Appartement

4 reviews over Appartement Oceanfront in het Nederlands

Droomvakantie

Tonny,
5-6-2017

Alles. Geweldig appartement van geweldige mensen. Helaas het zit erop. Na 3 heerlijke weken weer naar huis. Maar volgend jaar komen wij weer voor 3 weken.

Gereisd met partner in april 2017

Alweer genoten!

Marjo
18-7-2016

Al voor de vierde keer in een appartement van Wim en Sophie een heerlijke vakantie doorgebracht.

Nu in het nieuwe appartement “Oceanfront”. En ook hier is weer alles tiptop.

Schoon, gezellig en met smaak ingericht en echt alles is aanwezig. Ik zou niet weten wat ik nog zou missen.

De appartementen liggen op ongeveer 20 minuten rijden van de luchthaven en op loopafstand van supermarkt en restaurants, wat natuurlijk ook wel heel erg fijn is.

Onze vijfde keer is al geboekt! Dit zegt al genoeg over mijn/onze tevredenheid.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Dit appartement is wat iedereen zal wensen. Schoon, van alle gemakken voorzien, alles aanwezig van tandpasta en tandenborstels, afwasmiddelen, shampoo, zonnebrandmiddelen, badlakens en noem maar op. Geweldig. Wij hebben nu al heimwee. Hebben gelijk voor volgend jaar dit appartement met geweldig uitzicht op zee en de salines geboekt. Heel veel dank lieve Sophie en Wim!!!! Tot volgend jaar!!!!

Gereisd met partner in juni 2016

mooi, zeer comfortabel en smaakvol appartement.

Pica van der Wal
3-4-2016

mooi uitzicht op de lagune onder Faro, vriendelijke ontvangst, razendsnel internet (glasvezel) alle Nederlandse tv zenders dmv schotel canal digital, kortom top.

dicht bij de boulevard, niet veel verkeer maar er wordt soms veel te hard gereden.

Gereisd met partner in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oceanfront in Olhão, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oceanfront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.