Bed and Breakfast The White House

BedAndBreakfastWeer vandaag32°20°
Bed and Breakfast The White House
9,4

12 reviews over Bed and Breakfast The White House in het Nederlands

In één woord : Genieten !

Judith en Henk
12-9-2018

Een week in "The White House "verbleven , en dit is een week lang genieten van de gastvrijheid van Rob en Peter! prachtige plek , zéér schone kamer, en mega balkon ( de Melanya Room ).

Heerlijk zwembad!

Elke ochtend een super ontbijt , met elke dag weer een andere verrassing !

Tips voor uitstapjes in overvloed van de gastheren , zo leer je een stukje van het echte Portugal kennen .

Echt een aanrader , het is Genieten met een grote G!

Wil je de Algarve ontdekken , kan je niet om" the White House "heen !

Super mooie relaxte plek en omgeving

Yvonne van Oosten
20-8-2018

Het ontvangst was zeer hartelijk door Rob & Peter, wij hebben ons welkom gevoeld tijdens ons verblijf. De kamers zijn ruim en vooral de melania-room heeft een prachtig balkon en uitzicht.

een goede vakantiebestemming

Jan Appels
28-7-2018

Centraal t.o.v. leuke plaatsen die je kan bezoeken. Goede restaurants in de omgeving. Gastvrij en hartelijk verblijf. Vraag gewoon wat je wil zien of doen en Peter en Rob komen met passende, leuke en goede voorstellen. Een fijn zwembad, ruime kamer en elke ochtend een heerlijk ontbijt.

Geweldig!

Afke
25-7-2018

Heerlijke vakantieplek! Smaakvol ingerichte villa met ruime, nette kamers. Het zwembad biedt heerlijke verkoeling. Rob en Peter zorgen voor een warme ontvangst, en bieden handvaten voor alle mooie plekjes in de Algarve. Ook zorgen ze voor een heerlijk uitgebreid ontbijt met prachtig uitzicht. Zeker een aanrader!!

Geen Trump maar een Obama!

Tom
12-7-2018

Top heren! Ik heb ze nog niet gezien op tv, maar ik kan je vertellen dat Rob en Peter in real life nog aardiger zijn. Het ontbijt is het beste dat ik ooit bij een b&b heb gehad. Geniet van rust, lekker eten en leuke stranden in de buurt, de heren voorzien je van de nodige tips. Een auto is wel echt een must.

Prachtige villa, het thema is overal aanwezig en geweldig. Lekker zwembad, rust en luxe.

Waarom zit je dit eigenlijk nog te lezen? Gewoon boeken!

Wat een geweldige B&B ...

Katrien en Patrick
13-6-2018

Leuke gastheren, mooi verblijf. Een echte aanrader voor een rustige vakantie op eigen tempo. Subliem ontbijt !

Super!

Jochem Douma
9-6-2018

Heerlijk bed en breakfast in prachtige villa met mooie tuin en zwembad!

Rob Bakker
23-5-2018

Wij zijn nu twee keer geweest en het echt fantastisch. Hartelijkheid, humor, en een geweldig ontbijt met altijd weer een persoonlijke touch😎😎😎

een super B&B met zeer vriendelijke gastheren

Ed van Arkel
1-5-2018

Super lokatie, erg mooie kamers en vooral enorm goede gastheren , die je elke dag informatie geven met routes om meer te weten te komen van het leven in Portugal. Olijfgaarden, een kurkenfabriek voor champagne flessen, boottocht enz. Uitgebreid wisselende ontbijten, waar we met 10 man van hebben genoten elke dag weer en de gastvrijheid s,avonds. zeker een aanrader. Mensen die aanvoelen wat gasten graag willen beleven in een vakantie, en denken er zeker aan terug

Geweldig verblijf!

Maaike
2-4-2018

Een mooi verblijf met geweldige gastheren! Alles wat je wilt van een B&B is er. Er is een fijne kamer en een geweldig ontbijt. De locatie is ook fijn. Veel mooie plekken om te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The White House in Olhão, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The White House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.