Hotel Falésia

9,1

10 reviews over Hotel Falésia in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Klantvriendelijk, schoon en niets is te veel

Diana Jansen
30-8-2017

Goed:

Klantvriendelijk en service-verlenend personeel

Schoon

Ruime kamers

Kamers zijn modern en warm ingericht - lekker veel kastruimte

Ruime keuze aan het ontbijt en dinerbuffet

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Rustig - vanwege het only adults principe (16+ hotel)

Leo van Dijk
17-3-2017

Mooi strand

Geweldige accomodatie

Fijn fijn fijn

fantastisch adult only hotel

Limburgia
15-5-2016

Een prachtig hotel, vriendelijke receptie, mooi schoon, luxe kamer met een zitgedeelte en balkon. Alles was zeer netjes, veel verlichting, airco, 2 tv's, koelkast, kluis, wandkast, prima badkamer met stort en handdouche, toilet, bidet en prima verlichting. Het ontbijtbuffet was zeer compleet en je kon kiezen uit van alles en nog wat. Vriendelijk personeel en uitstekende bediening. Het eten 's avonds was ook buffetvorm en van alles voorzien, veel verse vis, groenten, voor- hoofd en nagerechten te over. De ligging is prima, er is van alles te regelen qua vervoer en activiteiten. Heerlijk rustig zonder kinderen, prima zwembad, ook binnenbad.

Eigenlijk geen negatieve commentaren te bedenken, we zouden zo weer gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Falésia voor je op een rij gezet:

Geweldig hotel prachtig gelegen!

Christol deLang
13-3-2016

Super gast vrij ontvangen op prachtige lokatie. Mooie kamers, prachtig zwembad, geweldig uitgebreid buffet met aandacht voor gasten met allergieën. In dit hotel kun je vakantie vieren en tussendoor ongestoord en ook relax werken, ideaal voor ZZP ers. Met een huurauto kun je de spectaculaire omgeving verkennen.

Super Hotel

Elise Hogenelst
4-8-2015

Samen met mijn dochter van 19 verbleven wij voor 11 dagen in dit hotel. We kwamen op dag 1 vrij laat aan maar er was qua maaltijd en toebehoren op ons gerekend. We hadden een hele fijne kamer met dito uitzicht. Het hele hotel maakt een zeer verzorgde indruk en ook het personeel is uitermate vriendelijk en rent de hele dag. Een kleine ergenis......en dat ligt niet aan het hotel maar aan sommige gasten.....het claimen van ligbedden bij het zwembad middels de handdoek.....Na anderhalf wachten hebben we 2 handdoeken van ligbedden afgemikt en zijn heerlijk gaan liggen. Dit hotel is een aanrader en we komen hier zeker terug !

Heerlijke plek en hotel

Marcel
26-2-2015

Goed hotel er verblijven veel Engelsen maar deze waren niet luidruchtig, Goede keuken en erg vriendelijk personeel.

geen kinderen i.v.m. adults only prima plek voor en relaxte vakantie.

geweldig hotel

pellemans
3-10-2013

Een super hotel met geweldige buffetten ,zowel ontbijt als diner zijn oog strelend en smaak vol. zeer vriendelijk personeel en een super animatie team dat wel volledig Engels is

Super hotel

christine
14-7-2012

Net terug uit de Algarve.Dit was het beste van onze 3 4-sterrenhotels waar we logeerden. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Lekker fruitsap en zelfs prosecco. Het avondmaal was ook prima gevarieerd. Spijtig was de vis vaak te droog gebakken. Er is een busje die je naar het strand brengt en zelf te voet is het te doen. Het zwembad is ok met veel ligzetels en een mooie tuin. Falesia ligt heel centraal om vandaaruit de Algarve te verkennen;

Inderdaad is het hotel voor 90% gericht op Engelsen, en ook + 16.

Het personeel is heel attent en heeft een fijn voorkomen. Voor ons een echte aanrader.

Tamelijk oubollig

Riet
15-6-2012

voornamelijk gericht op Engels publek. Kamers voldoen aan de eisen maar zijn oubollig. Ontbijt prima. WIFI wordt wel aangeboden maar was in onze "junior suite" in eerste instantie niet aanwezig. Dit is geen hotel waar wij voor een tweede keer naar toe zouden gaan.

Super goed hotel

Jacqueline
17-9-2011

Een heerlijk rustig hotel op goede loopafstand van het geweldige strand. Mooie aankleding, super schoon en vriendelijke medewerkers, die er alles aan doen om je een fijn verblijf te geven. Veel Engelse gasten op leeftijd, wij vonden het prima om geen landgenoten te treffen. De gemiddelde leeftijd is rond de 55 jaar maar ook daar was niets mis mee. Een gezellig publiek en dus een prima sfeer. Een hotel om ook zeker voor de Nederlanders aan te raden. Dicht bij de golfbaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Falésia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Falésia in Olhos d' Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Falésia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Falésia scoort een 9.12 uit 10 op basis van 10 reviews.