Aparthotel Calema ***

Review geschreven door TT

Nooit meer

TT,
5-9-2018

Vanaf buitenkant en binnenkomst lijkt het et redelijk modern uit te zien maar rest is erg oudbollig, douche was klein en vies kleine keuken waarvan kastjes los zaten ijskast werkte niet goed en stonk krakende bedden voor de rest erg gehorig zaten aan de straatkant 4 hoog met een hoop lawaai zowel in de nacht als in de vroege ochtend pluspunt wel dicht bij het strand en winkels 5 min lopen en elke dag schone handdoeken maar slechts 1 keer in de week schoon beddengoed en app werd slecht schoongemaakt personeel was redelijk vriendelijk eten was bij ons niet van toepassing weet uiteraard dat het niet hetzelfde als thuis is maar bovenstaand vind ik belangrijker als wifi in de lobby