Hotel TUI BLUE Falésia

• Sauna
Meer hotelinfo

244 reviews over Hotel TUI BLUE Falésia

• 9Hein14-06-2013

Fantastisch hotel, ook met een 1-jarig dochtertje!

Wij hebben samen met dochtertje Fleur genoten van ons verblijf in Riu Palace Algarve. Het personeel is zeer klantvriendelijk en over het algemeen gek op (kleine) kinderen. Ze doen er alles aan om het je als gezin zo comfortabel mogelijk te maken. Onze kamer was ruim en schoon; hetzelfde geldt voor de rest van het hotel. Het ontbijt en diner waren zeer goed verzorgd; lekker en voldoende keuze, ook voor kinderen. Ondanks volle bezetting van het hotel kregen wij nooit een gevoel van drukte. Met uitzondering overigens van de eetzaal, die was zeker bij de start van het diner erg druk.

Wij hebben in ieder geval een fantastische vakantie gehad!

Aandachtspunt: de omgeving nodigt niet echt uit tot wandelen met een buggy, veel heuvels en kleine steentjes, waardoor je kind zo ongeveer uit de buggy stuitert. Er is overigens niet heel veel te doen in de directe omgeving, maar met een huurauto kun je veel leuke plaatsjes bezoeken.

• 10Mike 19-02-2010

mooi hotel !

Prachtig hotel, goede, rustige ligging. Wij waren er in de krokusvakantie en het was er redelijk rustig, behalve toen ze er 6 bussen bejaarde Spanjaarden binnenduwden. Gelukkig bleven ze maar een weekend. Daarna weer van de rust genoten ! Buffet was ook heel goed, zowel ontbijt als diner.

• 9Jacqueline & Neil05-10-2009

Wederom een fantastische RIU ervaring.

We zijn net terug van een weekje RIU Palace. Dit is de derde keer voor ons in een RIU hotel en wederom perfect. Het maakt niet uit in welk land je zit, de RIU standaard is overal perfect. Service was in dit hotel ook weer super. Kamers netjes en schoon. Ontbijt en diner ook goed, ruime keuze en verse producten. Personeel is ook erg kindvriendelijk, wij waren er met ons 7 maanden oude zoontje en hij kreeg alle aandacht van de wereld daar. Kortom, weinig op aan te merken, hebben een zeer fijne en relaxte vakantie gehad.

Het enige nadeel is van dit hotel, maar dat heeft niets met het RIU hotel te maken, is dat de winkeltjes net iets te ver zijn om even naar toe te lopen, mede omdat je toch een heel eind moet lopen en er niet direct kan komen, berg op en af.

• 9FAMK13-08-2009

HEEL GOED HOTEL

Het hotel is helemaal goed, van alle gemakken voorzien. Kamers erg netjes en ruim. Voor kinderen geen animatie maar dat is bekend en hotel ook niet voor. Je komt voor je rust en dat krijg je dan ook. Service prima, zeer vriendelijk personeel. Geen gedoe met vroeg handdoeken neerleggen. Het publiek dat er komt is geen lawaaivolk. We hebben het (weer) heerlijk gehad.

21 tips over Hotel TUI BLUE Falésia

• theo, 06-02-2012

Als het laag water is kan je via de trap naar beneden en dan langs de rotsen (rechts) naar het dorp zodat je niet via de trap weer omhoog moet.

• suzanne lemaire, 19-06-2014

Als ik één tip mag geven neem een kamer op de tweede of derde verdieping, want dan heb je zicht op zee. Durf de trappen te doen van een nasstgelegen hotel; het zijn er maar 135, is te doen en het strand loont de moeite...Ook prachtige uitzichten...

• Helmy Peverelli, 23-07-2012

Voor de wat oudere mensen, het strand is bereikbaar via een lange trap, als je slecht ter been bent, is dat niet makkelijk.

10 vragen over Hotel TUI BLUE Falésia

• Pandelaers, 06-12-2015

Voldoende plaats aan het zwembad

Kan er mij iemand vertellen hoe het er aan toe gaat in de maand juli met het al dan niet leggen van handdoeken in de morgen. Is dit toegelaten of niet

• C, 27-08-2015

zijn er strandhanddoeken gratis te verkrijgen

zijn er strandhanddoeken gratis te verkrijgen

• Conny, 12-08-2015

kluisjes

zijn de kluisjes inbegrepen in de all inzon nietwat kost het

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 14 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Portugees, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats