Aparthotel Villas d'Agua

Meer aparthotelinfo

207 reviews over Aparthotel Villas d'Agua

• 8Henny03-10-2019

Fijne plek .

Zijn net terug van een heerlijk verblijf,in dit appartementen complex.Mooi en rustig gelegen appartement,heel ruim opgezet en een mooie tuin.Dicht bij zee,straat uit en een trap af,en dan ben je er.Jammer dat er bij het zwembad niet genoeg parasols zijn,en de ligstoelen zijn aan vervanging toe.Op de dag ,van vertrek is de check-out om 10 uur,wij werden om 17.00 uur opgehaald,als je nog wat langer in je appartement wilt blijven,kost dat 20,00 euro per uur!! Ben je niet zo goed ter been,zou ik niet voor deze plek kiezen,want je moet veel klimmen.

• 5Fam van Daal17-09-2019

Geen vier sterren waardig!!!

Wij zijn met vier personen 12 dagen in dit complex op vakantie geweest. Het complex telt 4 sterren volgens de reisorganisatie, echter het enige dat 4 sterren waardig is aan dit complex zijn het fantastische uitzicht en de mooie tuin. Het appartement is zeker geen 4 sterren waard. Schimmel in de badkamer, van de drie airco’s werkten er twee niet, een raam in de slaapkamer kon niet meer open of dicht, lekkage in de badkamer, de raambekleding in de keuken kon niet meer naar beneden, er stond een oude beeldbuis tv waarvan de afstandsbediening niet werkte. Er is geen WiFi in het appartement. Wij hebben dit meerdere keren aangegeven bij de receptie, daar werd ons met een schouderophalen gezegd dat de vorige gasten geen problemen hadden. Vervolgens werd en niets aan gedaan. In het zwembad was het merendeel van de ligbedden stuk. Het barretje had zeer gevarieerde openingstijden. In het restaurant varieerde de prijs van een kopje koffie.

Met oudere kinderen

• 5Ruud en Jolanda15-09-2019

Helaas geen vakantiegevoel gehad, nooit meer!!

Helaas kunnen we geen foto's toevoegen aan ons verhaal! Ondanks een mooie omgeving en ligging, kunnen we geen positieve feedback geven over dit appartementencomplex. Er waren teveel mankementen en ongemakken. * receptie zeer onvriendelijk * 1e dag gemeld - airco kapot en deuren kunnen niet op slot - airco is nooit meer gerepareerd en de deuren na enkele dagen! Voelt lekker veilig !!! * appartement smerig onderhoud - wij zagen de schoonmaaksters appartementen binnen 5 minuten schoonmaken? hoe dan? met 2 verdiepingen! * schoon linnengoed werd in 1 zak vervoerd met vuil linnengoed! * bij tussentijdse meldingen hierover bij de receptie, werden we aangekeken of het aan ons lag! * zwembad oogt mooi en schoon, maar ook hier, schijnt bedriegt. Veel ligbedden zijn kapot, betegeling rond het zwembad ligt ongelijk, zeer gevaarlijk!! * buitenbar zwembad gaat pas na 13.30 uur open ipv aangegeven 11.00 uur! * etc. etc. etc.

• 6H14-09-2019

Sfeerloos

Het appartementencomplex ziet er mooi uit, helaas hadden wij in het apartement zilvervisjes en een airco die niet werkte in de slaapkamer. De badkamer stonk, dat is na verloop van tijd weggetrokken. Het personeel is aardig maar niet betrokken er gaat niets van uit. Rond het zwembad zijn de parasols echt veel te weinig en de bedjes vaak vies door de zeemeeuwen. De schoonmaak kan beter en enigzins vaste tijden zou fijn zijn. Verder is de sleutel waarmee de voordeur open gaat verschrikkelijk lastig, regelmatig de deur niet open kunnen krijgen omdat de sleutel dan niet goed te draaien was. Het stadje is niet veel bijzonders en inderdaad sfeerloos. Al met al zeggen wij op de foto's heel mooi maar in werkelijkheid een tegenvaller!

• 8Fam. Sindelka13-08-2019

Nooit meer.

Villa's d'agua is een herl mooi complex met prachtige appartementen. We hadden mooi uitzicht op de Atlantische Oceaan. Win zouden hier echter nooit meer naartoe gaan: wij vonden Olhos d'Agua een buitengewoon sfeerloze plaats. Het is van alle gemakken voorzien, maar er is totaal geen sfeer. Je hebt absoluut een auto nodig om de omgeving te verkennen: Tavira, Faro, Silves, Vilamoura zijn allemaal erg leuk om te bezoeken. Evenals de Kaap en de Ponte Piedade.

• 5S. Schattefor26-07-2019

Gedateerde app, kakkerlakken en vele ongemakken!

Bij aankomst werd ons meegedeeld door de receptie om niet onze voordeur van 2-kamerapp no 34 op slot te doen. Bij binnenkomst roken we een muffe lucht, afkomstig vd gedateerde badkamer midden in het app. Deze slechts voorzien van 2 ventilatie roosters.

Een kakkerlak!

Leuke foto gemaakt en melding bij onze hostess en bij de receptie. Deze zou meteen gaan bestrijden.

Nog een kakkerlak !

In overleg de laatste dagen in een ander app mogen verblijven, met een badkamer met raam voor ventilatie. Van touroperator 50,00 euro vergoeding gekregen voor het ongemak.

Op complex ook te weinig ligbedden voor de gasten. Ligbedden en enkele parasols ook veelal kapot door ouderdom! Door de vele meeuwen ook enkele bedden met " gull shit ". Bij het zwembad wordt bier en wijn geserveerd in plastic bekers. Openingstijden barretje een mysterie, handdoekje leggen een sport.

Geen 4 sterren, gedateerd, onpersoonlijk en vergane glorie!

Met jonge kinderen

• 10Jan en carolien11-05-2019

Heel gemoedelijk parkje kleinschalig,

Top bestemming voor de 1 ste keer geweest lieve mensen meestal wat oudere gauw aanspraak aardig wat nederlanders Ontbijt was niet veel bijzonder Diner was heerlijk maar top duur
    Prachtig uit zicht op zee Beneden is slapen , boven is wonen+ keuken Goede bedden Zelfs afwasmachine + wasmachine aanwezig

• 9Marije16-03-2019

Aanrader!

Villa D'Agua prachtige locatie. Mooi appartement met 2 verdiepingen. Boven balkon en beneden klein terras. Goed uitgeruste keuken en goede bedden. Wij hadden ontbijt erbij geboekt. Dit zou ik niet meer doen omdat het iedere dag hetzelfde was. Misschien in hoogseizoen buffet. Zij waren net opgestart. Prachtige tuin en via tuin loop je naar het strand. Wij zijn naar Albufeira gelopen, ongeveer 7 km naar nieuwe gedeelte. Oude gedeelte, aanrader, ligt een stuk verder. Over strand naar Vilamoura gelopen met zijn leuke haven. Al bij al een aanrader xxxx appartement. Minpuntje,aanslag in badkamer. In plaatsje zelf genoeg restaurantjes.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Herma Barendsen03-02-2019

2e keer in de villa’s Van alles voorzien en de meest prachtige locatie

• 2018
    8de Boer05-10-2018

Super!

Een geweldig appartement, prachtig uitzicht en gastvrij.

Met oudere kinderen

16 tips over Aparthotel Villas d'Agua

• Anne, 13-05-2012

Voordelen: rustig, super ligging, enkele leuke restaurants dichtbij, wifi in receptie, daar ook aparte pc. Nadelen: achterstallig onderhoud (met iets meer onderhoud is het echt 4 sterren waard), auto is aan te raden (goede supermarkten zijn ver weg), niet dagelijks schone handdoeken. Aanraders: auto huren (via winkel naast hotel; veel goedkoper), autotochtjes maken (Sagres, Portimao, strandjes - gebruik tolweg), ga eten bij de aanbevolen restaurantjes, wandelingen bij eb over het strand.

• g.beek, 01-01-2014

Zeker in de winter niet duur en toch heerlijk weer. Maak een mooie wandeling vlak achter het park, maar ook ten oosten van Olhos d'Agua

• supermelly, 02-06-2012

Ga beslist bij Azul of Duarte eten, alles vers (vis) heerlijk

10 vragen over Aparthotel Villas d'Agua

• C in t veld, 17-09-2018

Eten in villas de agua

Wij nemen halfpension in ons appartement maar hoe doen ze dat daar , hebben ze een lopend buffet En hoe gaat dat met t ontbijt Je ziet geen foto s ervan op de site

• Hans., 06-06-2018

Auto of brommer.

Kun je ook in de buurt een auto of brommer huren ?

• Willy, 28-04-2018

Koffiezetapparaat.

Wat voor koffiezetapparaat zit er in het appartement?

Aparthotel info

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages