Appartement Casa Vicentina

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag17°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Vicentina voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Casa Vicentina in het Nederlands

Mooi en rustig!

Y.v.d.Kooij
19-10-2016

Prachtig gelegen zeer rustig, eigen zwembad, nabij Aljezur. Super mooie wandeling met mooie uitzichten over de kust op de Rota Vicentina gemaakt. Schoon en verzorgd. Vlakbij geweldig strand Odeceixe!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Vicentina in Odeceixe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Vicentina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.