Hotel aan zeeWeer vandaag21°15°
8,6

5 reviews over Hotel TUI BLUE Falésia in het Nederlands

Een RIU met een beetje extra

Marga
10-12-2012

De Algarve moet je gezien hebben hoor je zo vaak, dus dit jaar in september maar deze kant op gegaan. Riu Palace Algarve ligt boven het strand van Olhos d'Aqua en naast het hotel is een houten trappenstelsel waarmee je de hoogte kunt overbruggen naar het strand, dit is een behoorlijke inspanning en doe je dus niet iedere dag. Gelukkig heeft het hotel een prachtig mooi zwembad en kun je daar heerlijk toeven. Het champagne ontbijt en het diner is in elke Riu een waar feest maar hier wist men nog een dimensie er aan toe te voegen en probeerde men het iedereen echt naar de zin te maken. Het hotel heeft een erg goede wijnkaart met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook de bediening is goed en let er ook op dat het wijn- en waterglas gevuld blijft. De directie heeft aandacht voor iedere gast en houdt goed toezicht zodat het een echt palace blijft.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2012

Top hotel

angela
1-9-2011

We hebben een weekje in de riu palace en een weekje in de club guarana doorgebracht en vinden dat beide hotels hun sterren meer dan waard zijn. De palace is een zeer uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel, propere kamers, mooie tuin en excellent eten. Hier moet men zijn voor rust. In de club is het allemaal ietsje minder maar toch nog zeer goed. Hier staan de kinderen centraal en daardoor is er nogal wat lawaai ! In augustus kan het wel zeer druk zijn en dit merk je goed als je van de palace komt ! conclusie : de mooiste stranden van europa liggen hier en men weet het !!! De prijzen liggen aanzienlijk hoger dan in spanje. Tip zeker lagos bezoeken !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Paradijsje in heerlijk klimaat

Jacqueline
19-7-2011

Heerlijke 10 dagen in mooi, schoon, luxe hotel. Altijd plaats aan het zwembad en ook voor mijn dochter van 10 jaar lekker zwemmen. Door rustig beschaafd publiek uitermate aangenaam verpozen. Veel engelsen en duitsers, weinig nederlanders. Via trap van 300 treden toegang tot mooi rustig baaitje met zandstrand en rotsformaties, leuk afwisselend. Trap is prima begaanbaar met bankjes tussendoor in schaduw. Eten in hotel erg goed van kwaliteit (en ik ben verwend) met aardige bediening. Dorpje olhos d'agua vlakbij maar werkelijk niks aan. Met de plaatselijke bus kan je overal naar toe maar chauffeurs zijn zeer onbehouwen. Kant van lagos, alvor mooier van de algarve maar dit goede hotel vergoed veel van het gemis aan een leuk dorpje. Minpuntje: erg harde bedden maar dat is nogal persoonlijk. Kortom genoten, lekker balkon trouwens ook. Portugal hete zon maar koele lucht, dus altijd lekker in de schaduw en een lekker briesje.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Excellente keuze

Jempy
18-4-2009

Net terug ( 04/04-11/04/09 ) reeds 2°maal in palace en het was weer af . Prachtig hotel-service en eten . Riu Palace waardig . Om de omgeving te verkennen wel wagen nodig . ( Tip : neem GPS mee gerzien slechte wegaanduiding ) Slechts 1 dag echt minder weer gehad . Enig minpuntje : minieme middagsnack-keuze en die moet je dan binnen nuttigen . Zou buiten moeten kunnen .

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 18 2009 15:38:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Doet zn naam eer aan ziet eruit als een Palace

Fam.van Ardennen
1-3-2009

Groot hotel, ruim opgezet, fijne royale kamers, krioelt er van het zeer vriendelijke/behulpzame personeel, fantastisch uitgebreid ontbijt/diner werkelijk volop keuze. Prachtig zwembad in een zeer verzorgde tuin alles is glanzend schoon. Alles is aanwezig voor een rustige, heerlijke vakantie! Olhos daqua is een eenvoudig, lief dorpje met een prachtig strand. Voor de lunch gingen wij naar O Caixeto aan de boulevard onder het hotel, familierestaurantje waar oma heerlijke vissoep maakt! Dit was onze 2x in Riu Palace en beviel nog beter dan de 1ste keer. Aanrader voor luxe rustzoekers. Ed, Marja en Kristy van Ardennen

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
      • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • RokenToegestaan
      • Adults onlyJa

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 km, 14 minuten lopen, 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand toegangToegang via trap
      • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
      • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Portugees, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Golfbanen
      • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
      • Tennisbaan1, Aanwezig
      • Tennisbaan informatieBuiten
      • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI BLUE Falésia in Olhos d' Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI BLUE Falésia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.