Vakantiehuis Casas do Moinho

8 reviews over Vakantiehuis Casas do Moinho in het Nederlands

Dik in orde!

Belinda
28-10-2017

Je verblijft niet waar je moet ontbijten. Je moet een stevige berg op, dus niet voor mensen die slecht te been zijn.

Fantastisch ontbijt en erg vriendelijk personeel.

Klein maar erg fijn!

Erg mooi gelegen. Prachtig kleinschalig hotel. Ongelofelijk lekker ontbijt met superverse producten. Het personeel is super vriendelijk. Elke namiddag koffie met cake rond 5 uur. Goede bedienen super douche.

Als je slecht te been bent is dit geen aanrader. Om naar het dorp te gaan moet je de berg helemaal af en na het diner terug omhoog! Met een adempauze tussenin lukt het.

Maar... Dit weegt echt niet op tegen de prachtige accommodatie.

Relaxt

stiphoutvan
14-7-2014

Odeceixe is een oud dorp, de accomodatie is zo ongeveer boven op een berg gevestigd. Prachtig, maar ontzettend stijl, veel trappen en alleen geschikt voor mensen die erg goed ter been zijn. Een huurauto is een must. Wij logeerden een paar dagen in een huisje met de slaapkamer op een open vide. Prachtig verbouwd, complete keuken en een heerlijke badkamer. De bedden zijn goed. Bij de receptie is een klein zwembad met een paar ligbedden en een zitje. De service is fantastisch, ontzettend vriendelijk en niks is teveel. Ga vooral naar het strand, dat is prachtig. Een perfecte locatie voor de fitte rustzoeker.

Heerlijk genieten

Reggy
10-5-2012

Super mooie huisjes en omgeving! Heerlijk tot rust komen in de hangmatten en een prachtige kust! Laat je niet afschrikken dat het 2km van het strand af is....je gebruikt hier toch een huurauto en de omgeving is om van te smullen!

Wat een heerlijke vakantie

Lara
13-3-2012

Het ziet er al zo mooi uit, je woont naast de Portugezen. In het dorpje lekker eten voor weinig geld. De service van de eigenaren is zo vriendelijk. Kortom, alleen maar complimenten.

Een rustige omgeving!

Rustgevend gevoel!

Sjoerd Harren
8-10-2011

We zijn midden in de nacht aangekomen en hebben de eigenaar uit zijn bed gebeld: geen probleem, gaf ons de sleutels. "De papieren doen we morgen wel en ik laat de ontbijtzaal tot 12u open, dan kunnen jullie uitslapen" zei hij. De volgende ochtend heeft hij ons met zijn Land Rover de omgeving laten zien en zijn zelf de cliff op gereden voor een prachtig uitzicht over zee!

Het dorpje is prachtig en heel rustig.

mooi hotel

de heer retrae
8-10-2011

goede prijs kwaliteitverhouding en mooie centrale ligging ten opzichte van de faciliteiten

moderne, zeer mooie suites/appartementen

mathieu maes
3-4-2011

Moderne appartment/suites, mooi gelegen en volledig ingericht.

Zeer vriendelijke en service gerichte ontvangst.

zeer goede ontbijt.

komplex voorzien van zwembad, lounge en klein restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Casas do Moinho voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casas do Moinho in Odeceixe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casas do Moinho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.