Appartement

1 review over Appartement Casa Branco in het Nederlands

Prachtig appartement in het oude centrum Olhao.

Hanny ter Pelle
18-11-2014

Vanuit Casa Branco zijn alle mooie plekken van de Algarve makkelijk te bereiken. Treinstation op loopafstand, zo ook de ferry naar de eilanden met de prachtigste stranden(20 min).

Gereisd met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Branco in Olhão, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Branco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.