Hotel aan zeeWeer vandaag24°19°

2008

Geweldig hotel !

van Houdt
28-8-2008

Met onze dochter 3 x hier geweest (eerste keer was ze 6, laatste keer 8), dit jaar in het Clubhotel ertegenover. Het Palace is veel beter. In het Clubhotel is 80% van de kinderen Spaans en Portugees en 15% Engels, dus als Nederlands kind heb je daar niet veel aan. Als je in het hoogseizoen met vakantie gaat, zijn er overal kinderen. Waar het om gaat is dat je kind zich Palace-waardig gedraagt en dat heb je als ouder zelf in de hand. Spelen in het zwembad kan best als je met elkaar rekening houdt. In het Palace op Gran Canaria hadden ze daar een simpele oplossing : lijntje in het zwembad, aan de ene kant mag je spelen, aan de andere kant niet. Onze dochter is altijd met open armen ontvangen in het Palace; personeel liep de hele dag met haar te dollen en gaf haar snoepjes en kadootjes, zelfs van de direktie kreeg ze speelgoed kado ! En dan zou ze nu opeens niet meer welkom meer zijn ????

Gereisd Familie in augustus 2008

super vacantie

fam. van.vlerken
22-6-2008

wauw wat een heerlijk hotel alles was perfect eten, kamers,personeel,omgeving,we gaan zeker terug

Gereisd Familie in juni 2008

In de paasvakantie voor de tweede keer geweest

Fam.: Van Dender
6-5-2008

In de paasvakantie voor de tweede keer geweest. Was weer een geslaagde vakantie. Eten super. Kamer fantastisch. Ligging voor ons perfect. In een rustige buurt maar kunnen zowel naar Albufiera en naar Vilamoura beide badplaatsen leuk om te bezoeken. Wij wandelen graag. Met de bus naar Vilamoura (gezelige jachthaven) en daarna een flinke strandwandeling terug (ongeveer 7 km).De Zigeunermarketen zijn ook leuk om te bezoeken. In de old-city van Albufiera is het ook gezelig.

Gereisd Familie in Tue May 06 2008 19:32:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We zijn met 4 volwassenen en 1 kindje (2,5 jr) 14 dagen in

Jacqueline
28-4-2008

We zijn met 4 volwassenen en 1 kindje (2,5 jr) 14 dagen in dit hotelgeweest. Van 11 t/m 25 april. Echt super. Het eten was goed, alles goed geregeld. Kamers waren goed en netjes. Wij hadden een prachtig uitzicht, we zaten op de uiterste hoek en keken over de zee en het strand met de rotsen. Gelukkig was er het binnenzwembad, want het buitenbad was nog wel koud. Dus met de kleine hebben we lekker binnen kunnen zwemmen. Het kinderbad buiten is best groot en in de zomer is het super voor de kleintjes. Het hotel ligt wel in een rustig gebied (geen boulevard met winkeltjes) maar met de taxi ben je in 5 minuten in Albufeira.

Gereisd Familie in Mon Apr 28 2008 14:36:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lange/steile trap naar het strand

Kees de Vries
15-2-2008

Lange/steile trap naar het strand. Raar plat dak wat uitzicht vanuit een groot deel van de kamers in het hoofdgebouw verpest. Kamers vrij klein vergeleken met andere RIU, maar wij hadden geluk: een kamer met een extra hoekje. Je kunt hier om vragen bij checkin, we hadden deze tip van iemand anders gehad. Verder zoals RIU: goede prijs/kwaliteit, alhoewel ik over het algemeen de RIU's op de canarische eilanden service gerichter vind (vriendelijker personeel).

Gereisd Familie in februari 2008

Heel mooi hotel, alleen is de ligging niet optimaal, naar

HJB
2-1-2008

Heel mooi hotel, alleen is de ligging niet optimaal, naar strand lopen via naastgelegen RIUhotel en dan een steile trap. In hotel geen animatie voor kinderen, wel een mooi zwembad. Eten is des RIU's, veel buffeten maar wel afwisselend. Dorpje stelt weinig voor en nodigt niet uit voor een wandeling.

Gereisd Familie in januari 2008

2007

Geweldig hotel

Marja
28-10-2007

Geweldig hotel. Ontzettend vriendelijk personeel. Je bent echt op vakantie. Koffers naar kamer gedragen. Champagne bij ontvangst. We zijn er 12 dagen geweest en hebben niet een keer patat gegeten en zijn niet omgekomen van de honger. Er was qua eten werkelijk teveel om op te noemen. Ik wil nog even apart de obers van het restaurant een super compliment geven. Niets was te veel voor hen. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Familie in Sun Oct 28 2007 14:10:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed hotel

K. Duijster
10-9-2007

Zeer goed hotel. Personeel erg vriendelijk. Kamer lekker ruim en dat was erg prettig met een baby die mee op reis is. Klein minpuntje: Het water van het kinderbad was erg koud. Overdag weinig animatie in het hotel. Voor een lekker rustige vakantie zit je hier prima.

Gereisd Familie in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alles is daar gewoon fantastisch je kan er veel kamers !

Kelly
21-8-2007

Alles is daar gewoon fantastisch je kan er veel uitstappen doen, De kamers zijn er zeer goed, je gaat nooit de deur uit met een lege maag, Niemand moet klagen dat er bv alle dagen frieten zijn, want ook alle dagen zijn er veel andere dingen!! Animatie vonden wij wat minder ! het personaal was super ! beter kan je gewoon niet krijgen , WE HEBBEN ONS DER UITSTEKEND GEAMUSEERD !! HET IS ZEKER EEN AANRADER

Gereisd Familie in augustus 2007

Heerlijk vakantiehotel, lekker zwembad en het strand in of

HJB
11-8-2007

Heerlijk vakantiehotel, lekker zwembad en het strand vlakbij. Weinig vertier in buurt zoals animatie voor kinderen bij hotel of een boulevard waar je even kan lopen. Auto huren en kijken in Villamoura is een aanrader. Weinig lawaaivolk dus ideale plek om lekker uit te rusten en te lezen. Eten was voortreffelijk, veel keuze en zeer vriendelijk personeel in de bediening.

Gereisd Familie in augustus 2007

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 14 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Portugees, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI BLUE Falésia in Olhos d' Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI BLUE Falésia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.