Bed and Breakfast The White House

Bed and Breakfast The White House
9,3

8 reviews over Bed and Breakfast The White House in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geen Trump maar een Obama!

Tom
12-7-2018

Top heren! Ik heb ze nog niet gezien op tv, maar ik kan je vertellen dat Rob en Peter in real life nog aardiger zijn. Het ontbijt is het beste dat ik ooit bij een b&b heb gehad. Geniet van rust, lekker eten en leuke stranden in de buurt, de heren voorzien je van de nodige tips. Een auto is wel echt een must.

Prachtige villa, het thema is overal aanwezig en geweldig. Lekker zwembad, rust en luxe.

Waarom zit je dit eigenlijk nog te lezen? Gewoon boeken!

Wat een geweldige B&B ...

Katrien en Patrick
13-6-2018

Leuke gastheren, mooi verblijf. Een echte aanrader voor een rustige vakantie op eigen tempo. Subliem ontbijt !

Super!

Jochem Douma
9-6-2018

Heerlijk bed en breakfast in prachtige villa met mooie tuin en zwembad!

Rob Bakker
23-5-2018

Wij zijn nu twee keer geweest en het echt fantastisch. Hartelijkheid, humor, en een geweldig ontbijt met altijd weer een persoonlijke touch😎😎😎

een super B&B met zeer vriendelijke gastheren

Ed van Arkel
1-5-2018

Super lokatie, erg mooie kamers en vooral enorm goede gastheren , die je elke dag informatie geven met routes om meer te weten te komen van het leven in Portugal. Olijfgaarden, een kurkenfabriek voor champagne flessen, boottocht enz. Uitgebreid wisselende ontbijten, waar we met 10 man van hebben genoten elke dag weer en de gastvrijheid s,avonds. zeker een aanrader. Mensen die aanvoelen wat gasten graag willen beleven in een vakantie, en denken er zeker aan terug

Geweldig verblijf!

Maaike
2-4-2018

Een mooi verblijf met geweldige gastheren! Alles wat je wilt van een B&B is er. Er is een fijne kamer en een geweldig ontbijt. De locatie is ook fijn. Veel mooie plekken om te bezoeken.

Heerlijke week met perfecte verzorging

Cor v baal
24-10-2017

Superleuk B&B met superleuke gastheren

Vakantie in The Whitehouse

Wij zijn een week te gast geweest in the Whitehouse in Olhao/Pechao op slechts een kwartier rijden van de luchthaven van Faro. Een prachtige locatie op een mooie centrale plek voor vele uitstapjes in de omgeving.

Gezellige plaatsjes, prachtige kurkbossen, mooie stranden, tochtjes op zee rond Ria Formosa alles is mogelijk. Dagelijks leuke ideeen van de gastheren Peter en Rob, die op hun beurt weer openstonden voor onze ervaringen om die weer door te geven aan andere gasten.

The Whitehouse is een mooie verzamelnaam voor vooral schoon, veel rust, je op je gemak voelen en comfortabel verblijven in een heerlijke Portugese Villa met een Nederlands sausje.

Wandelen kun je er veel, maar een auto maakt je vakantie in die omgeving wel veel veelzijdiger.

Voor de denkers... niet twijfelen gewoon doen !

Het was er heerlijk !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The White House in Olhão, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The White House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast The White House scoort een 9.28 uit 10 op basis van 8 reviews.