Aparthotel Calema

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag20°13°
Aparthotel Calema

139 reviews over Aparthotel Calema in het Nederlands

Voor de 2e keer. Weer goed.

J.
21-9-2015

Nadat we ook in 2011 hier zijn geweest, zijn we ook deze keer weer naar Calema gegaan in Monte Gordo. Schreef ik vorige keer dat het aparthotel goed was maar enigszins gedateerd, nu moet ik toegeven dat het nog steeds gerenoveerd zou kunnen worden. We hebben niet, zoals bij de groeten van Max, met witte handschoenen gekeken of het overal stofvrij was. Alles wat wij nodig hadden en of gebruikten was schoon en verzorgd. Enige minpuntje is het feit dat wij door onze reisorganisatie om ongeveer 12.00 uur smiddags bij het complex werden afgezet, en pas (internationale regeling) om 15.00 uur in ons appartement terecht konden. Coördinatie hiervan zou beter moeten kunnen. Wij hadden een beneden appartement met een groot terras (plus minus 6 bij 3,5 meter) dat vrijwel de hele dag zon had. Kortom: wederom uitstekend naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in september 2015

Redelijk

Zuidgeest
20-9-2015

Schoonmaak matig schimmel in de badkamer achterstallig onderhoud ontbijt zeer karig barpersoneel vriendelijk

Gereisd met partner in september 2015

Niet nog een keer

D.de Jong
17-6-2015

Op de foto's ziet het er leuker uit als dat het in werkelijkheid is. Alles is nogal gedateerd en slecht onderhouden. Zo was onze kamer niet schoon en zat alles onder de kattenharen. Nadat wij dit gemeld hadden werd er elke dag schoongemaakt en de handdoeken elke dag verwisseld. Daarnaast waren de douchekop, elec.fornuis, deurslot, afzuigkap kapot en de matrassen keihard. Wij keken uit op 2 leegstaande (kraak??)panden en er waren tot laat in de avond wegwerkzaamheden. Het avond eten was slecht (koud en niet gaar) en het ontbijt was erg eentonig (weinig keuze). Positief was dat het personeel erg hun best deed om het je naar de zin te maken. Het strand en de zee zijn geweldig en het dorpje is gezellig. Je kan er voor €11 pp flink en lekker eten.

Gereisd met partner in mei 2015

D-reizen

Helaas echt gedateerd en niet klantgericht

Gelderland
30-12-2014

Heel gedateerd, ziet er uit als 'nog nooit opgeknapt': vieze muren, niet goed schoon, krakkemikkige keuken, zeer eenvoudig, boiler erg snel leeg (1 keer half bad en de overige 3 kunnen niet meer douchen). Niet klantgericht: (betaald) fitness dicht tussen 13.00 en 15.30 (fitness verder erg goed & erg vriendelijk!), bagage mochten we alleen onbewaakt ergens om de hoek zetten, terwijl er genoeg kamers vrij waren, geen 3 appartementen naast elkaar (ruimte zat), niet zoals gevraagd in nieuwbouw-deel.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Prima plek

Eduard A.C. Bijl
11-2-2014

Goed hotel op loopafstand van strand en centrum. Ook de golfbanen van Quinta do Vale, Castro Marim en Benamor zijn prima bereikbaar. En als het weer een beetje tegen zit - dan heb je Ayamonte in Spanje (leuk om met het pontje te doen) en Vila Real de Santo Antonio. Of ga fietsen naar Altura of bezoek de natuurparken. Lekker eten kan je overal in dit deel van de Algarve. Wij hebben weer genoten in de eerste week van februari 2014. En als je er voor open staat - heb je hele leuke contacten. Zonder meer een plek om naar terug te gaan.

Gereisd met partner in Fri Jan 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

eenvoudig

irm
12-1-2014

airco deed het niet. Airco was ook verwarming en 's avonds koud! Boiler, wilde je een warm bad, tja ging niet. Personeel attent. Goede schoonmaak. Uitzicht verschrikkelijk.

Gereisd met partner in december 2013

Super Aparthotel

Ina
11-11-2013

We hadden uitzicht op het zwembad,en konden nog net vanaf het balkon aan de zijkant de zee zien. Er is een restaurant,maar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Ons app zag er netjes uit,schoonmaak was bijna iedere dag,maar dan alleen de prullebak verschonen en de bedden opmaken.We waren er 2 week ,denk dat er 2 x per week werd schoongemaakt Schone handdoeken kregen we ook bijna iedere dag

Gereisd met partner in oktober 2013

Niet meer eind Juni

H.K. Oling
26-6-2013

Het appartementen kijken uit op het zwemband en een achtergelegen appartement of aan de straatkant. Kamers goed schoon en behoorlijke bedden. Keuken simpel maar bijna niet nodig, want je kunt voor 10 euro overal goed eten Op 200 meter supermarkt en fietsverhuur(goedkoop 2-3 euro pd), boulevard op 400 meter. Kom niet 4e week juni in Calema, dan komen ieder jaar 350 jonge voetballers een week lang en is alles propvol met veel lawaai. Zwembad, hal/bar en eetzaal zijn dan vol kinderen. Helaas dit door touroperator niet gemeld, anders waren we eerder gegaan. Appartementen kunnen volgens ons in deze periode niet verhuurd worden aan gasten! Verder leuke vakantie gehad in Calema en Monte Gordo, waar eten en drinken nog erg goedkoop is en je leuk kunt fietsen naar Vila Real en met de veerpont naar Ayamonte in Spanje kunt gaan.

Gereisd met partner in juni 2013

Eenvoudig appartement

trudy brouwer
19-6-2013

Eenvoudig appartement. Sober ingericht ook in de keuken. Geen koffiemachine wat toch wel gelukt is op de oude manier. Dingen die kapot zijn en je meld dat worden nooit of bijna niet gemaakt. Pas veel later. Airco maakte bij ons heel veel lawaai waardoor je niet met airco kon slapen. Qua prijs is het een 3 ster app. Wel lekkere bedden en kamers worden bijna elke dag schoongemaakt ook de handdoeken worden verwisseld elke dag. Ligging is goed. Dichtbij centrum.

Gereisd met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

redelijk

riawimhoog
13-4-2013

In de wintermaanden zijn voorkeurboekingen niet te verwezelijken. Veel overwinteraars boeken een jaar vooruit PRIVE en nemen de mooiste app.op de zuid/zon kant in gebruik. Alleen de zuidkant oude gedeelte is in de winter zeker 3 hoog aan te bevelen maar is moeilijk te boeken zoals gemeld. Kom je aan de noord kant dan is het kou lijden. Het restaurant en de bar stellen niets voor en is veel te duur in verhouding tot de terrassen en restaurants op de boulevard. Het beste terras Avenida naast de chinees op de boulevard. Biertje 70 cent , koffie 70 cent gratis koekje op pinda's en vriendelijk personeel. Restaurant Papegaio kip piri piri 6,50 .

Gereisd met partner in januari 2013

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Calema in Monte Gordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Calema zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.