Hotel Falésia

Hotel aan zeeWeer vandaag21°13°
Hotel Falésia

Ruime keuze bij de buffetten van Hotel Falesia in Portugal. Je hebt toegang tot dit hotel vanaf 16 jaar waardoor het hier lekker rustig is. Het personeel is vriendelijk en er is een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ook zijn de kamers zijn ruim en schoon en kun je gebruik maken van het binnen- en buitenzwembad. Hotel Falesia ligt in de Algarve.

11 reviews over Hotel Falésia in het Nederlands

Top hotel!

J.E. Seltenrijch,
8-9-2018

Geweldig hotel! Gigantisch ruime, mooie en schone junior-suite. Prachtige tuin en prima zwembad met genoeg ligbedden voor iedereen. Bijzonder vriendelijk personeel!!! Ruime keuze bij ontbijt- en dinerbuffet. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

Klantvriendelijk, schoon en niets is te veel

Diana Jansen,
30-8-2017

Goed: Klantvriendelijk en service-verlenend personeel Schoon Ruime kamers Kamers zijn modern en warm ingericht - lekker veel kastruimte Ruime keuze aan het ontbijt en dinerbuffet Goede prijs-kwaliteit verhouding Rustig - vanwege het only adults principe (16+ hotel)

Gereisd met partner in april 2017

Leo van Dijk
17-3-2017

Mooi strand Geweldige accomodatie Fijn fijn fijn

Gereisd met partner in mei 2016

fantastisch adult only hotel

Limburgia
15-5-2016

Een prachtig hotel, vriendelijke receptie, mooi schoon, luxe kamer met een zitgedeelte en balkon. Alles was zeer netjes, veel verlichting, airco, 2 tv's, koelkast, kluis, wandkast, prima badkamer met stort en handdouche, toilet, bidet en prima verlichting. Het ontbijtbuffet was zeer compleet en je kon kiezen uit van alles en nog wat. Vriendelijk personeel en uitstekende bediening. Het eten 's avonds was ook buffetvorm en van alles voorzien, veel verse vis, groenten, voor- hoofd en nagerechten te over. De ligging is prima, er is van alles te regelen qua vervoer en activiteiten. Heerlijk rustig zonder kinderen, prima zwembad, ook binnenbad. Eigenlijk geen negatieve commentaren te bedenken, we zouden zo weer gaan.

Gereisd met partner in mei 2016

Geweldig hotel prachtig gelegen!

Christol deLang
13-3-2016

Super gast vrij ontvangen op prachtige lokatie. Mooie kamers, prachtig zwembad, geweldig uitgebreid buffet met aandacht voor gasten met allergieën. In dit hotel kun je vakantie vieren en tussendoor ongestoord en ook relax werken, ideaal voor ZZP ers. Met een huurauto kun je de spectaculaire omgeving verkennen.

Gereisd met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super Hotel

Elise Hogenelst
4-8-2015

Samen met mijn dochter van 19 verbleven wij voor 11 dagen in dit hotel. We kwamen op dag 1 vrij laat aan maar er was qua maaltijd en toebehoren op ons gerekend. We hadden een hele fijne kamer met dito uitzicht. Het hele hotel maakt een zeer verzorgde indruk en ook het personeel is uitermate vriendelijk en rent de hele dag. Een kleine ergenis......en dat ligt niet aan het hotel maar aan sommige gasten.....het claimen van ligbedden bij het zwembad middels de handdoek.....Na anderhalf wachten hebben we 2 handdoeken van ligbedden afgemikt en zijn heerlijk gaan liggen. Dit hotel is een aanrader en we komen hier zeker terug !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke plek en hotel

Marcel
26-2-2015

Goed hotel er verblijven veel Engelsen maar deze waren niet luidruchtig, Goede keuken en erg vriendelijk personeel. geen kinderen i.v.m. adults only prima plek voor en relaxte vakantie.

Gereisd met partner in Thu Oct 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig hotel

pellemans
3-10-2013

Een super hotel met geweldige buffetten ,zowel ontbijt als diner zijn oog strelend en smaak vol. zeer vriendelijk personeel en een super animatie team dat wel volledig Engels is

Gereisd met partner in september 2013

Super hotel

christine
14-7-2012

Net terug uit de Algarve.Dit was het beste van onze 3 4-sterrenhotels waar we logeerden. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Lekker fruitsap en zelfs prosecco. Het avondmaal was ook prima gevarieerd. Spijtig was de vis vaak te droog gebakken. Er is een busje die je naar het strand brengt en zelf te voet is het te doen. Het zwembad is ok met veel ligzetels en een mooie tuin. Falesia ligt heel centraal om vandaaruit de Algarve te verkennen; Inderdaad is het hotel voor 90% gericht op Engelsen, en ook + 16. Het personeel is heel attent en heeft een fijn voorkomen. Voor ons een echte aanrader.

Gereisd met partner in Tue Jun 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tamelijk oubollig

Riet
15-6-2012

voornamelijk gericht op Engels publek. Kamers voldoen aan de eisen maar zijn oubollig. Ontbijt prima. WIFI wordt wel aangeboden maar was in onze "junior suite" in eerste instantie niet aanwezig. Dit is geen hotel waar wij voor een tweede keer naar toe zouden gaan.

Gereisd met partner in mei 2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 14 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Engels, Internationaal, Portugees, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesComputerverhuur, Handdoeken(service), Autoverhuur, Dokter, Begeleidingsprogramma, Geld wisselen mogelijk, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Falésia in Olhos d' Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Falésia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.