Hotel aan zeeWeer vandaag20°11°

3-10-2007 dit is een super hotel mooi zwembad goed van

simone
15-8-2007

3-10-2007

dit is een super hotel mooi zwembad goed eten mensen van het hotel zijn heel vriendelijk mooie en nette kamers binnen de 10 minueten ben je met de taxi in albu feira het strand is 10 minuten lopen van het hotel het was er super

Gereisd Anders in augustus 2007

Net terug van Riu Palace Algarve

Kevin
3-7-2007

Net terug van Riu Palace Algarve. Goed hotel met goeie service. De kwaliteit in het restaurant is hoog, we hebben al meerdere riu's gedaan en dit was tot hier toe het beste qua buffetten. Het hotel is te voet niet zo goed bereikbaar, ook voor het strand moet je even stappen. Voordeel is dat je een heel rustige ligging hebt. Ook aan het zwembad was het opvallend rustig. Een auto huren is een must om de streek te verkennen.

Gereisd Anders in juli 2007

Net terug 18-06'07 prima geweest

M&M
24-6-2007

Net terug 18-06'07 prima geweest.De service aan de receptie is perfect en zeer vriendelijk je slaapt een nacht niet zo goed om dat de bedden te hard zijn je zegt het tegen iemand van de receptie en nog diezelfde dag krijg je een topper op je bed je slaapt vervolgens bijna beter dan thuis.Toch wat minpuntjes waar aan je moet denken wanneer je boekt.Je moet een auto huren wil je ergens komen, geen boulevard om even een loopje te doen, niet direct een supermarkt in de buurt voor water etc. Natuurlijk kan je naar beneden lopen dan kom je er ook, maar je moet ook weer om hoog met je boodschappen en wanneer je het al aan je hart hebt is dat niet makkelijk.Wanneer je geen last hebt van al deze problemen is het een super hotel en inderdaad zeer vriendelijk personeel. Wij zijn het met de laatste schrijver eens Antonio is een aanwinst.

Gereisd Anders in juni 2007

Traveltroef

Een goed en gezellig hotel

Hetty
10-6-2007

Een goed en gezellig hotel. Medewerkers zijn gezellig, vriendelijk en behulpzaam. Vooral Antonio in het restaurant, daar kun je veel plezier mee hebben. Uitstekende buffetten en als je van vers fruit houdt, dan kun je hier je hart ophalen. Ga een keer via het strandje in het dorp de klif op. Daar kun je echt heel mooi wandelen. Wandel ook een keer via het strand naar Villamoura.

Gereisd Anders in Sun Jun 10 2007 12:46:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mijn man en ik zijn van 21 mei t/m 1 juni 2007 naar dit op

Francis
7-6-2007

Mijn man en ik zijn van 21 mei t/m 1 juni 2007 naar dit hotel geweest op huwelijksreis. Zoals iedereen al schrijft is het daar helemaal geweldig! Sfeer, gezelligheid, aardig personeel, goede service en noem maar op. We hebben een auto gehuurd naar Monchique en Sao Vicente wat zeker de moeite waard is. Voor iedereen een aanrader en in het hotel iedere dag champagne! Wat wil een mens nog meer.... En wat jezelf moet doen... genieten en niet moeilijk doen!

Gereisd Anders in juni 2007

Marie-Claire & Fernand, net terug van een 15 daags in het

Morier Fernand
8-5-2007

Marie-Claire & Fernand, net terug van een 15 daags verblijf in het mooie hotel RIU PALACE ALGARVE (20/04/2007 t.e.m. 04/05/2007).We hebben reeds vele RIU hotels bezocht maar dit was wel een van de beste die we al gehad hebben.Zeer vriendelijk personeel aan de receptie,in het restaurant en in de bars.Netheid in het hotel is troef.Wat de liging betreft is een auto wel nodig als men iets wil zien van het mooie ALGARVE,maar men kan ook ter plaatse mooie wandelingen doen wel een beetje berg op en berg af.Het eten was perfect zoals een RIU waardig.Als U de ALGARVE boekt,boek dan maar dit hotel kwaliteit/prijs verzekerd,i.p.v. het zeer drukke Albufeira.En of we teruggaan naar dit hotel,zeker zelfs volgend jaar al.

Gereisd Anders in mei 2007

Prachtig hotel !!! Mooi en verzorgd buffet en zeker nie

Jo Hocks
26-4-2007

Prachtig hotel !!! Mooi en verzorgd buffet en zeker nie te vergeten: het was nog lekker ook. Een echte aanrader

Gereisd Anders in april 2007

Prachtig Riu hotel met vele gratis ( sauna, stoombad, aan

Josee & Wim
29-3-2007

Prachtig Riu hotel met vele gratis ontspanningsmogelijkheden ( sauna, stoombad, jaccuzzi, binnenzwembad, fitness enz...) Voldoende plaats aan zwembad en prachtig uitzicht. Het hotel is een beetje afgelegen en een huurwagen is noodzakelijk om de prachtige Algarve te ontdekken. De directie en vooral het personeel zijn heel attent en de maaltijden zijn erg goed verzorgd. Wij hadden in mei 2006 voor 15 dagen geboekt; zowel in het hotel als in de omgeving was het rustig, maar dit is eerder een pluspunt.

Gereisd Anders in maart 2007

feb

Loes
3-3-2007

feb.2007 geweest. hotel bijna vol, veel duitse oudere gasten. hotel vrij nieuw en ziet er goed uit. Ligging afgelegen, beter auto huren. Strand bereikbaar via ander riu hotel.Kamers gehorig maar netjes, bed vrij hard, badkamer ok.De gewone zeezichtkamers ligging is prima, ligging suites niet echt prettig.Personeel over algemeen erg vriendelijk.Ontbijt en dinerbuffet ok(vooral de toetjes). Eetzaal niet echt gezellig,erg veel tafeltjes dicht bij elkaar en achteraan zit je in baklucht.Geen kinderfaciliteiten in deze periode. Mooi buitenzwembad maar op kleine ruimte.Klein maar fijn binnenzwembad.Riu clubhotel t.o. in aanbouw, geeft geen overlast.

Gereisd Anders in maart 2007

Het is een supergoed hotel een goede service het eten was

Brigitte
21-1-2007

Het is een supergoed hotel een goede service het eten was er goed allee, ik vond er als Fantastisch aan ik ga er zeker terug

Gereisd Anders in januari 2007

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 14 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Portugees, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI BLUE Falésia in Olhos d' Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI BLUE Falésia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.