Vakantiepark Casa Flor de Sal

Meer vakantiepark info

5 reviews over Vakantiepark Casa Flor de Sal

• 9Chasseetje19-05-2013

Prachtige natuur

We hadden een heerlijke week. Met onze hele familie bezetten we de 3 huisjes. De natuur is prachtig, evenals het uitzicht. De kinderen vermaakten zich in het zwembad, op het basketbalveld en met verstoppertje op het immense terrein. Ook vonden ze het leuk dat er een computer met internet in het huisje staat. De volwassenen lagen te lezen of te zonnen op de vele terrassen, en 's avonds op het dakterras met een glas wijn en uitzicht op de lichtjes van Olhao.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 10Koen Spanjers13-12-2012

Great holiday, great place!

We were staying in the stork house with two small children, ages 2 and 4. The bungalow is beautiful and very well equiped. There is a great swimming pool and lots of room for the kids to play. Martin, the owner, took great care of everything and we felt very welcome. The environment is great with beautiful beaches nearby. A car is very useful though.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 8p. wester07-03-2011

prettige uitvalsbasis

Goed ingerichte bungalows, paar km. buiten Olhao. Rustige plek grenzend aan natuurgebied rio Formosa. Voor natuur/vogelliefhebbers goed uitgangspunt. Door afwezigheid lichtvervuiling is er een schitterende sterrenhemel te zien. Enige minpunt inrichting: een antieke televisie die het geheel liet afweten. Voor de rest, niets dan lof. Wel auto noodzakelijk.

Gereisd met partner in februari 2011

• 8Annette04-08-2010

Prachtig, luxe ingerichte bungalows

Case Flor de Sal ligt in het natuurgebied Ria Formosa bij Olhao. Deens/Portugese eigenaar. Drie appartementen, een zit vast aan woonhuis van de eigenaar en de andere twee zijn net nieuw geplaatst in typisch Portugese stijl. Prachtig ingericht, van alle luxe voorzien (computer met internet, vaatwasmachine, volledige keuken, Weber bbq, prachtige badkamer, kleurentv met satelliet, boekenkast met boeken in Engels, Deens en Portugees). Terras, en dakterras met ligstoelen. Verder gebruik van zwembad (geen kinderbad), voetbalveldje en speeltoestellen. Je kijkt uit op de eigen wijnstokken en in verte de lagunes/zee (vogelgebied) Rustig gelegen, auto wel noodzakelijk. Zie website voor foto's.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

1 tip over Vakantiepark Casa Flor de Sal

• Koen Spanjers, 13-12-2012

Hire a car to get to the beaches. Go to the fish market in Olhao, buy sardines and throw them on the BBQ. Priceless!

0 vragen over Vakantiepark Casa Flor de Sal

• Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadBuitenzwembad, Natuurzwembad

• Afstand tot strand20 minuten lopen, 3 km, 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht