Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca
9,9

151 reviews over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca in het Nederlands

Paradijsje op aarde!

sabinebeekmans@hotmail.com
18-8-2018

Deze B&B was een paradijsje in elke opzicht. De ligging en het uitzicht zijn adembenemend mooi. Overal waren rustige plekjes om te zonnen,je kon er heerlijk zwemmen en relaxen in het bubbelbad. We hebben hier echt genoten. Anne en Eus waren super gastvrij; de ontbijtjes waren super lekker en gezellig. Ze gaven goede tips en waren erg begaan met alle gasten. We hebben ook deelgenomen aan de maaltijd op vrijdag die Eus bereidde: echt super lekker en copieus! Ook hebben we meegedaan aan de sunrise walk met Anne: een mooi ervaring! Achteraf vonden we het jammer dat we hier maar 5 dagen hadden geboekt. We willen hier zeker nog weer eens terug.

Fantastisch !!! 👌

Frank en Hilde
30-7-2018

Iedereen moet dit plekje ooit gezien hebben ! Ann en Eus maken het nog mooier door hun gastvrijheid, hun tips, hun ontbijt met leuke en grappige verhalen, en nog zo veel meer. Een B & B om nooit te vergeten.

Het paradijs op aarde!

Arnold de Gier
15-7-2018

Echt een paradijsje met geweldige vergezichten.

En, natuurlijk de geweldige gastvrouw en - heer, Anne en Eus.

Heel erg verwend en geweldig verzorgd!

Nu al weer vaak geweest maar hier blijf ik altijd terugkomen.

Voelt als een heel warm "thuis komen".

Fantastische b&b!

Tine
14-7-2018

In Juli zijn wij hier een week geweest. Ik ben voor de tweede keer geweest. Echt een aanrader. Mooie ligging, fantastisch ontbijt, heerlijke kamer met ocean vieuw. Zoals het omschreven wordt op de website klopt helemaal. De eigenaren doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ook kun je deelnemen aan de prachtige wandelingen, echt een aanrader.

Paradijselijke bubbel!

Richard & Paula
14-7-2018

Het is alweer de 6e keer dat we hier geweest zijn. De prachtige omgeving en rust, de ongedwongen sfeer en warme gastvrijheid van Annelies en Eugene, doen je los komen van alles. Iedere keer weer. Alles wat je kunt wensen en nodig hebt is hier aanwezig. Ontzettend genoten van de omgeving tijdens de wandelingen met Annelies en andere gasten.

Om maar met de deur in huis te vallen; alles klopt.

Gaande van de beoordelingen van zij die ons voorafgingen, tot het nog steeds relaxte gevoel bij thuiskomst nadat je je eigen paradijs ervaren hebt.

Alle elementen zijn aanwezig om je de vakantie van je leven te bezorgen, de invulling bepaal je zelf, op eigen tempo, met Anne en Eus als immer behulpzame gidsen.

Nood aan rust en stilte, geen probleem. Op het hele domein zijn plekjes zat waar je je kan terugtrekken met een goed boek, lekker kan zonnen of gewoon kan zitten staren -al dan niet vanuit de jaccuzzi- naar het prachtigste vergezicht van de hele Algarve.

Liever iets actiever? Van korte en lange wandelingen, dorp/stadsbezoek, tot dolfijnen spotten,...

Het kan allemaal en steeds krijg je de beste tips (complete routebeschrijving, gedetailleerd uitgeschreven wandelingen, restauranttoppers) zodat je onbezorgd van je dag kan genieten.

Heb ik het trouwens al gehad over het schitterend ontbijt, het prachtige landschap, de warme en oprechte hartelijkheid van Anne en Eus?

Er is zoveel meer dan ik hier kan neerschrijven, dus ontdek het vooral zelf en laat je net als ons betoveren door dit stukje hemel op aarde.

Het mooiste uitzicht, fijne sfeer, rust, gastvrije en warme mensen als eigenaar, prachtige omgeving, goede bedden .

Echt een aanrader! Wat een service!

Emmely
22-4-2018

Wat hebben we een fantastische tijd gehad! Zo ontzettend genoten! Wat een fijne gastheer en dame, zo onwijs in de watten gelegd! Alles erop en eraan! Zelfs een upgrade gehad naar een prachtig appartement met fantastisch uitzicht en een heerlijke houtkachel voor de frissere avonden! Daarnaast heerlijk van de jacuzzi genoten! Wat een heerlijke week en wat zijn we verwend met lekkere massages en een handlezing! Heerlijk kunnen ontspannen!

Beste B&B wat we ooit gehad hebben.

Eric
28-10-2017

Eigenaars doen er alles aan om een prettig verblijf te hebben, geven tips voor uitjes en leuke eetgelegenheden. Super ontbijt, ze respecteren je privacy. Top verblijf.

Geweldig

monique van orden
28-10-2017

Heerlijke plek met een van de mooiste uitzichten die we ooit gezien hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca in Monchique, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca scoort een 9.92 uit 10 op basis van 151 reviews.