Villa Casa Dolores

Met vrienden

Perfecte ligging

Fieke Weber
3-11-2014

Het huis ligt dichtbij Albufeira en op loopafstand van het strand. Het heeft een moderne keuken en de inrichting van het huisje in z'n geheel is zeer prettig.

Prima!

Jeroen
30-10-2014

10 dagen mogen overnachten in Casa Dolores. Een ligging net buiten Albufeira, hierdoor geniet je van de rust en ben je toch snel in het centrum. De villa biedt een ruime woonkamer en daarnaast drie ruime slaapkamers, iedere slaapkamer heeft een eigen badkamer. Faciliteiten zoals een Barbecue, vaatwasmachine en televisie zijn aanwezig welke zorgen voor het ultieme vakantiegevoel.

Absoluut een aanrader, twijfel nu al of ik volgend jaar weer zal boeken!

Ieder keer weer een genot.

peterdejonge
30-10-2014

Zeer comfortabel huis, van alle gemakken voorzien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Dolores in Olhos d' Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Dolores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.