Appartement Guadiana

6.4Hygiëne

Appartement Info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang

Aparthotel Guadiana in Portugal is een gemoedelijk hotel direct aan het strand. De appartementen zijn comfortabel en worden goed schoongemaakt. Ook krijg je regelmatig schone handdoeken. Het hotel wordt gescheiden van het strand door een gezellige boulevard. Hier kun je veel Nederlanders tegenkomen en dus ook Nederlandse eettentjes.

139 reviews over Appartement Guadiana in het Nederlands

• 9Wil grunstra vijn07-09-2019

Veweldig

Wij hebben het super naar ons zin gehad goede service aardige mensen achter de balie
    Elke dag schoongemaakt veel handdoeken Ik lees sommige klachten dan denk ik Wat jammer . Hoe ervaart men het Portugezen leven en de Portugezen Wij zijn zeer te vreden

8Inrichting

• 5E.09-08-2019

Helaas geen volgende keer

Positieve punten: - Ligging aan zee = ideaal - Aardig personeel, zowel receptie als schoonmakers

Negatieve punten: - Een paar nachten last gehad van erg veel geluidsoverlast. 's Nachts werd er harde muziek gedraaid en bedden/banken verschoven door andere gasten. Je hoort alles erg goed. - Het ontbijt was in een ander hotel; het stukje lopen was niet erg, maar het ontbijt zelf viel erg tegen. Een eentonig ontbijt, weinig variatie: alleen ham, kaas en jam als beleg. Geen fruit. Geen alternatieven in geval van lactose intolerantie; alleen koemelk / geen sojamelk. - De slaapbanken waren niet naar verwachting. Hadden liever een bed gehad. Over het algemeen weinig ruimte voor 4 personen. - Verbouwing aan de boulevard, voor het hotel. Dit werd pas doorgegeven aan ons, 20 dagen voor vertrek. Jammer van het uitzicht.

Ook al was het personeel vriendelijk en behulpzaam, helaas dus geen volgende keer voor ons.

3Prijs/kwaliteit
    5Inrichting
    6Hygiëne

Met oudere kinderen

• 9Jannigje23-03-2019

Super

t. Aparthotel mag dan kwa meubels een beetje gedateerd zijn. Maar t is een heerlijke studio. Ook fijn is dat de Studio,s elke dag worden schoongemaakt en de bedden worden opgemaakt Daarmee liggen de Appartementen ook nog eens aan het strand, rondom liggen talrijke winkels en restaurants

10Prijs/kwaliteit
    9Hygiëne

• 2GERRITt v.Nieuwburg09-03-2019

Nooit meer

Er was mij vertelt dat het wat oubollig was , ik had dit geaccepteerd om dat ik niets anders krijgen kon vanwege voorjaars vakantie ,,maar dat het vies en smerig was is mij niet vertelt ook de service van de kamerdames was belabberd badkamer ??? te vies voor woorden, iets om koffie te zetten niet gevonden. Nee Guardiano monte gordo Nooit Meer

3Ligging
    3Prijs/kwaliteit
    2Inrichting
    1Hygiëne

• 2018
    9Ivonne04-11-2018

Een aanrader op alle gebied!

Perfecte ligging! Midden in het centrum en vlak bij zee (boulevard oversteken). Vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer en prima schoonmaak. Ik had een niet gerenoveerd appartement en had er niks op aan te merken. Prijs-kwaliteitverhouding was prima! Kon een opknapbeurt gebruiken, maar er was niets kapot of vies.

9Hygiëne
    9Hoeveelheid ruimte

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Astrid Staring22-09-2018

hoogslaper

ik vond het wel wat tegen vallen vooral de bedden die we steeds weer naar elkaar moesten schuiven en s,morgens er weer een bank van maken het uitzicht was perfekt schonmaak viel een beetje tegen ze zeiden dat we 2 maal per week lkens kregen maar we kregen maar 1 maal inde week schone verder viel het wel mee

4Hygiëne
    5Prijs/kwaliteit
    2Hoeveelheid ruimte
    8Ligging

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Anouk18-08-2018

Prima voor prijs/kwaliteit verhouding

Lekker dicht aan het strand! Vriendelijk personeel. Als het kan, vraag dan om een gerenoveerde kamer. In oktober gaan ze dicht en verbouwen. Ik had een studio die echt aan vervanging toe was. Het was relatief schoon, maar super oud!

7Hygiëne
    8Prijs/kwaliteit
    7Hoeveelheid ruimte

• 5miranda15-08-2018

Het is te doen .

ligging en uitzicht geweldig! Bed-banken niet meer van deze tijd ! Schoonmaak oke. Hostess van touroperator erg onverschillig, opperde zelfs om de matrassen op de grond te leggen omdat wij hadden aangegeven dat de banken te kort waren. uitstraling appartement bedompt met veel ongeverfd beton.

6Prijs/kwaliteit

4Inrichting
    7Prijs/kwaliteit

• 8Jannigje06-03-2018

Een relaxed verademing

Een gemoedelijk Aparthotel ...Alles wat je moet hebben in een appartement is aanwezig... Zo fijn tegenover het strand en zeer centraal....

9Hoeveelheid ruimte
    8Ligging

10 tips over Appartement Guadiana

• Tiny Dros, 13-01-2014

Goede fietsen te huur bij Angela Rent a Bike op het centrumplein.

• johandeen, 12-07-2013

Bar Guardiana, voor al je heerlijke cocktails, bier (4bier(flesje) voor 4euro) , en het heerlijke eten!

Gerund door Carlos en zijn vrouw, welke prima Nederlands kunnen spreken wat het een stukje gezelliger maakt.

• lau, 02-07-2013

een dagje naar het luxe winkelcentrum van Faro of een boottocht naar de grotten van Albufeira zijn echt de moeite waard. Ook naar Spanje met de boot of via de brug is een aanrader. de prijzen zijn in Spanje ook iets lager

10 vragen over Appartement Guadiana

• Cees Bloem, 04-07-2019

Renovatie

Er is mij vertelt dat er momenteel wordt gerenoveerd in Appartement Guadiana en omgeving is er iemand die mij kan vertellen of dit hinderlijk is.

• Henny Tuerlings, 11-03-2018

Slaapkamer 2kamer appartement

Kan iemand vertellen of er in de slaapkamer ook n bed staat of dat het slaapBANKEN zijn???? Bedankt alvast voor t antwoord.

Karel, 23-04-2018

In de tweekamer appartementen zijn er gewone bedden.

• Martinus, 04-03-2018

Markt

Wie weet op welke dag er markt is in Monte Gordo?

Karel, 30-04-2018

Elke ochtend de plaatselijke voedselmarkt in de hal.

Henny, 11-03-2018

Volgens mij geen markt,wel rommelmarkt op de 4 e zaterdag van de maand. Google markt Monte Gordonen je krijgt alle markten in de buurt. Succes

Appartement info

• VerzorgingHalfpension