Appartement Monte Gordo Plaza

26 reviews over Appartement Monte Gordo Plaza

• 2019
    8Theo Leenders17-04-2019

Geweldig

Fijn appartement en een leuke plaats,gezellig en betaalbaar voor AOW ers

Gereisd met partner in november 2018

• 7Linda16-03-2019

Jammer, maar voorlopig niet méér.

Het appartement met zeezicht is prima, maar de hangjongeren in het speeltuintje voor het gebouw bezorgen je s-avonds en s nachts heel veel overlast met muziek en geschreeuw. Ramen dicht helpt niet. Wanneer je van rust houdt moet je hier niet zijn.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    8Ew Lantinga-Landzaat06-02-2018

Fantastich

Portugal is zo wie zo ons favorite vakantie bestemming. Algarve en we konden fietsen huren dat was helemaal fijn. het appartement was prima maar..... helaas recht boven het zwembad dat was minder prettig, dat willen we dus nooit meer. fantastich

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

7smeenk04-04-2017

prima locatie

goed appartement met fantastisch uitzicht op strand en de zee

Gereisd met partner in maart 2017

• 6ton blankenstein18-04-2016

goed vrij nieuw hotel !

goed hotel,vlak bij centrum en zee !!goed ontbijtbuffet,kamer niet heel schoon,tv slecht vooral de Nederlandse TV,personeel geeft antwoord op je vragen maar is niet erg enthousiast

Gereisd met partner in april 2016

• 8hsmeenk28-03-2016

fantastisch

Appartement met zeezicht op de 8e etage. Ruim , vrij nieuw appartement. 1 minpunt is de tv, verouderd en programma aanbod is minimaal.

Gereisd met partner in maart 2016

• 8kloos05-06-2015

super plek!!!

Mooi ruim appartement met fantastisch uitzicht op zee en strand!!! Wij zaten op de 6e etage (604) met een groot balkon. Keuken goed uitgerust neem wel zelf waterkoker mee. Alles marmer dus lekker koel buiten 30 graden maar geen airco nodig gehad. Terugvlucht was savonds laat maar we konden wachten bij dunamar en van alle faciliteiten gebruik maken goed geregeld door touroperator. Zeer tevreden over deze trip aanrader!!!!

Gereisd met partner in juni 2015

• 8À Pomstra30-04-2014

Fantastische plek

Zeer goed app en de service van touroperator heel goed zeer zeker aan te raden

Gereisd met partner in maart 2014

• 7Petra Roos23-01-2014

Appartement met mooi zeezicht

Prima appartement, alleen hangjongeren bij de overdekte ingang. Van 10.00 in de avond tot in de nacht. De jongeren hebben echt geen fuisterstemmen! Boek dus niet op 1e verdieping als je rustig wil slapen.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8E.ten Wolde26-10-2013

Prima accomodatie

Prima app. op prima plek,alleen geen receptie. Elke dag schoonmaak en om de dag handdoeken.Beetje harde bedden.Als je geen zeezicht hebt krijg je totaal geen zon op het balcon,met zijzicht nog wel wat. Leuk plaatsje en fantastisch strand,zand en oneindig lang. Goede Bosch koelkast die wel de hele dag kabaal maakte(zingen) als het loopt.

Gereisd met partner in oktober 2013

2 tips over Appartement Monte Gordo Plaza

• E.ten Wolde, 26-10-2013 Rapporteren

Kurkentrekker en schaar meenemen.

• W.Riethoff, 21-07-2015 Rapporteren

Dat er geen receptie is geen probleem. De chauffeur bracht ons eerst naar Dunamar voor de sleutel en reed ons daarna naar MG Plaza en voor de retourvlucht Idem TOP!

2 vragen over Appartement Monte Gordo Plaza

• Klaasje, 03-10-2013 Rapporteren

De laatste beoordelingen zijn van 2012, is er in 2013 dan niemand daar geweest? En dat voor een highly recommended hotel? Ik snap dit niet helemaal. (En durf nu eigenlijk ook niet dit hotel te boeken).

Klaasje, 04-10-2013

Ik weet niet zeker of mijn reactie wel is aangekomen, maar nogmaals dank!

riawimhoog, 16-10-2013

Dat is inderdaad het geval maar sluit niet uit dat veel mensen particulier huren wat goedkoper is.

riawimhoog, 17-10-2013

Ik wil daar wel op reageren maar de vragensteller wilde een fietsverhuurbedrijf in Monte Gorde. Maar goed dat ter zijde. Je kunt zelf via www. transavia.nl een goedkope vlucht regelen ongeveer 175 euro voor een retour. Soms nog wat goedkoper maar dan moet je lang vooruit boeken. EPI autoverhuur die zit op het vliegveld van FARO en heeft ook een vestiging in Monte Gordo. Daar huur je een auto voor 1 dag die je terug kan brengen in Monte Gordo. Voor de terugreis het zelfde, huur een auto in Monte Gordo en lever hem op de luchthaven weer in. Het voordeel is dat je de auto bij aankomst 24 uur kan gebruiken. Zodat je voor een wat langere tijd je boodschappen in huis kan halen, hoef je niet te sjouwen. Particulieren verhuurders moet je opzoeken in Monte Gordo, door rond te vragen aan daar vertoevende Nederlanders. Eventueel weet ik wel een adres die verhuurd aan Nederlanders. Heeft mooi app. in de aanbieding maar wat er nu nog vrij is weet ik niet.

Cor, 16-10-2013

Primavera reizen biedt deze appartementen wel aan.

Cor, 17-10-2013

De vraag van die fietsverhuur is een andere vragensteller dan deze, die vroeg naar Monte Gordo Plaza appartementen. Over het boeken bij Transavia moet ik wel opmerken dat bij die lage prijs er nog extra betaald moet worden voor ruimbagage. Wel bedankt voor je reactie.

Cor, 16-10-2013

In mijn geval is het goedkoper om met een reisorganisatie naar Monte Gordo te komen,of weet jij een adres die ook de transfer naar Monte Gordo regelt. Ik zoek wel eens op internet naar verhuur van particulieren die appartementen verhuren,en die vind ik echt niet goedkoop.

riawimhoog, 17-10-2013

De cabinebagage mag in dit geval 10 kilo bedragen per persoon. In ons geval kunnen we bij ons app. wat wij huren, alle niet relevante spullen opbergen in een kelder zodat we weinig spullen in het vliegtuig hoeven te vervoeren.

riawimhoog, 17-10-2013

mijn eerste reactie over fietsverhuur betreft een andere reactie daarvoor mijn exuses

riawimhoog, 04-10-2013

Het app.gebouw waar U op doelt is veelal in handen van particulieren. Veel overwinteraars huren dan ook in de wintermaanden direct bij deze particulieren. Dit is veelal goedkoper dan via een reisbureau. Daarom zijn er mogelijk weinig reactie's op dit gebouw.

• Menno Dijkstra, 05-02-2012 Rapporteren

Draadloos internet

Is er draadloos internet in het hotel?

bvd

helpafrika, 27-04-2012

Ja de het internetonderkomen is verplaatst naar het "buurtgebouw de AVO"schuin tegeover hotel Alba

Appartement Monte Gordo Plaza info

• Afstand tot strand50 m