Aparthotel Oceanus

8,1

28 reviews over Aparthotel Oceanus in het Nederlands

Geweldig

Christine, 28-10-2017

Alles is perfect geregeld daar, kom er al meerder jaren. Vanaf 2011 bijna elk jaar, voel mij er thuis.

Teleurstellend

John, 10-9-2017

goede supermarkt aan de overkant.

prima busverbinding,taxi redelijk goedkoop.

uitstapjes zijn goedkoop en goed verzorgt

wat tegenviel was:

geen kamer met balkon aan de straatkant pakken, zeer luidruchtig,

geen tuin aanwezig, zwembad aan de overkant van het complex.

strand stelt niets voor, erg klein en teveel mensen

Het centrum is erg klein,restaurantjes vallen tegen qua assortiment, presentatie, smaak en prijs

personeel is niet echt vriendelijk. Kortom voor ons viel Portugal erg tegen. Vooral in vergelijking met Gran Canaria en Kreta .

Geweldig, dit jaar gaan we weer

Christine Leeseman, 21-7-2017

Service, vriendelijkheid en hygiene, het was allemaal prima!

We hebben een aantal aanbieders voor Oceanus voor je op een rij gezet:

prima appartement, wel binnen blijven....

johannes, 10-4-2017

De appartementen zijn prima en worden goed schoon gehouden. Voor ons wel jammer dat we aan de wegkant zaten. Hierdoor was het niet mogelijk gezellig of rustig op het balkon te eten. Teveel lawaai van het verkeer.

Verder is de ligging prima. Niet ver van het strand en dichtbij restaurants en supermarkt. Het personeel is aardig en service-gericht. Er zijn twee buitenbaden met behoorlijk aantal ligbedden. Over het eten kan ik niks zeggen. We hebben geen gebruik gemaakt van de snackbar of het restaurant.

Theo, 25-6-2016

Alles was goed niks op aan te merken. Prima vakantie gehad.

Royaal appartement, zeker voor herhaling vatbaar

frankaveghel, 6-6-2016

We zijn in mei 2016 twee weken in Aparthotel Oceanus geweest. We hadden een tweekamer appartement dat heerlijk ruim was, met veel opbergmogelijkheden. Daar hadden we op gehoopt, maar toch waren we positief verrast. We zaten niet aan de straatkant, dat was prettig. Op het dakterras heb je (als je goed kijkt) uitzicht op zee. De badkamer was gerenoveerd. Verschillende keren lekker gekookt. Supermarktje en grote supermarkt dichtbij, evenals de bushalte. (Bussen reden op tijd.)

Alles ging zoals je mag verwachten. Prettig personeel, op de afgesproken dagen schone handdoeken & beddengoed en er werd zes dagen schoongemaakt. De zwembaden zijn oké, lekker koud, van het binnenzwembad geen gebruik gemaakt.

Olhos de Água heeft genoeg gezellige restaurantjes en andere winkeltjes. Achter het appartement/supermarkt ligt een enorme natuurweide waar je een leuke ronde kunt lopen en wij hebben genoten van de bloemen, kurkbomen en vele vogels als de blauwe ekster.

In de buurt zijn verschillende stranden, groot en klein. Een getijdentabel (receptie) is handig, dan weet je hoe je bij eb ergens naar toe kunt lopen. Prachtige klifformaties en wandelmogelijkheden. We zijn over strand en rotsen naar Albufeira gewandeld. Prachtig om te doen.

Pracht apartement

vandenbruwaene, 15-9-2015

Appartement op 4e (hoogste verdiep) kamer 402 , hoekterras van 16mx2m gericht ZO-Z-ZW , dus ganse dag zon, zicht op zee , stille en kalme omgeving , 2 goed werkende instelbare airco's (één voor slaapkamer en een voor leefruimte). Koelkast met vriesvak, kookplaat voor 2 potten , dagelijks gekuist (zondag niet) , ruime douche , TV met BVN , voldoende kasten, kluis , Goed werkende en snelle WIFI op het appartement (8€ voor 1 week) , lift. 24/7 receptie, winkel waar nagenoeg alles te verkrijgen is op 100m van hotel en die iedere dag (!) open is van 08 tot 09h.Prachtig strand(je) , iets verder een Proper breed van een 8-tal Km lang , zalig om daar te wandelen. Verre van druk .Bushalte nabij het hotel. 'marktpleintje' pal aan het strand vol van restaurants (zeer lekker eten en helemaal Niet duur !) , winkeltjes .... Helemaal niet opdringerig . Op het strand geen last van 'sacocche' en andere 'rommel' verkopers !.....Tal van mogelijkse uitstappen , we gaan zeker nog eens terug.

Leuk voor één keer

Saskia, 6-8-2015

Prima 2 kamer-appartement voor 2 volw en 2 kinderen. Zwembad ongezellig en veel Engelsen. De medewerker van de snackbar vonden wij niet vriendelijk en niet gastvrij. Wij hebben veel strandjes bezocht en hebben het zwembad zo veel mogelijk vermeden. Verder is het een gezellig plaatsje met leuke restaurantjes. Het eten vonden wij, t.o.v. bijv. Griekenland, duur.

goed aparthotel!

paula, 19-7-2015

Mooi hotel, met vriendelijk personeel. Schone en ruime kamer. Wordt elke dag netjes schoongemaakt, schone handdoeken.Bij het zwembad is het iets minder gezellig. Handdoeken op stoelen, en niemand in de buurt. Wordt niet weggehaald door degene die daar verantwoordelijk voor is. Hij is ook niet echt vriendelijk.

Jammer dat je voor je wifi moet betalen, maar ja....

Er is een restaurant aanwezig bij het hotel, en bij het zwembad een snackbar. we hebben er geen gebruik van gemaakt, omdat er in de buurt heel veel gezellige restaurantjes zijn. aan de overkant is te taxi standplaats en de bushalte, ideaal! dicht bij het strand en het kleine maar gezellige boulevard van olhos d agua. we zijn prima te spreken over dit hotel, en is het een aanrader.

Veel van omgeving gezien, aanrader is zoomarine, en in vilamoura is een klein cristiano ronaldo museum.

Dagje Lissabon was ook erg leuk, en de zigeunermarkt in Quarteira is ook heel gezellig. Er is genoeg te doen en te zien in de omgeving.

mooi appartement, zwembad management niet goed

Birgitte, 11-7-2015

goed appartementencomplex met een centrale ligging t.o. van het strand en omgeven door goede restaurants zoals Cabrita en Calheiros, aanrader om het portugese gerecht Cataplana eens te eten. Excursie hebben wij aan de overkant van de straat geboekt, scheelt enorm veel met de touroperator. Minpunt was het zwembad, daar tellen veel regels waar niet aan gehouden wordt. Bovendien staan de mensen 7.45u. al aan de poort om hun handdoek om 8.00u. neer te kunnen leggen. Te weinig ligbedden, omdat veel bedden apart stonden in een opslagruimte die kapot waren en nog eens veel minder dunne matrasjes waar ook nog eens 1 euro voor betaald moet worden. dus lig je op harde plastic ligbedden. veel mensen eigenen zich een bed toe en komen pas uren later naar het zwembad terwijl er staat dat na 1 uur de handdoek verwijderd wordt. uiteindelijk hebben wij zelf twee handdoeken verwijderd na 1,5 uur wachten, dat werd niet in dank afgenomen uiteraard. Het was nog niet eens hoogseizoen, dus dat wordt nog wat!

We hebben een aantal aanbieders voor Oceanus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Oceanus in Olhos d' Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Oceanus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Oceanus scoort een 8.08 uit 10 op basis van 30 reviews.