Aparthotel Monte Gordo Appartementen & Spa

Aparthotel Monte Gordo Appartementen & Spa
7,5

9 tips over Aparthotel Monte Gordo Appartementen & Spa

Hennie, 13-7-2016
Neem in december/januari beslist badkleding mee omdat je dan heerlijk op het strand kunt zitten.
bloem, 30-9-2015
Stoelen in Bar en hal neerzetten waar je gewoon makkelijk op kan zitten en niet hoeft te liggen.Terras buiten gezelliger aankleden en niet alleen een paar goedkopen witte tuinstoeltjes.echt niet leuk zitten. jammer!
Hennie, 3-6-2014
Ruime keuze in goede restaurants. Wandelroute via het bos naar Tavira en via het strand terug. Kijken bij de steenmosselvangers op het strand. Met de boot naar Ayamonte. Kijken wanneer de vissers binnen komen met de boten en dan het vis verkopen. Rondrijden door de leuke Portugese dorpjes in het binnenland. De markt in Moncarapacho. Zigeunermarkt in Loulé.

We hebben een aantal aanbieders voor Monte Gordo Appartementen & Spa voor je op een rij gezet:

Verhoeven, 12-3-2014
Keuken inventaris kan wel wat uitgebreid worden. Geen kaasschaaf, geen vergiet, geen vruchtenpers, weinig glazen en kleine pannen. Als je om meer uitrusting vraagt krijg je het gevraagde onmiddellijk. Soms zijn er veel sporters die de lounge bezetten met tablets en ipods/pads. Advies; gewoon gaan wandelen. Alle kamers zijn prima.
tonny60, 25-10-2013

Vraag altijd zee zij zicht en hoog anders kijk je op een leeg hotel.

we hadden hoog gevraagd en zaten op 1.

Voor 20 euro konden we op de kamer blijven tot 17.00 uur vanwege late vlucht..

riet, 9-9-2013
Appartement oostzijde met iedere morgen ontbijt op je balkon heerlijk in de zon

Angela, 2-7-2013

WIFI is in hal kostenloos! In veel hotel wordt hier nog 9,10 per dag voor gevraagd. Kleine bijdrage voor internet in het appartement.

Er zijn veel restaurants in Monte Gordo open in deze periode. Ga ook naar restaurants die niet door touroperators aangeraden worden. Je kunt dan verrast worden.

Fam. Zimmermann, 23-1-2013
in de winter is het in de avond stil.
riet, 4-5-2012
Vanuit Monte Gordo kun je prachtige fietstochten maken richting Faro,met de trein terug, wat praktisch gratis is. € 2,50 pp.Ook leuk door het bos richting Vila Real en met het pontje naar Ayamonte in Spanje.Van alles te doen een erg leuke locatie.