Aparthotel Monte Gordo Appartementen & Spa

Aparthotel
Aparthotel Monte Gordo Appartementen & Spa
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Monte Gordo Appartementen & Spa voor je op een rij gezet:

28 reviews over Aparthotel Monte Gordo Appartementen & Spa in het Nederlands

Prima apartement, groot balcon. sinds kort nieuwe matrassen op de bedden, dus beter slapen. Keuken goed ingericht, maar niet al te uitgebreid. Koffiezetapparaat is oud, dus de koffie is niet echt warm.

Dagelijkse schoonmaak en dagelijks schone handdoeken.

De regelmatig terugkerende ergernis tijdens ons driewekelijks verblijf betreft het uitvallen van internet en de tv zenders de wegvallen. In dit digitale tijdperk zou dit niet meer moeten kunnen! Ook het beperkte aantal tv zenders is ergerlijk. Er is slechts 1 Nederlands/Belgische zender in gebruik (bvn).

nooit meer en nooit meer met touroperator

vondenhoff
5-1-2018

smerig hotel koud eten herrie onvriendelijk personeel

Touroperator doen er daar niks mee en in nl ook niet dus daar niet bij boeken laten je gewoon zitten slechte reisorganisatie en zeer slecht hotel

goed hotel

Corina
25-9-2017

We hadden een ruim appartement op de 7e verdieping. Het uitzicht bovenin is naar de zijkanten erg mooi. Als je laag zit dan heb je wel een beroerd uitzicht lijkt ons.

Ontbijt is lekker en uitgebreid.

Het zwembad stelt niet veel voor, maar je mag gebruik maken van het zwembad van Dunamar. Dit hebben wij niet gedaan, omdat wij echte strandmensen zijn en liever in de zee zwemmen.

Er zijn genoeg restaurantjes in de buurt. Het winkelaanbod viel wel tegen. Hiervoor kan je beter naar Villa Real de Sa Antonio.

Om de Oost-Algarve te ontdekken met een auto, is dit hotel echt een perfect uitgangspunt. Ze hebben een afgesloten parkeerplaats, die je kunt openen met je kamerkaartje.

Het strand en het centrum zijn beiden ongeveer op 500 m afstand.

Het app. op de 5e verdieping (509) was ruim ,schoon, mooie keuken, lekkere maar wat harde bedden, goede en afneembare douche met bad, elke dag schoonmaak, elke dag schone en bijna nieuwe handdoeken en douchelaken, 26 zenders op de tv, koffiezetter, broodrooster, magnetron, Wi-Fi op de kamer werkte goed kort om een compleet appartement.

Ook de receptie medewerkers waren netjes en heel vriendelijk.

De ligging is 10 min. lopen van het strand en van het centrum

Niet goed: Het zwembad is veel te klein en het uitzicht is waardeloos.

vakantie zoals vakantie hoort te zijn!

Hennie Stokker-Stadman
1-6-2017

Het appartement is heel schoon. Prachtige ruime kamer/slaapkamer/badkamer. Helaas is het uitzicht niet mooi. Maar omdat het appartement heel goed is accepteer je dit. Er is ook geen terras, maar in het gezellige dorp Monte Gordo zijn heel veel gezellige terrassen en restaurants. En het brede strand is maar een heel klein eindje lopen.

Eenmalig voor ons...

Mw. B.
27-5-2017

Prima appartement maar dat is het dan ook. Veel lawaai uit de omgeving zoals bouwactiviteiten en airco. Er is een zeer klein overdekt zwembad. Er is geen mogelijkheid bij deze accomodatie om lekker buiten te liggen en van de zon te genieten. Er is een zeer kleine spa die egenlijk nauwelijks iets voorstelt. Het levert de accomodatie een extra ster op waardoor het op 4 sterren uitkomt. Voor ons eenmalig en niet nog eens.

Super appartement

Rein Kramer
10-5-2017

Mooi appartement vrij nieuw. Het word goed schoon gehouden Receptie behulpzaam Overdekt zwembad prima met sauna Turks stoombad allemaal inbegrepen Heerlijk 4 weken geweest in februari We gaan volgend jaar weer.

Goed hotel rondom hotels en appartementen.

Rinus
22-3-2017

Een nadeel was dat het avondeten wat warm zou moeten zijn elke avond lauw tot koud was.

Erg harde bedden op de hotelkamer.

Fantastisch mooi schoon appartement

Albert Scheerder
2-2-2017

Centraal gelegen op loopafstand van zee en winkels.

Vriendelijk personeel en bediening.

Leuke restaurantjes.

Zeker de moeite waard.

Betaalbare prijzen.

Oude reviews (archief)

Heerlijk genieten in Monte Gordo

Hennie
13-7-2016

Voor de 2e keer in Monte Gordo Spa geweest. We hadden een prachtig appartement op de 2e etage. Het voordeel, je hebt daar internet in de kamer. Het nadeel, na 11.00 uur geen zon meer op het balkon en geen zeezicht. Medewerkers zijn heel vriendelijk. We waren er met kerst en oud en nieuw. Kerst stelt niets voor in Portugal. Geen kerstversiering of uitgebreide kerstmenu's. 2e Kerstdag is een gewone dag. Oude jaarsavond stond er een grote feesttent bij de boulevard. Om 12 uur was er een geweldig vuurwerkspektakel op het strand. Voor de mensen die de feestdagen willen ontvluchten is het fantastisch in die periode. Er zijn dan veel overwinteraars. In het hotel waren ook veel internationale sporters. Het ontbijt is goed. Alleen jammer dat er buiten bij het hotel geen terras is om lekker te zitten. In de bar is het ook meestal rustig. Maar doordat je dichtbij de gezellige boulevard zit is dat geen probleem. De appartementen zijn ook leuk ingericht. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Monte Gordo Appartementen & Spa in Monte Gordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Monte Gordo Appartementen & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Monte Gordo Appartementen & Spa scoort een 7.51 uit 10 op basis van 28 reviews.