Hotel aan zeeWeer vandaag21°15°
8,6

7 reviews over Hotel TUI BLUE Falésia in het Nederlands

Komplimenten aan mr.Miguel,mr.Xisco+gehele staf!!

HARUKI
19-11-2013

RIU Palace Algarve heeft een uitstekende ligging, bovenop een klif, uitkijkend over het prachtige Falesia-strand, mooie kamers die perfekt schoongemaakt worden, een (buffet)restaurant met kwalitatief goed en gevarieerd eten (met voor het diner een vaste tafel), prima faciliteiten, maar wat vooral opvalt: Een onberispelijke service en persoonlijke aandacht!!

Gereisd Alleenreizend in november 2013

grootschalig

bk
26-10-2012

de matrassen zijn erg hard-eenvoudig en niet alles op het buffet is even goed van kwaliteit verder maakt het de pretenties waar

Gereisd Alleenreizend in januari 2012

Super fijn hotel !

Bart Janssen
15-1-2012

Wat een heerlijk hotel, alles is dik in orde. Inderdaad iets minder geschikt voor mensen met kleine kinderen, daardoor lekker rustig. Ik was in de Algarve om vogels te kijken, perfecte locatie met een huurauto erbij.

Gereisd Alleenreizend in januari 2012

top

san
13-6-2011

Net terug van enkele dagen in dit hotel. Zeer rustig en netheid ten top! De stranden zijn supermooi en trekken je er elke dag naar toe.Eten was prima, enkel het warm buffet vond ik wat minder geslaagd. Ontbijt en koud buffet was lekker en het vers fruit was zalig!!. Als single had ik hier enkele heerlijke dagen en het personeel is super attent ! Ik kom hier zeker nog terug.

Gereisd Alleenreizend in mei 2011

Niets dan lof!!

Kees
11-3-2011

Hotel RIU Palace Algarve heeft een fantastische ligging,mooie kamers,prima eten,goede faciliteiten,maar onderscheidt zich vooral door een onberispelijke service! Manager Raul Pedregal en zijn volledige staf,stralen vriendelijkheid uit,en doen er alles aan,om het de gasten naar de zin te maken!! Niets dan lof!!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2010

Super!!! Kom hier zeker volgend jaar terug!!!

Griet
1-7-2010

Een supervakantie gehad in Riu Palace Algarve!!! Het is een zeer mooi en vooral proper hotel met een zeer goeie service! Iedereen is heel vriendelijk en ze proberen te helpen waar nodig! Het eten is ook heel goed en er is voldoende afwisseling. Zoveel keuze heb ik thuis niet. Wie hier nog klaagt... Het hotel is ook goed gelegen. Je kan te voet naar het dorp : klein maar gezellig. Ook met de bus en/of taxi is alles gemakkelijk te bereiken. De kamers zijn heel ruim en ook hier weer... : ontzettend proper. Voor iedereen: een aanrader !!! Doen!!!

Gereisd Alleenreizend in juni 2010

Echt RIU Palace

Natascha
16-7-2009

RIU Palace Algarve is een fijn en compact hotel. Van 29-06-09 voor 08 dagen. De service, het eten, de kamer, de sfeer en met name rust ! Afhankelijk waar je kamer is kun je wel het e.e.a. horen van het clubhotel. Het ontbijt kan buiten gegeten worden alleen wordt maar een deel van het terras hiervoor gebruikt wat helaas te weinig was. Het diner kan helaas alleen binnen genuttigd worden ( zowel buffet als a la carte ). Verwacht voor de lunch geen "snelle hap" het zijn nl volledige maaltijden. Helaas worden er bedjes en parasols gereserveerd door de gasten.

Gereisd Alleenreizend in juli 2009

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 14 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Portugees, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI BLUE Falésia in Olhos d' Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI BLUE Falésia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.