Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca
9,9

153 reviews over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca in het Nederlands

Wauw, wat een ontdekking!

Hilde & Eric
13-10-2018

Bij aankomst komt een wauw-gevoel naar boven, een onvergetelijke ligging en vergezicht! De ideale plek om zowel de Zuidkust als de Westkust van de Algarve te ontdekken of te verkennen. Voelt als thuiskomen, een warm onthaal, dito verblijf en dito tot ziens! Een uitgebreid ontbijt met heerlijke koffie, thee, cappuccino,vers fruitsap, ... Massa tips om van de omgeving te genieten, voor elk wat wils! Dit alles wordt je met echte hartelijkheid aangeboden door de gastvrouw en gastheer! Doe alvast veel groeten van ons als jullie ook verblijven in deze JOY-casa!

Magisch mooi!

Martine Kok
10-10-2018

Het is altijd een feestje bij the art of joy!! Anne en Eus zijn warm en zeer gastvrij, altijd lol...het is een magisch mooie plek, thuiskomen waar rust en joy mooi gecombineerd is. Een echte oplader deze vakantie👍🏻😁

Het mooiste plekje wat er is!

Janneke
9-10-2018

Ik vind het een fantastische plek om op vakantie te gaan, tot rust te komen. Geweldige lieve mensen die echt zorgen dat je je thuis voelt. Je tot in de details vertellen waar je heen kan gaan met beschrijvingen en lekkere eettentjes. Ze zoeken echt dingen uit die bij je passen! Een fantastische omgeving met mooie kamers/appartementen en 's morgens een overheerlijk ontbijt.

Geweldig en een gevoel van thuiskomen.

Edith Snijder
30-9-2018

Wanneer je voor de derde keer naar deze bijzondere plek van The Art of Joy gaat met liefdevolle attente verzorging, zegt dit al genoeg. En dit zal zeker niet de laatste keer zijn. Ik kwam 's-avonds aan en daar lag een welkomst brief met wijn en lekkers in de koelkast op mijn kamer voor mij klaar. Wat een heerlijk welkom is dat.

Deze keer was het erg heet en raakte ik uitgedroogd omdat ik te weinig water had gedronken. Door het adequate optreden van Anne en Eus is erger voorkomen en ben ik geweldig verzorgd en heb ik nog heerlijk kunnen genieten van mijn vakantie.

Ik kan iedereen The Art of Joy aanraden. Heerlijk ontbijt en het door Eus met zorg en liefde bereidde " Copieus" diner is geweldig.

Het is een warm bad waar je in terecht komt en niet meer weg wilt.

Volgend jaar weer! Fantastische B&B!

Petra
23-9-2018

Ik ben hier dit jaar voor de derde keer geweest en weer was het een feestje om bij The Art of Joy te zijn!

De plek is magisch, adembenemend uitzicht op de zuid kust, mooie natuur, heerlijk zwembad, je kunt op verschillende plekjes je even terugtrekken.

De gastvrouw Anne en gastheer Eus zijn er voor de gasten, zij weten veel over de omgeving en hebben verschillende wandelingen uitgestippeld die geprint meegegeven kunnen worden.

Ook tips voor bezoeken van dorpen/ stadjes in de omgeving en restaurantjes waar je heerlijk kunt eten.

Ontbijt heerlijk en super gezellig met de andere gasten.

De kamer is super schoon en heeft een heerlijke boxspring waar je vervolgens super op slaapt!

Ik heb geen min punt voor deze B&B!

Bij ontvangst krijg je wat te drinken aangeboden met wat lekkers erbij.

Anne & Eus zijn hele warme mensen!

Volgend jaar weer!

Een dikke tien krijgen zij van mij!

Genieten van A tot Z

John en Bernie
14-9-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen en te genieten.

Geweldige gastvrouw Anne en gastheer Eus die het de gasten enorm naar de zin willen maken.

Een uitgebreid en lekker ontbijt, mooie en schone kamers en voor iedere vraag is een oplossing.

Het verblijf heeft ons laten genieten.

Paradijsje op aarde!

sabinebeekmans
18-8-2018

Deze B&B was een paradijsje in elke opzicht. De ligging en het uitzicht zijn adembenemend mooi. Overal waren rustige plekjes om te zonnen,je kon er heerlijk zwemmen en relaxen in het bubbelbad. We hebben hier echt genoten. Anne en Eus waren super gastvrij; de ontbijtjes waren super lekker en gezellig. Ze gaven goede tips en waren erg begaan met alle gasten. We hebben ook deelgenomen aan de maaltijd op vrijdag die Eus bereidde: echt super lekker en copieus! Ook hebben we meegedaan aan de sunrise walk met Anne: een mooi ervaring! Achteraf vonden we het jammer dat we hier maar 5 dagen hadden geboekt. We willen hier zeker nog weer eens terug.

Fantastisch !!! 👌

Frank en Hilde
30-7-2018

Iedereen moet dit plekje ooit gezien hebben ! Ann en Eus maken het nog mooier door hun gastvrijheid, hun tips, hun ontbijt met leuke en grappige verhalen, en nog zo veel meer. Een B & B om nooit te vergeten.

Het paradijs op aarde!

Arnold de Gier
15-7-2018

Echt een paradijsje met geweldige vergezichten.

En, natuurlijk de geweldige gastvrouw en - heer, Anne en Eus.

Heel erg verwend en geweldig verzorgd!

Nu al weer vaak geweest maar hier blijf ik altijd terugkomen.

Voelt als een heel warm "thuis komen".

Fantastische b&b!

Tine
14-7-2018

In Juli zijn wij hier een week geweest. Ik ben voor de tweede keer geweest. Echt een aanrader. Mooie ligging, fantastisch ontbijt, heerlijke kamer met ocean vieuw. Zoals het omschreven wordt op de website klopt helemaal. De eigenaren doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ook kun je deelnemen aan de prachtige wandelingen, echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca in Monchique, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.