Hotel Yellow Monte Gordo Beach

Hotel Yellow Monte Gordo Beach
7,5

11 tips over Hotel Yellow Monte Gordo Beach

Jan Lindeman, 15-7-2015

Mondo Gordo is een leuk plaatsje, met een heel fijn strand en veel mogelijkheden om te lunchen op het strand voor heel leuke prijzen.

onze volgende bestemming is weer Mondo Gordo, maar niet in Yellow, maar aan de overzijde "Dunamar", een verschil van dag en nacht

Bram en Vive, 16-6-2015
Bar is niet druk bezocht, ongezellig dus. Maar er zijn genoeg drinkgelegenheden in het plaatsje dat overbevolkt is met Nederlandse vakantiegangers.
eva snijders, 26-5-2015

De eetzaal zou wat gezelliger gemaakt kunnen worden met wat fraaie voorwerpen etc.Wij gebruikten alleen het ontbijt,er was keuze genoeg,maar zeker niet ''overdadig''.1 x gedineerd toen wij aankwamen,maar toen werd het meeste al weggehaald.

Tip:restaurant A Cabana op loopafstand richting boulevard,1e zijstraat,voor 10 euro toeristenmenu met veel keuze!

En ''O Jaime'' op het plein,daar zaten nogal wat Nederlanders met een coupon van Pirmavera,heerlijk eten en veel keuze in visgerechten.

We hebben een aantal aanbieders voor Yellow Monte Gordo Beach voor je op een rij gezet:

J.Bergman, 3-1-2015
probeer de restaurantjes in M onte Gordo
annemarie harperink, 7-10-2014
De entree van het hotel heeft hoge trappen, en geen voorziening voor koffers, wandelwagens of rollators, niet erg klant-vriendelijk.
henk, 23-9-2014

De kamers zijn netjes en zeer groot met balkon.

Het uitzicht is prachtig.

Het personeel aan de balie is uitstekende, vriendelijk en zeer behulpzaam.

ron en patty, 10-8-2014

genoeg te doen bv lange strandwandelingen gezellig standtenten etc.

met de pont naar Spanje.

peter , 14-9-2012
Een dagtochtje naar Sevilla
Leo M, 13-6-2012
zeer vakantievriendelijk, ook voor ouderen en gezinnen met jonge kinderen door ligging met gemakkelijke toegang naar het strand en nabij het gezellige centrum
Marieke van Stuijvenberg, 18-4-2012
Bar 42 ook gezellig met graits WiFi