Bed and Breakfast The White House

Laatste review

Supercallifragilusticexpiallidotious!

Jeanette Harmsen,
18-11-2018

Wat een heerlijk relaxweekend! Een prachtig huis, lekker zwembad en goed verzorgd door Rob en Peter. Zeer aan te raden!!

24 reviews over Bed and Breakfast The White House in het Nederlands

Supercallifragilusticexpiallidotious!

Jeanette Harmsen,
18-11-2018

Een grandioos verblijf, voor herhaling vatbaar.

Ina de Rijk,
9-11-2018

5 onvergetelijke dagen in een Portugese villa. Buitengewoon hartelijke gastheren die met hun tips ons gewezen hebben op interessante bezienswaardigheden in de omgeven. Het was ook heerlijk toeven in de prachtige tuin en aan het zwembad. Winkelen konden we in Olhão. Het ontbijt was iedere ochtend weer een feest.

Mooie omgeving en een voortreffelijke B&B met vrie

Damie,
8-11-2018

Wat er in de omgeving is te zien

Fantastisch.

Willem en Frances,
6-11-2018

Wij hebben deelgenomen aan de walking-relax week die door The White House was georganiseerd. Mooie wandelingen geleid door een fijne Portugese Engels sprekende gids gecombineerd met een leuke tapas & wijn proef avond in Olhao. We hebben zo'n perfecte en gezellige week gehad, echt helemaal uit de sleur. Elke ochtend een geweldig ontbijt ook een aantal malen hebben Rob en Peter het diner geserveerd, dat was ook van grote klasse met altijd verse etenswaren bereid. Wil hier ook nog opmerken dat het in The White House ook echt schoon is, niet onbelangrijk. Ligging is perfect, prachtige omgeving en maar 15 minuten van het vliegveld. Van daar uit kun je prima de Algarve ontdekken. Ook moet ik nog noemen de behulpzaamheid van Rob en Peter met allerlei info en tips, echt perfect! Heren, ga zo door!

Genieten in de Algarve in heerlijke “White house”

Pieter Jeekel,
21-10-2018

Grandioze locatie in een prachtige omgeving, super gastheren en een goddelijk ontbijt.

Super

Marjolijn,
18-10-2018

Met twee vriendinnen genoten van een lang weekend bij the white house. Op het moment van aankomst waren we al gelijk enthousiast. Prachtige omgeving, heerlijke tuin en het huis is overweldigend. Peter en rob nemen alle tijd voor je om je te informeren over de vele mogelijkheden in de omgeving. Kamers zijn super en bedden voortreffelijk. Elke dag een smaakvol ontbijt in alle rust. We hebben erg genoten van de uitstapjes welke rob en Peter ons hebben aangeraden. Ook lekker middagje bij en in het zwembad vertoeft. Kortom enorm bedankt en tot volgend jaar!!

Peter en Rob, Eigenaar, 19-10-2018
Bedankt voor deze lieve woorden, Marjolijn. Wij vonden het ook erg gezellig dat jullie er waren. Inderdaad graag tot een volgende keer!

Top-B&B!

Yo,
17-10-2018

Wat een heerlijke plek hebben Rob en Peter gecreëerd met The White House! Sfeervolle kamers met goede bedden, een prachtige tuin, fijn zwembad en een top-ontbijt. En de mannen zijn super-gastheren. Ik kom terug!

Peter en Rob, Eigenaar, 17-10-2018

Bedankt voor deze fijne woorden, Yolanda. Wij vonden het ook super dat je er was. Beetje kort, maar dus graag tot een volgende keer.

Hier wil je eigenlijk veel langer blijven.......

Kor de Boer,
17-10-2018

Heerlijke plek die echt alles heeft. Heel fijn dat het dichtbij de luchthaven (18min rijden) is maar dat je totaal geen last hebt van vliegtuigen. De kamers zijn ruim en smaakvol ingericht en het B&B zelf zowel modern maar ook huiselijk. Je voelt je er direct thuis. De eigenaren snappen dat je op vakantie bent en zijn zorgzaam maar ook zeker op de achtergrond.zodat jij kan doen waar je voor gekomen bent. Desgevraagd hebben ze allerlei tips inzake horeca, dagtripjes of andere activiteiten voor wanneer je een keer niet aan het zwembad zit. Ontbijt is heel goed en gevarieerd. Lekker wandelen, fietsen, hardlopen, stadjes bezoeken of naar het strand. Het kan allemaal bij The White House.

Absoluut voor herhaling vatbaar

Hendrik-Jan en Jeanette,
14-10-2018

Op het moment dat je het terrein van The White House op rijdt waan je je al in Portugese sferen. Dan hebben we het nog geen eens gehad over de verwelkoming van onze gastheren, de interesse over hoe onze reis was verlopen en het welkom in de hal van het Witte Huis! Wauw wat een geweldige sfeer ademt dit huis uit en wat is er veel aandacht geschonken aan het interieur! Met persoonlijke accessoires en bijzondere kleuren hebben deze mannen er alles aan gedaan om hun huis het onze te maken. Met hun persoonlijke aandacht, het geweldige ontbijt, de gouden tips voor de omgeving en hun gastvrijheid hebben ze ons een paar onvergetelijke dagen

Bezorgd! Bedankt mannen, wij wensen jullie heel veel plezier in het runnen van jullie droom en veel geluk in jullie verdere leven.

Prachtige verblijf!

Carina,
29-9-2018

De White House is een fantastisch mooie Portugese villa, met een zalig zwembad, toffe kamers en vooral geweldige gastheren!

Het ontbijt is dagelijks feest! We hebben genoten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The White House in Olhão, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The White House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.