Hotel aan zeeWeer vandaag23°19°

235 reviews over Hotel TUI BLUE Falésia in het Nederlands

Fantastisch hotel

Fam van Venrooy
27-5-2016

Super mooi hotel met schitterende tuin. Mooie ruime kamers met kingsize bed en heerlijke regen douche. Elke avond animatie, live muziek, Portugese avond, dans enz... Heerlijk rustig zonder kinderen en harde muziek bij het zwembad! Alles heel schoon en goede service. Overal gratis Wi-Fi en gemakkelijke zitjes. Ruime keuze met eten, vis, vlees, amuse, voor elk wat wils. Heel veel Engelse en Duitsers.

Adel Hajji, Asst General Manager, Sun Jul 03 2016 20:14:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast, Een grote dank voor de tijd om uw feedback over Zoover over Sensimar Falesia deel te hebben genomen. We hielden van het lezen van uw lovende commentaar op ons hotel, kamers, zwembad en Voedselkwaliteit. Namens het gehele personeel willen wij u bedanken voor uw gevulde ster beoordeling.

We hopen echt om het genoegen u te mogen verwelkomen terug in een zeer nabije toekomst.

Heel mooi hotel,prachtig uitzicht

Beppij
24-5-2016

Zeer vriendelijk personeel, ruime kamer en badkamer, goed buffet , ga zeker een keer terug. Als je slecht ter been bent is de afdaling naar het strand of dorp pittig

Gereisd Met partner in mei 2016
Adel Hajji, Asst General Manager, 3-7-2016

Een aanbevelingswaardige bestemming

Rudy
16-5-2016

Sensimar Falesia Atlantica is een aanbevelingswaardige bestemming voor koppels die een adults only ervaring wensen te ondergaan. Alles is er gericht op het confort, de luxe en het relaxen van de gasten. 4 sterren is duidelijk een onderwaardering van de werkelijkheid. Een perfecte keuken, voor ieders wat wils. Mooie ruime kamers met alles erop en eraan. Al het personeel staat rondom de klok voor je klaar om al je wensen te vervullen. 1 groot buitenzwembad met 1 grote jacuzzi bleek meer dan voldoende voor alle bezoekers. Wij hadden slecht weer. Het gratis binnenzwembad met jacuzzi en haman en sauna was een zeer goede uitwijkmogelijkheid. Een trap (+250 treden) naast het hotel brengt je naar de zee. Een zeer mooie en rustige kliffenkust met er tussen kleine strandjes. Elke avond was er entertainment in het hotel. Het nabije dorp ligt op wandelafstand.

Adel Hajji, Asst General Manager, Sun Jul 03 2016 20:15:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast, Een grote dank voor de tijd om uw feedback over Sensimar Falesia deel te hebben genomen. We hielden van het lezen van uw lovende commentaar op ons hotel, kamers, zwembad en Voedselkwaliteit. Namens het gehele personeel willen wij u bedanken voor uw gevulde ster beoordeling.

Johnny V
12-10-2015

Schitterent hotel met zeer vriendelijk personeel en een schitterede keuken,het eten was werkelijk fantastisch

Gereisd Met partner in september 2015
Adel hajji, Asst General Manager, 3-7-2016

Fantastisch!

Marjo
7-10-2015

van 21-28 september in kamer 3025. Waren al vaste gast toen het nog Riu Palace was. Het hotel is prachtig opgeknapt. Zowel de kamer als de openbare ruimtes. Ontbijt en diner waren heerlijk en goed verzorgd! Alle personeel was vriendelijk en behulpzaam. Bij dit hotel staan service en gastvrijheid hoog in het vaandel! Zo tevreden dat we voor maart 2016 weer geboekt hebben!

Gereisd Met partner in september 2015

Droombestemming

De Clercq Peter
27-8-2015

Het personeel van het Hotel is fantastisch. Voor het strand te bereiken zijn er meer dan 300 trappen dus moet je daar wel goed te been zijn. Het hoteldomein heeft alles voor een droomvakantie. De lange broek tijdens het diner moet je daar dan maar bij nemen.

Ontspannen in een fantastisch hotel

Ben
18-7-2015

Gereisd Met partner in juni 2015

Heerlijk ontspannen in een fantastisch hotel

Ben
17-7-2015

We zijn net terug van 14 dagen in dit superhotel. Bij binnenkomst geen stress met inchecken, nee rustig bij een zitje met een glas bubbels en de receptie regelt alles. Even wachten (waren om 11 uur bij hotel) maar om 12 uur lekker lunchen. Hotel heeft geen klokken, Wifi is in de kamers niet top (blijkt bewust), omdat het karakter is: Rust! Geen kinderen in het hotel, is zeker een extra, en weinig tot geen muziek om je geen bij het zwembad. Service is heel goed, je bent waar alles om draait. Eten is heel verrassend en heel gevarieerd, veel kleine hapjes, veel vis, vers fruit. En als je ongezond wilt eten, kan dat ook. We zijn Niets tekort gekomen. Je hebt wel een auto nodig (of de bus/taxi) om iets van de omgeving te zien. De Algarve heeft ons hart gestolen, nog heel puur.

rustgevend

trudyf99
8-7-2015

voor 10 dagen geboekt in dit prachtige hotel, mooi gerenoveerd ( was vroeger RIU ) wij hebben het all-inclusive arrangement genomen, dat je er makkelijk tijdens dit verblijf eruit haalt. leuke ontvangst met een welkoms drankje, super mooie en grote kamer met balkon, en grote badkamer met ruime inloopdouche. gratis wifi. mooie zwembad, zowel binnen als buiten. bij het zwembad een grote ligweide die halverwege het hotel loopt. obers die rondlopen om je bestelling op te nemen. En dan die rust aan het zwembad...maar is ook een adults-only hotel. goed gevulde buffetten zowel ontbijt, lunch als diner. Je kunt er binnen of buiten eten. goede service, en de directie staat 's avonds bij de ingang van het restaurant voor ontvangst, zeer apart. kortom, alles picobello in orde.

Zeer Goed

sven-cindy
31-5-2015

Sensimar Falesia heeft mooi gerenoveerde kamers met kingsizebedden en grote regendouche. Het buffet is zeer gevarieerd en alles is zeer lekker (veel vis). Wifi is zeer goed en over hele hotel (gratis). Bij all in zijn niet alle coktails inbegrepen en dat is wel spijtig. De service is perfect en al het personeel staat zo voor je klaar. Het dorp ligt op wandelafstand waar talrijke bars,restaurantjes en winkeltjes zijn. Dagelijks komen er mensen van autoverhuur in hotel .

Perfect hotel!!!!!!

Gereisd Met partner in mei 2015

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 14 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Portugees, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI BLUE Falésia in Olhos d' Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI BLUE Falésia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.