Appartement
Appartement Quinta da Murteira

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta da Murteira voor je op een rij gezet:

13 reviews over Appartement Quinta da Murteira in het Nederlands

Heel erg fijn en goed

Piet en Irma,
26-11-2017

Zo eindelijk op bestemming aangekomen na 7 jaar van weggeweest. het voelde als weer thuiskomen idylish plekje en fijn om de eigenaren Jose en Irmlinde weer te zien. Je moet wel de auto bij je hebben en van hieruit de Algarve te ontdekken aanrader Barril het strand met een treintje door de duinen rijden. kortom het was een lekker weekje in Quinta da Murteira.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldige lokatie

Fam. Rats
24-8-2010

Begin Augustus 2010 zijn wij met onze dochter in de omgebouwde boerderij ( Quinta Da Mureteira) geweest. Het is een geweldige plek in een natuurreservaat tusen Olhao en Tariva . Een oase van rust en weinig massa toerime. Het grote ronde zwembad is geweldig voor jong en oud, en in de tuin staat een BQ wat het nog gezelliger maakt. Binnen 2 kilometer ben je aan het strand waar het zeker niet te druk is. Ook de vriendelijke eigenaren doen alles om het naar je zin te maken.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

dat is pas genieten!

Petra, Mike en Ryan
25-7-2010

Net terug en hebben ons kostelijk kunnen vermaken in deze mooie verzorgde Quinta. Alles op rijbare afstanden en kan naar verschillende strandjes, direct of per bootje of per treintje. Goed vertier voor (kleine) kinderen. Appartement wordt goed onderhouden, zwembad wordt verwarmd door de zon. Restaurantjes goed betaalbaar en vol diversiteit. Mocht je van vis houden, zit je hier goed. Je kan gebruik maken van de grote BBQ bij de Quinta met vers gehaalde vis uit Olhao of Fuseta zelf. Tavira is een bezoek meer dan waard. Echt een aanrader, prijs kwaliteit is goed in verhouding. Toppertje!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prima accomodatie

Pieter & Irma
30-5-2010

Wij verbleven de eerste keer in appartement no. 5 en dit was al een reden om terug te komen. De tweede keer verbleven wij in appartement no. 2 wat zeker een aanrader is! De ligging is goed daar men zowel naar Spanje (ca. 40 km) als naar de westkust kan rijden. De eigenaars José en Irmlinde zullen je altijd helpen indien je vragen/problemen hebt. Het was voor ons een vakantie adres waar vandaan wij diverse plekken hebben bezocht. Het zwembad en de tuin zijn volgens ons zeker geschikt voor jonge gezinnen. Aanrader van ons zijn de diverse visrestaurants in de Algarve, waar men goedkoop verse vis kan eten!

Gereisd met partner in oktober 2009

Mooie locatie!

Anneke
16-2-2010

Wij zijn hier al in 2006 geweest. Onze reactie is n.a.v. de negatieve reacties waar wij ons helemaal niet in kunnen vinden. Het leuke van deze locatie is dat het vroeger paardenstallen zijn geweest. Deze zijn mooi omgebouwd tot apartementjes. Het is een hele vriendelijke eigenaar, die goed engels spreekt. De bungalows moet je meer zien als overnachtingsplaats en inderdaad je moet in het bezit zijn van een auto, maar bij goede aanbieders zit deze auto in de prijs inbegrepen. Van de auto's op weg langs de tuin heb je helemaal geen overlast. De trein kun je misschien wel eens horen, als je de hele dag "thuis" blijft zitten.

Gereisd met partner in februari 2010

Goede vakantie maar niet weer op deze lokatie

Lia Veen-Bos
3-10-2009

Uiterst sobere inrichting. Service goed en zeer vriendelijke en behulpzame gastheer. Dit maakte de geluidsoverlast van de weg en de trein niet goed want vaak voelde je jezelf, zittend op het terras. als een bermtourist.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldige vakantieplek

Arno en Hilly
5-6-2009

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Quinta da Murteira. Wij werden 's avonds vrij laat hartelijk ontvangen door Jose, dhr des huizes.Wij hadden van te voren de recensies gelezen op Zoover en waren een beetje bang voor "'de trein die door de tuin loopt". Wij hebben echter geen enkele overlast hiervan ondervonden en vonden de trein wel passen bij de omgeving. Ook het verkeer aan de doorgaande weg zorgde niet voor overlast. Het appartement is gezellig en werd om de dag schoon gemaakt+schoon linnengoed. Wij vonden de ruimte om ons heen erg prettig en daar nog bij het heerlijke zwembad. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2009

Heel leuk, maarrr:

j akkerman
23-4-2009

Schiphol-Faro-auto, Quinta gevonden, niet links, maar rechts van de weg naar Tavira. Mooie entree, met afstandsbediening gaat de poort voor je open! Leuke apartementjes, niet zeuren over kookplaten die het niet doen, we zijn in Portugal. Mooi wandelen in de omgeving. Vogelgebied voor de liefhebber. Maar: het is er een POKKEHERRIE!! De provinciale weg loopt 100m noordelijk, de lokale trein 100m zuidelijk van je bed! En je kan ze ZIEN, dus geen bebouwing ertussen. 's nachts dus maar oordopjes in. Hoe het reisbureau zoiets kan -selecteren- is ons een raadsel. Op een kritische mail is nooit gereageerd...

Gereisd met vrienden in april 2009
2008

prima plekje voor een rustig vakantie

agnes
25-10-2008

Leuke plek, normaal uitgeruste vakantiewoning. Mist alleen muskietennet/horren in die moerassige omgeving. Heerlijke tuin, geen ernstige lawaaioverlast gehad. Koken ging prima! Goede gastvrijheid. Leuke plek als uitvalsbasis naar achterland/Spanje( wij zijn op en neer naar Sevilla geweest, te gek en prima te doen in een dag!) auto is zeker een must hier, annders kom je nergens. Wel een aanreder voor ondernemende en rustzokende vakantiegangers, zeker voor de prijs die wij betaalden.

Gereisd met partner in oktober 2008

Olhão, Quinta da Murteira, juni 2008

Joyce
29-6-2008

Let op: hier staat Cabanas, maar dat ligt meer oostelijk. Quinta da Murteira ligt in Olhão. De reis is alleen met huurauto te boeken. Daardoor heb je enorm veel vrijheid om de rest van de Algarve (en eventueel Alentejo) zelf te ontdekken op momenten dat je zelf wilt, wat voor ons perfect was. Tijdens ons verblijf was het niet druk en we konden optimaal genieten van het zwembad en de prachtige tuin. Wij waren met z'n tweeën en een kleintje van bijna 2 jaar. Voor een kinderbedje was gezorgd. Een kinderstoel is niet beschikbaar. Af en toe komt er een trein langs, maar eerlijk gezegd ben je daar zo aan gewend en zó dichtbij is het nu ook weer niet. Wij vonden alles behoorlijk schoon. Er wordt om de dag schoongemaakt en voor schone handdoeken en baddoeken gezorgd. We hebben om de 3 dagen schoon beddegoed gekregen. José, de eigenaar is erg aardig en behulpzaam.

Gereisd familie in juni 2008

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta da Murteira in Olhão, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta da Murteira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.