Aparthotel Villas d'Agua

Meer aparthotel info

233 reviews over Aparthotel Villas d'Agua

• 8Gerard Spaan26-03-2020

Fantastische apartement en TOP service 😄

4 weken gebruik gemaakt van 6 persoons villa. Ongelooflijk veel ruimte in het apartement en is prima onderhouden. Een mooi groot balkon waar s 'morgen de zon al op staat te schijnen. Elke dag worden de prullenbakken geleegd, de vloer geveegd/gedweild en bed opgemaakt. Voor een lange tijd verblijf in het apartement was het prettig dat een wasmachine aanwezig was. Het enige minpuntje is de matige kwaliteit van het internet, maar dat heeft onze pret niet kunnen drukken. Een mooi appartement en prima service heeft ons verblijf zeer prettig gemaakt. Volgend jaar komen wij daar zeker weer terug.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    6H14-09-2019

Sfeerloos

Het appartementencomplex ziet er mooi uit, helaas hadden wij in het apartement zilvervisjes en een airco die niet werkte in de slaapkamer. De badkamer stonk, dat is na verloop van tijd weggetrokken. Het personeel is aardig maar niet betrokken er gaat niets van uit. Rond het zwembad zijn de parasols echt veel te weinig en de bedjes vaak vies door de zeemeeuwen. De schoonmaak kan beter en enigzins vaste tijden zou fijn zijn. Verder is de sleutel waarmee de voordeur open gaat verschrikkelijk lastig, regelmatig de deur niet open kunnen krijgen omdat de sleutel dan niet goed te draaien was. Het stadje is niet veel bijzonders en inderdaad sfeerloos. Al met al zeggen wij op de foto's heel mooi maar in werkelijkheid een tegenvaller!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Fam. Sindelka13-08-2019

Nooit meer.

Villa's d'agua is een herl mooi complex met prachtige appartementen. We hadden mooi uitzicht op de Atlantische Oceaan. Win zouden hier echter nooit meer naartoe gaan: wij vonden Olhos d'Agua een buitengewoon sfeerloze plaats. Het is van alle gemakken voorzien, maar er is totaal geen sfeer. Je hebt absoluut een auto nodig om de omgeving te verkennen: Tavira, Faro, Silves, Vilamoura zijn allemaal erg leuk om te bezoeken. Evenals de Kaap en de Ponte Piedade.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Jordy30-06-2019

Ideale vakantieplek om tot rust te komen

Klein dorpje met vooral dat vooral draait om de hotels die er liggen. Ligt mooi bovenop een klif. Strand is te bereiken door een mooi trap die je door een kloof naar het strand bent, zeker de moeite waard voor het mooie uitzicht al kan het pittig zijn om weer terug naar boven te lopen met de warmte erbij.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9De groot24-06-2019

Mooie en rustige omgeving...zeker een aanrader is de boottocht met rotsen en dolfijnen bezoeken

Gereisd met partner in april 2019

• 10Jan en carolien11-05-2019

Heel gemoedelijk parkje kleinschalig,

Top bestemming voor de 1 ste keer geweest lieve mensen meestal wat oudere gauw aanspraak aardig wat nederlanders Ontbijt was niet veel bijzonder Diner was heerlijk maar top duur
    Prachtig uit zicht op zee Beneden is slapen , boven is wonen+ keuken Goede bedden Zelfs afwasmachine + wasmachine aanwezig

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Marije16-03-2019

Aanrader!

Villa D'Agua prachtige locatie. Mooi appartement met 2 verdiepingen. Boven balkon en beneden klein terras. Goed uitgeruste keuken en goede bedden. Wij hadden ontbijt erbij geboekt. Dit zou ik niet meer doen omdat het iedere dag hetzelfde was. Misschien in hoogseizoen buffet. Zij waren net opgestart. Prachtige tuin en via tuin loop je naar het strand. Wij zijn naar Albufeira gelopen, ongeveer 7 km naar nieuwe gedeelte. Oude gedeelte, aanrader, ligt een stuk verder. Over strand naar Vilamoura gelopen met zijn leuke haven. Al bij al een aanrader xxxx appartement. Minpuntje,aanslag in badkamer. In plaatsje zelf genoeg restaurantjes.

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Herma Barendsen03-02-2019

2e keer in de villa’s Van alles voorzien en de meest prachtige locatie

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    8de Boer05-10-2018

Super!

Een geweldig appartement, prachtig uitzicht en gastvrij.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 8Sjaak & Antoinette26-08-2018

Geweldig

Fantastisch verblijf in appartementen Villas d'Agua fijn groot appartement met alles erop en eraan ( keuken met oven, magnetron, vaatwasser , wasmachine, koelkast en diepvries ) hadden een twee-kamer appartement Groot zwembad wat gemakkelijk toegankelijk was voor zowel kleine kinderen als mensen die wat moeilijker te been zijn. prima restaurant met verrassende maaltijden ( wel een wat kleine kaart ) om de hoek een supermarktje waar iedere morgen verse broodjes ( zowel bruine, witte, croissants ) gebakken worden minpuntje is dat de badkamer en slaapkamer benden bevinden met daarachter het zijtje buiten hierdoor moesten s'morgens met ons ontbijt vanaf de keuken naar onderen, door de slaap kamer, naar buiten om te ontbijten maar voor de rest goed verzorgt met vriendelijk personeel

Gereisd met partner in augustus 2018

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages