Aparthotel
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Monte Gordo Appartementen & Spa voor je op een rij gezet:

32 reviews over Aparthotel Monte Gordo Appartementen & Spa in het Nederlands

Goed appartement

GJM Stokman,
1-12-2018

Rustig gelegen appartementencompex, appartementen zijn ruim, goeie schoonmaak.

Gereisd met partner in juni 2018

gaan zeker niet meer naar dit hotel.

liever niet,
1-10-2018

Een ongezellige ontvangst en sfeer, kil en donker.

Wij hadden een ruime kamer en vrienden naast ons een kleine kamer voor dezelfde prijs. Alle twee zonder balkon, konden niets echt drogen. was wel schoon zo ook het beddengoed en de handdoeken.

Ontbijt de gebakken eieren waren meestal koud, je kon niet kiezen een soort met spek apart die meestal te hard was gebakken. Waren blij dat we alleen ontbijt hadden.

Gereisd met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeker gaan we nog een keer terug

Robert en Monique uit Den Haag,
6-7-2018

Dit is een goed hotel, wij zaten op de 8e etage. Aparte slaapkamer en een woonkamer met keukentje.

Dit hotel hadden we gekozen, daar je alle kanten op kunt.

Schone kamers en douche en elke dag schone handdoeken.

Vriendelijk personeel, en een heel goed ontbijt. Over avond eten kunnen we geen oordeel geven. Zwembad is niet nodig, er is een mooi strand met een plas water.

Leuke restaurantjes in de buurt.

Primavera Reizen

Waarschijnlijk geen volgende keer.

Peter,
4-7-2018

Een keurig hotel,groot appartement aan de voorzijde. In deze periode valt er niets te beleven, er is geen buitenbad en ook geen gelegenheid om buiten te zitten. Geen terras. Er is geen entertainment en de bar wordt nauwelijks bezocht. Voor een zwembad moet je naar hotel Dunamar 8 min lopen. Er is maar een NED. TV zender BVN. Het meest storende was het aanhoudelijk geblaf van honden uit de buurt van 'savonds acht tot 'snachts. Het hotel kan daar niets aan doen,

Gereisd met partner in juni 2018

Prima apartement, groot balcon. sinds kort nieuwe matrassen op de bedden, dus beter slapen. Keuken goed ingericht, maar niet al te uitgebreid. Koffiezetapparaat is oud, dus de koffie is niet echt warm.

Dagelijkse schoonmaak en dagelijks schone handdoeken.

De regelmatig terugkerende ergernis tijdens ons driewekelijks verblijf betreft het uitvallen van internet en de tv zenders de wegvallen. In dit digitale tijdperk zou dit niet meer moeten kunnen! Ook het beperkte aantal tv zenders is ergerlijk. Er is slechts 1 Nederlands/Belgische zender in gebruik (bvn).

Gereisd met partner in mei 2018

nooit meer en nooit meer met touroperator

vondenhoff,
5-1-2018

smerig hotel koud eten herrie onvriendelijk personeel

Touroperator doen er daar niks mee en in nl ook niet dus daar niet bij boeken laten je gewoon zitten slechte reisorganisatie en zeer slecht hotel

Gereisd met partner in oktober 2017

goed hotel

Corina,
25-9-2017

We hadden een ruim appartement op de 7e verdieping. Het uitzicht bovenin is naar de zijkanten erg mooi. Als je laag zit dan heb je wel een beroerd uitzicht lijkt ons.

Ontbijt is lekker en uitgebreid.

Het zwembad stelt niet veel voor, maar je mag gebruik maken van het zwembad van Dunamar. Dit hebben wij niet gedaan, omdat wij echte strandmensen zijn en liever in de zee zwemmen.

Er zijn genoeg restaurantjes in de buurt. Het winkelaanbod viel wel tegen. Hiervoor kan je beter naar Villa Real de Sa Antonio.

Om de Oost-Algarve te ontdekken met een auto, is dit hotel echt een perfect uitgangspunt. Ze hebben een afgesloten parkeerplaats, die je kunt openen met je kamerkaartje.

Het strand en het centrum zijn beiden ongeveer op 500 m afstand.

Gereisd met partner in september 2017

Het app. op de 5e verdieping (509) was ruim ,schoon, mooie keuken, lekkere maar wat harde bedden, goede en afneembare douche met bad, elke dag schoonmaak, elke dag schone en bijna nieuwe handdoeken en douchelaken, 26 zenders op de tv, koffiezetter, broodrooster, magnetron, Wi-Fi op de kamer werkte goed kort om een compleet appartement.

Ook de receptie medewerkers waren netjes en heel vriendelijk.

De ligging is 10 min. lopen van het strand en van het centrum

Niet goed: Het zwembad is veel te klein en het uitzicht is waardeloos.

Gereisd met partner in juni 2017

vakantie zoals vakantie hoort te zijn!

Hennie Stokker-Stadman,
1-6-2017

Het appartement is heel schoon. Prachtige ruime kamer/slaapkamer/badkamer. Helaas is het uitzicht niet mooi. Maar omdat het appartement heel goed is accepteer je dit. Er is ook geen terras, maar in het gezellige dorp Monte Gordo zijn heel veel gezellige terrassen en restaurants. En het brede strand is maar een heel klein eindje lopen.

Gereisd met partner in januari 2017

Eenmalig voor ons...

Mw. B.,
27-5-2017

Prima appartement maar dat is het dan ook. Veel lawaai uit de omgeving zoals bouwactiviteiten en airco. Er is een zeer klein overdekt zwembad. Er is geen mogelijkheid bij deze accomodatie om lekker buiten te liggen en van de zon te genieten. Er is een zeer kleine spa die egenlijk nauwelijks iets voorstelt. Het levert de accomodatie een extra ster op waardoor het op 4 sterren uitkomt. Voor ons eenmalig en niet nog eens.

Gereisd met partner in mei 2017

Primavera Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Monte Gordo Appartementen & Spa in Monte Gordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Monte Gordo Appartementen & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.