Aparthotel Villas d'Agua

Meer aparthotel info

234 reviews over Aparthotel Villas d'Agua

• 9kim ano16-09-2020

toppertje

mooi ruim appartement met riant ingerichte keuken, lekker rustig er zijn maar weinig gasten in corona tijd. schoonmaak is prima, douche lekker matras met topper is goed , alleen het terrasmeubilair zit niet lekker, zwembad is fraai jammer dat er gasten zijn die hun ligbedje gereserveerd houden, minimarkt om de hoek voor lekkere broodjes strand vlakbij voldoende restaurants in de buurt we hebben een heerlijke rustige corona proof vakantie gehad, alleen de supermarkten in het dorp waren beide een zooi

Gereisd met partner in september 2020

• 8Gerard Spaan26-03-2020

Fantastische apartement en TOP service 😄

4 weken gebruik gemaakt van 6 persoons villa. Ongelooflijk veel ruimte in het apartement en is prima onderhouden. Een mooi groot balkon waar s 'morgen de zon al op staat te schijnen. Elke dag worden de prullenbakken geleegd, de vloer geveegd/gedweild en bed opgemaakt. Voor een lange tijd verblijf in het apartement was het prettig dat een wasmachine aanwezig was. Het enige minpuntje is de matige kwaliteit van het internet, maar dat heeft onze pret niet kunnen drukken. Een mooi appartement en prima service heeft ons verblijf zeer prettig gemaakt. Volgend jaar komen wij daar zeker weer terug.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    8Henny03-10-2019

Fijne plek .

Zijn net terug van een heerlijk verblijf,in dit appartementen complex.Mooi en rustig gelegen appartement,heel ruim opgezet en een mooie tuin.Dicht bij zee,straat uit en een trap af,en dan ben je er.Jammer dat er bij het zwembad niet genoeg parasols zijn,en de ligstoelen zijn aan vervanging toe.Op de dag ,van vertrek is de check-out om 10 uur,wij werden om 17.00 uur opgehaald,als je nog wat langer in je appartement wilt blijven,kost dat 20,00 euro per uur!! Ben je niet zo goed ter been,zou ik niet voor deze plek kiezen,want je moet veel klimmen.

• 5Fam van Daal17-09-2019

Geen vier sterren waardig!!!

Wij zijn met vier personen 12 dagen in dit complex op vakantie geweest. Het complex telt 4 sterren volgens de reisorganisatie, echter het enige dat 4 sterren waardig is aan dit complex zijn het fantastische uitzicht en de mooie tuin. Het appartement is zeker geen 4 sterren waard. Schimmel in de badkamer, van de drie airco’s werkten er twee niet, een raam in de slaapkamer kon niet meer open of dicht, lekkage in de badkamer, de raambekleding in de keuken kon niet meer naar beneden, er stond een oude beeldbuis tv waarvan de afstandsbediening niet werkte. Er is geen WiFi in het appartement. Wij hebben dit meerdere keren aangegeven bij de receptie, daar werd ons met een schouderophalen gezegd dat de vorige gasten geen problemen hadden. Vervolgens werd en niets aan gedaan. In het zwembad was het merendeel van de ligbedden stuk. Het barretje had zeer gevarieerde openingstijden. In het restaurant varieerde de prijs van een kopje koffie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Ruud en Jolanda15-09-2019

Helaas geen vakantiegevoel gehad, nooit meer!!

Helaas kunnen we geen foto's toevoegen aan ons verhaal! Ondanks een mooie omgeving en ligging, kunnen we geen positieve feedback geven over dit appartementencomplex. Er waren teveel mankementen en ongemakken. * receptie zeer onvriendelijk * 1e dag gemeld - airco kapot en deuren kunnen niet op slot - airco is nooit meer gerepareerd en de deuren na enkele dagen! Voelt lekker veilig !!! * appartement smerig onderhoud - wij zagen de schoonmaaksters appartementen binnen 5 minuten schoonmaken? hoe dan? met 2 verdiepingen! * schoon linnengoed werd in 1 zak vervoerd met vuil linnengoed! * bij tussentijdse meldingen hierover bij de receptie, werden we aangekeken of het aan ons lag! * zwembad oogt mooi en schoon, maar ook hier, schijnt bedriegt. Veel ligbedden zijn kapot, betegeling rond het zwembad ligt ongelijk, zeer gevaarlijk!! * buitenbar zwembad gaat pas na 13.30 uur open ipv aangegeven 11.00 uur! * etc. etc. etc.

• 6H14-09-2019

Sfeerloos

Het appartementencomplex ziet er mooi uit, helaas hadden wij in het apartement zilvervisjes en een airco die niet werkte in de slaapkamer. De badkamer stonk, dat is na verloop van tijd weggetrokken. Het personeel is aardig maar niet betrokken er gaat niets van uit. Rond het zwembad zijn de parasols echt veel te weinig en de bedjes vaak vies door de zeemeeuwen. De schoonmaak kan beter en enigzins vaste tijden zou fijn zijn. Verder is de sleutel waarmee de voordeur open gaat verschrikkelijk lastig, regelmatig de deur niet open kunnen krijgen omdat de sleutel dan niet goed te draaien was. Het stadje is niet veel bijzonders en inderdaad sfeerloos. Al met al zeggen wij op de foto's heel mooi maar in werkelijkheid een tegenvaller!

• 8Fam. Sindelka13-08-2019

Nooit meer.

Villa's d'agua is een herl mooi complex met prachtige appartementen. We hadden mooi uitzicht op de Atlantische Oceaan. Win zouden hier echter nooit meer naartoe gaan: wij vonden Olhos d'Agua een buitengewoon sfeerloze plaats. Het is van alle gemakken voorzien, maar er is totaal geen sfeer. Je hebt absoluut een auto nodig om de omgeving te verkennen: Tavira, Faro, Silves, Vilamoura zijn allemaal erg leuk om te bezoeken. Evenals de Kaap en de Ponte Piedade.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5S. Schattefor26-07-2019

Gedateerde app, kakkerlakken en vele ongemakken!

Bij aankomst werd ons meegedeeld door de receptie om niet onze voordeur van 2-kamerapp no 34 op slot te doen. Bij binnenkomst roken we een muffe lucht, afkomstig vd gedateerde badkamer midden in het app. Deze slechts voorzien van 2 ventilatie roosters.

Een kakkerlak!

Leuke foto gemaakt en melding bij onze hostess en bij de receptie. Deze zou meteen gaan bestrijden.

Nog een kakkerlak !

In overleg de laatste dagen in een ander app mogen verblijven, met een badkamer met raam voor ventilatie. Van touroperator 50,00 euro vergoeding gekregen voor het ongemak.

Op complex ook te weinig ligbedden voor de gasten. Ligbedden en enkele parasols ook veelal kapot door ouderdom! Door de vele meeuwen ook enkele bedden met " gull shit ". Bij het zwembad wordt bier en wijn geserveerd in plastic bekers. Openingstijden barretje een mysterie, handdoekje leggen een sport.

Geen 4 sterren, gedateerd, onpersoonlijk en vergane glorie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Jordy30-06-2019

Ideale vakantieplek om tot rust te komen

Klein dorpje met vooral dat vooral draait om de hotels die er liggen. Ligt mooi bovenop een klif. Strand is te bereiken door een mooi trap die je door een kloof naar het strand bent, zeker de moeite waard voor het mooie uitzicht al kan het pittig zijn om weer terug naar boven te lopen met de warmte erbij.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9De groot24-06-2019

Mooie en rustige omgeving...zeker een aanrader is de boottocht met rotsen en dolfijnen bezoeken

Gereisd met partner in april 2019

Aparthotel Villas d'Agua info