Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca ****

Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca ****

Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca
Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca
9,9

141 reviews over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca in het Nederlands

Beste B&B wat we ooit gehad hebben.

Eric, 28-10-2017

Eigenaars doen er alles aan om een prettig verblijf te hebben, geven tips voor uitjes en leuke eetgelegenheden. Super ontbijt, ze respecteren je privacy. Top verblijf.

Geweldig

monique van orden, 28-10-2017

Heerlijke plek met een van de mooiste uitzichten die we ooit gezien hebben.

In een woord Geweldig!

Allison, 25-10-2017

Nog steeds denken wij met regelmaat aan het heerlijke ontspannen en mooie verblijf bij Art of Joy!

Wat genieten, wat bijzonder! En zo fijn dat als je niets wil is het goed, maar als je wat wil ondernemen staan ze voor je klaar! Ik ga er zeker vanuit dat we nog een keer terug zullen komen.

Ontbijt uitstekend, slaapplekken uitstekend, zwembad uitstekend, view uitstekend......en Eus en Annelies.....tja.....daar heb ik geen woorden voor....een heel fijn stel!

Mocht je graag terrasjes /winkels op loopafstand om je heen willen hebben dan ben je echt niet op het juiste adres.

Kan niet mooier

Rosa, 19-10-2017

Afgelopen jaar was ik hier voor de tweede keer samen met mijn man. Het was weer een magische week vol liefde, mooie gesprekken, heel veel humor en heerlijk eten. Ook de kamers zijn tip top in orde. 'S avonds in het donker vanuit de jacuzzi naar de (vallende) sterren kijken was voor ons weer een van de mooiste momenten van onze vakantie. Bedankt weer Eus en Annelies; jullie zijn geweldig. Ik voel me telkens weer zeer verwend door jullie! We komen zeker terug!

Een paradijsje in Portugal!

Amber, 17-10-2017

The Art of Joy is een klein paradijsje in Portugal. Mooie schone kamers/appartementen met heerlijke bedden! Lekker ontbijt op het gezellige terras met een super uitzicht over de zuidkust en natuurlijk de prachtige tuin en het zwembad.

Annelies en Eus zorgen ervoor dat het je aan niks ontbreekt.

Dit is een perfecte plek om het echte Portugal te zien en te genieten van de mooie natuur, de prachtige stranden en het lekkere eten.

Ik kom zeker snel weer terug, voor de 4e keer!

Geweldige locatie met geweldige gastvouw en -heer.

Arnold de Gier, 16-10-2017

Mooiste plekje van de Algarve, zeer fraaie accommodatie en ongelofelijke gastvrijheid.

Geen enkele negatief punt.

Super!

Fiona, 15-10-2017

Voor mij een eerste bezoek aan deze B&B.

Prachtige locatie, super uitzicht vanuit ieder plekje in de tuin maar vooral vanuit het jacuzzi.

Heerlijke en gezellige ontbijtjes. De appartementen zijn schoon, goed onderhouden en de bedden liggen erg goed.

Fijne eigenaren die er alles aan willen doen om het je naar de zin te maken en hier zelf van genieten.

Ik kan deze plek aan iedereen aanraden en kom zelf graag een keertje terug.

Heimwee!!☹️✨

Martin, 8-10-2017

Locatie,rust,..toffe gastheer(topchef) Eus,..en zijn lieve gastvrouw Annelies!!😘✨👍🏼

Wat ik hier minder vind is,.......Dat ik weer naar huis moet!!😬✨😄

Je wilt nooit meer weg!

Aletta, 8-10-2017

Een super locatie die gerund wordt door twee fantastisch lieve mensen die met liefde en toewijding invulling geven aan 'the art of joy'. Hier schijnt de zon op je huid en in je hart. De aanstekelijke lachsalvo's die dagelijks te horen zijn (ook die van jezelf) spreken voor zich. Hier geniet je van een vakantie waar je een ❤️ of joy aan overhoudt. En daar geniet je het hele jaar van. 😁

Geweldig!

Anja, 5-10-2017

Ook na de 11e keer ben ik nog steeds zo blij dat ik op deze heerlijke plek bij deze geweldige gastvrouw en gastheer mag komen!!! Het is er in één woord fantastisch!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca in Monchique, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca scoort een 9.91 uit 10 op basis van 145 reviews.