Appartement Monte Gordo Plaza

We hebben een aantal aanbieders voor Monte Gordo Plaza voor je op een rij gezet:

21 reviews over Appartement Monte Gordo Plaza in het Nederlands

Fantastich

Ew Lantinga-Landzaat, 6-2-2018

Portugal is zo wie zo ons favorite vakantie bestemming.

Algarve en we konden fietsen huren dat was helemaal fijn.

het appartement was prima maar..... helaas recht boven het zwembad dat was minder prettig, dat willen we dus nooit meer. fantastich

prima locatie

smeenk, 4-4-2017

goed appartement met fantastisch uitzicht op strand en de zee

goed vrij nieuw hotel !

ton blankenstein, 18-4-2016

goed hotel,vlak bij centrum en zee !!goed ontbijtbuffet,kamer niet heel schoon,tv slecht vooral de Nederlandse TV,personeel geeft antwoord op je vragen maar is niet erg enthousiast

fantastisch

hsmeenk, 28-3-2016

Appartement met zeezicht op de 8e etage.

Ruim , vrij nieuw appartement.

1 minpunt is de tv, verouderd en programma aanbod is minimaal.

Fantastisch uitzicht

W.Riethoff, 21-7-2015

Mooi ruim app. aan de boulevard met fantastisch uitzicht (8e verdieping met zijzeezicht).Toen we 'savonds aankwamen stond een tasje met broodjes/melk/water/broodbeleg/theezakjes en fruit in app.

SUPER GEREGELD

super plek!!!

kloos, 5-6-2015

Mooi ruim appartement met fantastisch uitzicht op zee en strand!!! Wij zaten op de 6e etage (604) met een groot balkon. Keuken goed uitgerust neem wel zelf waterkoker mee. Alles marmer dus lekker koel buiten 30 graden maar geen airco nodig gehad. Terugvlucht was savonds laat maar we konden wachten bij dunamar en van alle faciliteiten gebruik maken goed geregeld door touroperator. Zeer tevreden over deze trip aanrader!!!!

Fantastische plek

À Pomstra, 30-4-2014

Zeer goed app en de service van touroperator heel goed zeer zeker aan te raden

Appartement met mooi zeezicht

Petra Roos, 23-1-2014

Prima appartement, alleen hangjongeren bij de overdekte ingang. Van 10.00 in de avond tot in de nacht. De jongeren hebben echt geen fuisterstemmen! Boek dus niet op 1e verdieping als je rustig wil slapen.

Prima accomodatie

E.ten Wolde, 26-10-2013

Prima app. op prima plek,alleen geen receptie. Elke dag schoonmaak en om de dag handdoeken.Beetje harde bedden.Als je geen zeezicht hebt krijg je totaal geen zon op het balcon,met zijzicht nog wel wat. Leuk plaatsje en fantastisch strand,zand en oneindig lang. Goede Bosch koelkast die wel de hele dag kabaal maakte(zingen) als het loopt.

een geweldig appartementencomplex

ilja, 8-11-2012

Wat een moot appartement. Wij hadden een hoekapp. met frontaal en zijzeezicht, waarschijnlijk wel iets kleiner dan de gewone app. maar met een fantastich groot balkon( wel winderig) met een fantastisch uitzicht m.n. op de vissersbootjes er tegenover. De keukenuitrusting liet bij aankomst een beetje te wensen over, maar even gevraagd en er werd van alles gehaald waar te weinig van was. prima kookuitrusting.Met een bloemetje en een kleedje maak je van dit soort app. een gezellig thuis. Miste inderdaad een fohn!!!, zeker lastig als je veel regen hebt. De (bed)bank in de kamer zit niet echt prettig ,( zeker niet als je er langer bent), een fauteuiltje zoals in Dunamar zou wenselijk zijn. Schoonmaak iedere dag, erg vriendelijk en behulpzaam personeel, Wij zaten 8 hoog , hadden geen wasmachine.Jammer dat er geen receptie is, Hoewel ze zeggen dat ie er 's ochtends wel is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monte Gordo Plaza in Monte Gordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monte Gordo Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Monte Gordo Plaza scoort een 8.04 uit 10 op basis van 24 reviews.