Hotel TUI BLUE Falésia

Hotel aan zeeWeer vandaag24°17°
Hotel TUI BLUE Falésia
8,6

10 reacties Hotel TUI BLUE Falésia

Voldoende plaats aan het zwembad

Pandelaers, 6-12-2015
Kan er mij iemand vertellen hoe het er aan toe gaat in de maand juli met het al dan niet leggen van handdoeken in de morgen. Is dit toegelaten of niet
0 reacties
zijn er strandhanddoeken gratis te verkrijgen

kluisjes

Conny, 12-8-2015
zijn de kluisjes inbegrepen in de all inzon nietwat kost het

We hebben een aantal aanbieders voor TUI BLUE Falésia voor je op een rij gezet:

strand

anna, 29-4-2014

hallo wij gaan begin juni naar dit hotel.

is het strand bij het hotel en zijn dat veel trappen?

zijn daar ook stoelen en parasols te huur?

kun je naar het grote strand ook een andere weg nemen naar het strand zonder trappen

bvd

ligzetels

marijke, 29-1-2014

De ligzetels aan het zwembad zien er nogal hard uit.

Worden daar kussens op gelegd ?

2 reacties

Autohuur

Diana, 21-1-2013
Beste mensen, mijn man en ik gaan in juli 2013 voor 2 wkn naar dit hotel. Nou hebben wij begrepen dat het erg leuk/handig moet zijn om daar een autootje te huren wat we graag willen doen.Nu is mijn vraag, de een zegt dat je de auto hier in Nederland al moet huren/boeken omdat het goedkoper zou zijn en met het oog op het hoogseizoen dat je anders misschien kans hebt dat er geen auto meer beschikbaar is ivm de drukte! Maar een ander zegt weer dat we beter daar ter plaatse een auto kunnen huren omdat het daar weer goedkoper zou zijn en dan een auto huren via de autohuur van het hotel. Kan iemand die daar al geweest is en ook een auto heeft gehuurd ons misschien vertellen wat we het beste kunnen doen? Alvast hartelijk dank! Met vr groet, Diana

kamer/eten/weer informatie

Peter Odekerken, 15-5-2012
Wij zijn echte RIU-fans. Wij zitten altijd graag op de bovenste etage(vanwege de rust). Kan mij iemand vertellen welke rustige standaardkamer (graag eventueeel het kamernummer erbij) wij moeten nemen op de bovenste etage? En kan mij iemand vertellen wanneer de aanvangstijden van het avondeten zijn? Wij zijn van plan vanaf half oktober naar Riu Palace Algarve te gaan. Hoe is het weer in de Algarve dan? Eerder gingen wij altijd naar de Canarische Eilanden in oktober vanwege het goede weer.

Wifi en eten

Johan Moermans, 16-1-2012

Is er ondertussen al gratis WIFI (lobby en/of kamer) ? Kan je er buiten ontbijten en is er voldoende plaats voor ?

Alvast bedankt.

Mvg,

Johan Moermans

informatie over all-in

patricia, 1-7-2011
is dit hotel ook als all-in te boeken
3 reacties

informatie!

Yvonne, 10-11-2010

Wie kan ons wat meer gedetaieerde informatie geven over dit hotel? Zijn van plan er in december te verblijven. B.v. nette kleding bij avond maal, is dit casuel of echt gala.

Eventueel prijzen van drankjes. Waar je het beste water kunt halen. enz

Wandel tips.

Bij voorbaat dank.