Aparthotel Oceanus

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

33 reviews over Aparthotel Oceanus

• 9KvdW20-01-2020

Fijn appartement met balkon aan zonzijde

Nette accommodatie met vriendelijk personeel. We hadden een appartement op 2e etage aan de zwembadzijde, met aparte slaapkamer. Van alle gemakken voorzien. Vanaf balkon konden we tussen de gebouwen door nog net de zee zien. Supermarkt vlakbij en genoeg leuke restaurants in de buurt. Bushalte en taxistandplaats aan achterzijde hotel. Klein strand in mooie baai met prachtige rotspartijen. In het hotel een prachtig verwarmd (in de winter) binnenzwembad. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2018
    10M Cocu02-10-2018

Geweldig

Het is een fijn hotel. Netjes en vriendelijke mensen. Ga er graag na toe

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10C. Leeseman06-09-2018

Fantastisch, vriendelijk, schoon en behulpzaam

Fantastische en schone accommodatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel receptie als van de huishoudelijke dienst. Geweldig, ik kom hier al jaren en wil volgend jaar weer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10Christine28-10-2017

Geweldig

Alles is perfect geregeld daar, kom er al meerder jaren. Vanaf 2011 bijna elk jaar, voel mij er thuis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 4John10-09-2017

Teleurstellend

goede supermarkt aan de overkant. prima busverbinding,taxi redelijk goedkoop. uitstapjes zijn goedkoop en goed verzorgt wat tegenviel was: geen kamer met balkon aan de straatkant pakken, zeer luidruchtig, geen tuin aanwezig, zwembad aan de overkant van het complex. strand stelt niets voor, erg klein en teveel mensen Het centrum is erg klein,restaurantjes vallen tegen qua assortiment, presentatie, smaak en prijs personeel is niet echt vriendelijk. Kortom voor ons viel Portugal erg tegen. Vooral in vergelijking met Gran Canaria en Kreta .

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Christine Leeseman21-07-2017

Geweldig, dit jaar gaan we weer

Service, vriendelijkheid en hygiene, het was allemaal prima!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8johannes10-04-2017

prima appartement, wel binnen blijven....

De appartementen zijn prima en worden goed schoon gehouden. Voor ons wel jammer dat we aan de wegkant zaten. Hierdoor was het niet mogelijk gezellig of rustig op het balkon te eten. Teveel lawaai van het verkeer. Verder is de ligging prima. Niet ver van het strand en dichtbij restaurants en supermarkt. Het personeel is aardig en service-gericht. Er zijn twee buitenbaden met behoorlijk aantal ligbedden. Over het eten kan ik niks zeggen. We hebben geen gebruik gemaakt van de snackbar of het restaurant.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Theo25-06-2016

Alles was goed niks op aan te merken. Prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8frankaveghel06-06-2016

Royaal appartement, zeker voor herhaling vatbaar

We zijn in mei 2016 twee weken in Aparthotel Oceanus geweest. We hadden een tweekamer appartement dat heerlijk ruim was, met veel opbergmogelijkheden. Daar hadden we op gehoopt, maar toch waren we positief verrast. We zaten niet aan de straatkant, dat was prettig. Op het dakterras heb je (als je goed kijkt) uitzicht op zee. De badkamer was gerenoveerd. Verschillende keren lekker gekookt. Supermarktje en grote supermarkt dichtbij, evenals de bushalte. (Bussen reden op tijd.) Alles ging zoals je mag verwachten. Prettig personeel, op de afgesproken dagen schone handdoeken & beddengoed en er werd zes dagen schoongemaakt. De zwembaden zijn oké, lekker koud, van het binnenzwembad geen gebruik gemaakt. Olhos de Água heeft genoeg gezellige restaurantjes en andere winkeltjes. Achter het appartement/supermarkt ligt een enorme natuurweide waar je een leuke ronde kunt lopen en wij hebben genoten van de bloemen, kurkbomen en vele vogels als de blauwe ekster. In de buurt zijn verschillende stranden, groot en klein. Een getijdentabel (receptie) is handig, dan weet je hoe je bij eb ergens naar toe kunt lopen. Prachtige klifformaties en wandelmogelijkheden. We zijn over strand en rotsen naar Albufeira gewandeld. Prachtig om te doen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8vandenbruwaene15-09-2015

Pracht apartement

Appartement op 4e (hoogste verdiep) kamer 402 , hoekterras van 16mx2m gericht ZO-Z-ZW , dus ganse dag zon, zicht op zee , stille en kalme omgeving , 2 goed werkende instelbare airco's (één voor slaapkamer en een voor leefruimte). Koelkast met vriesvak, kookplaat voor 2 potten , dagelijks gekuist (zondag niet) , ruime douche , TV met BVN , voldoende kasten, kluis , Goed werkende en snelle WIFI op het appartement (8€ voor 1 week) , lift. 24/7 receptie, winkel waar nagenoeg alles te verkrijgen is op 100m van hotel en die iedere dag (!) open is van 08 tot 09h.Prachtig strand(je) , iets verder een Proper breed van een 8-tal Km lang , zalig om daar te wandelen. Verre van druk .Bushalte nabij het hotel. 'marktpleintje' pal aan het strand vol van restaurants (zeer lekker eten en helemaal Niet duur !) , winkeltjes .... Helemaal niet opdringerig . Op het strand geen last van 'sacocche' en andere 'rommel' verkopers !.....Tal van mogelijkse uitstappen , we gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2015

5 tips over Aparthotel Oceanus

• Jan, 29-06-2013

Goede restaurants : Cabrita , Carvoiros , Aqua ,Duarte en la Cantina

• Fleur, 10-08-2014

Als je echt op onderzoek uit wilt zou ik Silves bezoeken ( is een erg leuke stad)

• Fleur, 10-08-2014

Goed restaurant: Restaurante o duarte ( ligt aan de hoofdweg rechts van de taxiplaats)

0 vragen over Aparthotel Oceanus

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats