaatsen en dorpjes. Ook restaurantjes, winkels en grote supermarkten zijn vlakbij te vinden. Paderne ligt iets landinwaarts dus het is aan te raden om een auto te huren. Daarnaast is vlakbij een treinstation waar je de trein kunt nemen voor een dagje Lissabon. Voor ons is het een ideale vakantie gebleken en wij hopen ook dit jaar weer een hele fijne tijd te hebben daar.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig bergachtig gebied voor wandelingen

Gert Treels,
    23-2-2013

Mooi bergachtig gebied met sinaasappelbomen met gemarkeerde wandelroutes, leuke Portugese restaurantjes, vriendelijke bevolking. Spreken vaak alleen Portugees, maar probeer het eens met Frans. Dan zal blijken dat veel ouderen daar regelmatig geweest zijn en de taal een beetje spreken. Centraal als uitgangspunt om de rest van de Algarve te ontdekken, zowel naar de oost- als de westkant.

Gereisd met partner in Wed Feb 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Paderne een prima plek!

Olierhoek,
    18-9-2012

Uitstekende bestemming,het dorpje opzich is niet groot maar je hebt er van alles zoals een bakkertje,restaurantjes,pin-automaten etc.

Voor de grote supermarkten zoals Lidl bijv. moet je meer richtig Albufeira maar al met al een perfecte combi om toch en een rustig omgeven te kunnen vermaken en de drukte op de zoeken in een kort tijdsbestek.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 27 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Paderne scoort een 8 uit 10, op basis van 12 reviews