Reviews over Paderne

Een echte aanrader

Guido callewaert,
    3-8-2018

Nog aan het nagenieten van een weekje vakantie met onze kinderen en kleinkinderen. Voor de rustzoekers is dit vakantiehuis fantastisch gelegen.Centraal gelegen in de Algarve om alle bezienswaardigheden in alle regio’s te verkennen. Het huis is volledig uitgerust en piekfijn in orde bij aankomst. Het zwembad is een ideale plaats om af te koelen en na te genieten. In de onmiddellijke omgeving heb je ook diverse restaurantjes om te genieten van de plaatselijke en heerlijke portugese keuken.(en dit zonder een aanslag op je portemonnee).

Kortom een echte aanrader.

Heerlijke plek voor rust en ruimte!

Niek,
    20-5-2018

Wij zaten medio mei 5 nachten in de nieuwe safaritent Cabbanita. Wat een rust en ruimte bij het betreden van de B&B.

Een grote tuin met olijfbomen, vijgenbomen en een weids uitzicht.

De tent is prachtig en bied voldoende ruimte voor 3 personen en heeft een logische inrichting. En heeft een heerlijk bed. Echt glamping. Prima vertoeven op de grote veranda en van alle gemakken voorzien.

Een auto is wel een must om de omgeving te verkennen cq dorpjes in de buurt te bezoeken. Dichtstbijzijnde strand ligt op ca 25 minuten rijden, richting Albufeira. Kleine supermarkten in de buurt, grote op een 15 minuten rijden.

De eigenaresse is zeer vriendelijk, behulpzaam en denkt goed met je mee. Kortom, een aanrader en een fantastische plek om bij te komen van het dagelijkse leven!!

Familie Robijn,
    2-5-2018

Super complete huizen met mooi zwembad op een prachtige plek. Fantastisch

Hier kan je tot rust komen.

Jaap en Ritha,
    28-3-2018

Een heel compleet huis, rustig gelegen boven op een bergtop met onverharde toegangswegen in mooie natuur met geweldig uitzicht.

voor herhaling vatbaar

Gerda en John,
    22-2-2018

Geweldige ligging met mooi uitzicht. Heel rustig gelegen, maar een mooi uitgangspunt voor wandelingen of stedenbezoek.

De nieuwe internetverbinding voldoet prima, snel en goed.

Prettig ook om een contactpersoon ter plaatse te hebben.

Wij komen volgend jaar misschien wel terug.

Paderne scoort een 7,9 uit 10, op basis van 11 reviews