Hotel Riu Guarana

7Goed

Portugal, Algarve, Olhos d' Agua

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 803p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7Goed

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Clubhotel Riu Guarana is een ideale plek voor een gezinsvakantie. Zo vind je hier een miniclub en een kidsclub. Bij het zwembad vind je een bar. Bij Hotel Riu Guarana in Portugal eet je in een van de drie restaurants, waarvan één steakrestaurant. Op 20 minuten lopen van het strand. Stap op de hop on hop off bus voor het hotel en verken Albufeira.

137 reviews over Hotel Riu Guarana

• 2019
    9A en J .05-10-2019

Echhh goed

Het is híer goed vertoeven , ik begrijp de negatieve reacties niet, ehhh een goed hotel, zeer vriendelijk personeel, leuk animatieteam, schoon, goed eten, je voelt je hier thuis en op je gemak, echt vakantie gevoel. Ik kom er zeker weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Geertje15-08-2019

Boek je vakantie elders, niet hier!

Niet doen. Besteed je geld elders! Hotel is hooguit 3 sterren, dit is niet in verhouding tot de prijs! Schoonmakers bij de kamers zijn luid en onbeschoft, iedere dag werden we door hun geklets en geschreeuw door de gangen wakker gemaakt. Eten in het restaurant is niet gevarieerd en het personeel is oververmoeid en ongeïnteresseerd. Er zijn gewoonweg te veel mensen, het is massaal en daardoor niet voldoende ruimte bij de Ligbedden en zwembad. We waren eerder in Albufeira naar alle tevredenheid maar dit hotel boeken we nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Esther26-07-2019

Prachtige ligging, relaxte sfeer

Prachtige ligging, heerlijk falesia strand te bereiken via trappen achter t hotel,idilisch mooi, echter niet voor minder mobiele mensen.Eten is goed, veel keuze en smaakvol.Je kunt gezonde keuzes maken, veel vis, en ook Portugese gerechten.Restaurant zeer lawaaiig maar eenvoudig te omzeilen door buiten op terras te eten, is altijd wel plaats of komt plekje vrij, wordt goed begeleid. Veel Portugezen, en Engelsen weinig Nederlanders. Minpunt is dat ondanks enthousiast animatieteam er niks is voor tieners, onze dochter had zich verheugd op een potje beachvolleybal, dit ook gevraagd maar daar werd niks mee gedaan, jammer. Bar/ cocktails in alle soorten en verschijningen, voor all inclusive prima!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Henk en Ingrid17-06-2019

Nee niet meer

De medewerkers die bij de receptie werken zijn zeer vriendelijk en bereid je overal mee te helpen. De minpunten de herrie vd schoonmaakkarren vervang de wielen zsm aub .. de shows s avonds zijn zo kinderachtig en slecht de enige reden dat er s avonds mensen zijn is omdat er rondom het hotel niets te beleven is. De bedden zij goed en riu waardig maar voor een gerenoveerd hotel verwacht je wel thermokranen en anno 2019 in bad douchen . Hmm riu had er maar voor gekozen een aparte douche en bidet weg

Gereisd met partner in juni 2019

• 5maarten De volder19-04-2019

Dit was een keer maar nooit meer

druk ..als je voor een relaxte vakantie gaat zit je hier niet goed...eetzaal is eentonige vreetschuur bom vol met krijsende kinderen en aso's eten is op zich goed maar elke dag bijna het zelfde de kwaliteit er van is geen 4 sterren waard. Wel moet je het nodige geduld hebben hier Flinke RIJ! specialiteiten restaurants moet je de dag van aankomst vast boeken anders heb je pech....dat zijn de enige plekken waar je enigzins rustig kunt eten namelijk Er is geen fatsoenlijk drinken te krijgen alles is postmix of erger cocktails zijn pre mixed slush puppies ja er zit alcohol in maar dit heeft werkelijk niets met een cocktail te maken. rest van de drankjes is vaag B spul iets fatsoenlijks is niet te krijgen ook niet tegen betaling . Al met al een flinke teleurstelling voor een RIU zwaar onder de maat. het is wel zo dat de kamer schoon is en prima werd bijgehouden de ligging is wat afgelegen en het strand is een flinke wandeling.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    6Rosbant Hasselt06-11-2018

Prachtig gelegen hotel met erbarmelijke keuken

Goed : uitstekende ligging op wandelafstand van prachtige stranden, vriendelijk personeel en degelijke "grotere" kamers want gewone kamers te klein Min : luidruchtig restaurant dat meer een refter is, weinig keuze en altijd hetzelfde koud buffet en altijd hetzelfde warm buffet, gebakken spek/ cortelet/ steak/2 soorten vis en pizza Tijdens het weekend bende Portugezen en Spanjaarden aanwezig en dan wordt het lawaai is refter en in de bar onhoudbaar! Hotel is ons inziens, als golden card lid Riu, gewoon geen Riu hotel waardig!!!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 10Johan en petra viswat25-08-2018

We hebben heerlijk genoten.het eten was top. De animatieteam geweldig wat een top team.personeel kamers echt alles was top alleen een nadeel die drankjes waren zoo lekker..zou graag het recept willen vd pinacolada sekt..heerlijk haha..tophotel..alleen vonden we het jammer dat we op de dag van vertrek het moesten doen met oud tostibrood.maar voor de rest uitstekend!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Andrea25-08-2018

Geweldig

Mooi hotel, het eten was goed, personeel heel vriendelijk, maar die trappen naar het strand, een hele opgave, maar de moeite waard. Tip, neem een taxi naar albufeira, kost enkeltje 9 euro, leuke stad.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9André23-08-2018

Perfect hotel voor korte vakantie

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

6jennifer verwerft11-10-2017

geen vakantiegevoel in dit hotel

Wij verbleven 11 dagen in dit hotel. (2e helft september) 1e maal in een Riu hotel. De accommodatie (kamer, tuin, zwembad...) is prima. schoon ook de wc's aan het zwembad. Wij zijn vooral teleurgesteld in het beperkte aanbod van het buffet restaurant, nog nooit meegemaakt! De 2 specialiteiten restaurants zijn ook buffet vorm en weinig soeps. Er was maar 1 bar geopend. (Zou 2e bar moeten zijn, stond niet in touroperator brochure dat deze per 15/9 gesloten is) S middags ook geen snack restaurant, enkel het hoofd restaurant. Nergens bediening voor de drankjes, ook niet 's avonds, er is geen lobbybar. Het hotel was volgeboekt maar management beslist om geen 2e eetzaal te openen wat maakt dat het een 'refter' is, je zit in het bord van je buurman, enorme drukte, wat enorm afbreuk doet aan je vakantie gevoel. Ook aan het zwembad lig je als sardientjes in een blik. Het management geeft mee dat het een club hotel & familie hotel is. Een 'familie' van 2 volwassen is in hun ogen dus geen familie. Buiten een klein kinder bad is het in mijn ogen absoluut geen kindvriendelijk hotel, er is zelfs geen speeltuin! 4* staat voor mij voor service en qualiteit waar bediening s avonds toch wel een minimum is. Het management gaf me nog mee dat in hoogseizoen nog veel 'drukker' is met een kamerbezetting van 4 personen per kamer... Dit zijn kinderen die veelal gratis verblijven... Men zou beter de betalende gasten wat meer in de watten leggen. Club hotel verwijst voor mij meer naar sfeer, wat hier totaal ontbreekt. Muziek aan het zwembad en in restaurant zou veel helpen. Animatie team is zwak. Wij hebben 8 van de 10 avonden in het dorpje uit eten geweest. Fantastisch lekker (niet duur) en rustig gegeten in de vele kleine zaken in dit dorp. Top cocktail bar Symbiosis!! Omgeving heel mooi, met prachtige kliffen en stranden

Gereisd met partner in september 2017

Hotel Riu Guarana info

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.4 km, 17 minuten lopen, 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald