Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca

10Fenomenaal

Portugal, Algarve, Monchique

10Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor The Art of Joy - Casa Rosa Branca voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Animatie
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

189 reviews over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca

• 2019
    10Eric tHofs20-10-2019

Ja, de ideale gastvrije vakantieplek bestaat echt!

Wil je verwend worden in een top B&B? Twijfel niet langer maar boek een verblijf in The Art of Joy. Het gehele plaatje klopt, mooi ingerichte kamers, heerlijk ontbijt met op verzoek gebakken ei en spek, zalige jacuzzi, gezellige rustplaatsen in de tuin voor ieders keus, zonneterras met ligzetels, zwembad, ... Bovendien een onvergetelijk hartelijk onthaal, informatie op maat over al wat reilt en zeilt in de Algarve, iedere ochtend een heus weerbericht door de gastvrouw, een onvergetelijk vergezicht vanuit de mooie tuin, ... m.a.w. alles om van je verblijf in de Algarve op en top te kunnen genieten! Wij komen steeds opnieuw, we kunnen er niet genoeg van krijgen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Nol en Anja02-10-2019

Dit is de meest ultieme van genieten en ontspannen

We zijn weer geweldig verwend, volledig tot rust gekomen en hebben genoten van de prachtige B&B en haar fenomenale ligging en uitzicht. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de zeer gastvrije en altijd vrolijke gastvrouw en -heer Eus en Annelies. Geen moeite te veel! Wederom ontzettend bedankt voor deze heerlijke week.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Aline30-09-2019

Bijzonder

Wat een mooi fantastisch plekje Met uitzicht op de oceaan Hier raak je niet uitgekeken en blijft de verwondering Gecombineerd met 2 lieve gastvrije mensen ,die door hun passie en betrokkenheid , het verblijf bijzonder maken. Kortom een plek om te koesteren

Alleen gereisd in september 2019

• 10René30-09-2019

Een feest om hier te verblijven! A Feast of Joy!

The art of Joy is een geweldige plek! Heerlijke kamers en appartementen. Fijne vibe, rust all over the place. Onovertroffen view op de ocean. Grote parkachtige tuin met allerlei hoeken waar je private kunt zitten.;-) met recht een landgoedje, een hidden gem! Maar het allerbelangrijkst: een gastvrouw en gastheer die customer intimacy hebben uitgevonden: attent, vrolijk, meedenkend, srviceverlenend en entertaining! Zij verstaan de kunst van het genieten en het plezier maken! Altijd weer een feest om hier te verblijven - en ik was er al heel vaak! Graag opnieuw tot ziens!

Alleen gereisd in september 2019

• 10Edith Snijder30-09-2019

Voor de vierde keer een yoga, wandelweek gedaan. Het voelt elke keer weer als thuiskomen. Een zalige plek met een uitzicht waar je nooit genoeg van krijgt. Elke keer weer een geweldig, liefdevol ontvangst waardoor je jezelf heel erg welkom voelt. Anne en Eus geven je het gevoel jezelf te mogen zijn en de verzorging is dan ook super. Handlezen en massage zijn cadeautjes voor jezelf. Ik ga weer naar huis met een relaxed en opgeruimd gevoel. Zeker tot volgend jaar. Ik kan het Iedereen van harte aanbevelen. Wil je lekker uitrusten, bijkomen en ondersteuning bij de problemen waar je tegen aan loopt, aarzel dan niet langer en ga ervoor. Je komt weer als herboren terug.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Kitty Scheer12-09-2019

Geweldig

We zijn al vaker geweest, maar het is elke keer weer een feest om terug te komen. De sfeer is altijd goed, Eus en Anne zijn superlieve mensen. Het voelt als een tweede thuis.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Chantal, Hanna & Serge12-09-2019

Geweldige vakantie

(Vertaald van Duits naar Nederlands) Een oase van rust, het is zo mooi dat je niet weg wilt. Anne en Eugene zijn zo aardige, aardige en behulpzame mensen. We zouden zeker terug gaan

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Bas & Thalia08-09-2019

***MAGISCH MOOI***

Hier wil je nooit meer weg! Dit heerlijke mooie plekje op de prachtige berg has it all! Het fenomenale betoverende uitzicht, de sfeervolle B&B en bovenal de super gastvrije lieve Anne & Eus waarmee je niet alleen een goed fijn gesprek kan hebben maar ook onwijs lekker kan lachen, maken zij je verblijf met de beste adviezen voor mooie stranden, wandelroutes en de lekkerste restaurantjes, ultiem! Al jaren voor ons dé plek om ons onder te dompelen in magisch genieten!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Maud,Maartje,Karlijn & Aniek27-08-2019

Fantastische B&B!

Vriendelijke en behulpzame mensen. Kamers erg schoon, prachtig uitzicht en heerlijk zwembad en jacuzzi! TOP!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Edward en Judith10-08-2019

Dit geeft je een mooie levenslange herinnering!

Wat kunnen wij nog toevoegen aan alle eerdere reviews? Deze kloppen gewoon, woord voor woord. Op het laatste moment hebben wij besloten om naar Portugal te gaan en eigenlijk bij toeval kwamen we bij The Art of Joy uit. Het contact bij het reserveren verliep al soepel en prettig. En onze twee weken bij Anne en Eus beschouwen wij als een van de allerbeste vakanties van ons leven! Waarom? Omdat je wordt meegenomen in het heerlijke ritme van de Algarve. Anne en Eus laten je op een niet opdringerige manier kennis maken met de omgeving, de verhalen, de activiteiten, het eten, het landschap... kortom met hun Portugal. En dat alles vanaf de hoogste berg van de Algarve met een niet te evenaren uitzicht over het dal tot aan de oceaan. De B&B voldeed aan al onze verwachtingen. En... wij hebben ontzettend leuke mensen ontmoet. Niet alleen Anne en Eus zijn fantastisch, ook met andere gasten hadden wij een ontzettend leuk en warm contact. Obrigada!

Gereisd met partner in juli 2019

23 tips over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca

• Arnoud Koers, 06-04-2014
    1. Meedoen aan de wandelexcursies, je komt op de mooiste plekken, die je zelf nooit zou vinden
    2. Kip-piri-piri eten bij Rampa, heerlijk en veel voor weinig
    3. De consulten zijn werkzaam en heilzaam. Wat je er uit wilt halen is aan jou, in de basis sta je zelf centraal. Annelies en Eus maken het voor je mogelijk.

• Ria van der Weijden, 17-11-2013

Ga met begeleide wandeling mee, in hoog zomer wel vroeg vertrek, maar echt de moeite waard. Je hebt prachtige uitzichten en krijgt erg leerzame informatie. Het diner kan je niet missen en ik raad aan om iets van hun andere activiteiten te doen, in ieder geval een massage en een reading.

• Hans de Groot, 13-11-2013

Bereid niets voor, je krijgt iedere dag heel bruikbare en op maat gegeven suggesties en routebeschrijvingen

1 vraag over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca

• G.C. Klok, 14-01-2012

Reisorganisatie

Wie weet welke reisorganisatie deze B.enB. in zijn pakket heeft?

Theo Lambooij, 26-07-2013

Geen enkele organisatie, er kan rechtstreeks bij de BenB geboekt worden c.q. informatie opgevraagd worden.

Bed and Breakfast info

• Animatie programmaAanwezig