Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca

10Fenomenaal

Portugal, Algarve, Monchique

10Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor The Art of Joy - Casa Rosa Branca voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Animatie
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

189 reviews over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca

• 2019
    10Lobke24-11-2019

Mijn favoriete B&B voor ontspanning!!!

Dit jaar voor de derde keer geweest! Iedere ochtend genieten van het betoverende uitzicht! Fantastische zonsopgang wandelingen gemaakt onder begeleiding van Anne (de gastvrouw)! Elke keer voelt het weer als thuiskomen, een fantastische plek om helemaal tot rust te komen!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Meindert24-11-2019

Fantastisch verblijf om weer energie op te doen

Het is voor mij denk ik de achtste keer voor mij op de Casa Branca bij Anne en Eus. Het is elke keer weer thuiskomen op een heerlijke plek op Monchique. Voor mij persoonlijk is het mijn jaarlijkse rustpunt in mijn hectische leven met een drukke baan. Daar even helemaal niets te moeten en aardige mensen ontmoeten is heerlijk. Daarnaast natuurlijk heerlijke wandelingen maken om je hoofd leeg te maken. Dat kan begeleid en anders hebben ze wandelingen voor je zodat je zelf op pad kan. Ook heb Ik nog twee masages van Eus gehad, 1 aan het begin van mijn verblijf om alle spanning wat vast zit even los te maken en nog 1 in de 2e week om er weer tegenaan te kunnen. Het was voor mij weer een onvergetelijk verblijf bij die super gastvrije en lieve Anne en Eus. Een aanrader voor iedereen die Portugal op een andere manier wil ontdekken.

Alleen gereisd in juni 2019

• 10Allison21-11-2019

Hier wil je gewoon heel graag zijn😃

We hebben met 13 vrouwen het leven gevierd! Heel bijzonder omdat mijn vriendinnen elkaar niet allemaal kenden. Het was met een woord Fantastisch! Wat een verbinding! Anne en Eus zijn hele gastvrije en verbindende mensen. Ze ontzielen je waar ze kunnen zodat je heerlijk kan genieten. En dat hebben we gedaan!!!! Mooi om op terug te kijken❤️ Thanks Anne en Eus!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Ineke18-11-2019

Perfecte B&B, prachtige omgeving. Hemels

Monchique heeft alles wat je in een vakantie wilt . The Art of Joy completeert al het moois. Ik kom hier al een aantal jaar en nog nooit is er ook maar iets tegengevallen. Anne en Eus zijn als gastheer en -vrouw perfect , aan alles wordt gedacht, warm welkom, alle pintjes op de i. Prachtige locatie. We komen absoluut weer terug

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Ramon18-11-2019

Thuiskomen in de Algarve!

Het is altijd weer thuiskomen bij Anne en Eus. Ik ben hier nu meerdere keren geweest en het is elke weer fantastisch. De B&B is gelegen op een prachtige locatie midden in de Algarve met alle rust en ruimte om je heen. Enorm veel mogelijkheden van wandelen in de prachtige omgeving, relaxen op de vele stranden, leuke dorpjes bezoeken of gewoon even helemaal niets en lekker vertoeven op de B&B zelf met om 4 uur een heerlijk glaasje witte wijn van het huis! Anne en Eus zijn twee super gastvrije en lieve mensen. Hoop nog vaak terug te komen. Top plek!

Alleen gereisd in augustus 2019

• 10Gert Reitsma17-11-2019

Om steeds weer terug te komen

Wij zijn hier voor de 12e keer. Kunnen geen genoeg krijgen van de geweldige gastvrijheid, de plek, het uitzicht over Portimao op de oceaan, de karaktervolle en luxueuze accomodatie, de hartelijkheid en humor., wij kunnen het niet laten

Gereisd met partner in november 2019

• 10Frank17-11-2019

Dikke aanrader!

Heerlijke plek om tot rust te komen, mijn partner en ik hebben erg genoten van de stilte en het uitzicht. Een ideale uitvalsbasis om de regio te verkennen. Lekker struinen over het land, eropuit naar de zee of gewoon even in je hangmat vertoeven. Een dikke aanrader en bedankt voor de goede zorg! Wij komen terug!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Karel en Annemiek16-11-2019

Geweldig B&B op prachtige locatie

Wat een geweldige tijd hebben we gehad bij Eugène & Anne! Twee prachtige mensen die gastvrijheid en Joy hoog in het vaandel hebben. De locatie van de B&B is werkelijk prachtig. Met een geweldig uitzicht tot aan de kust en omgeven door de natuur kom je hier helemaal tot rust. De kamers zijn mooi en wat slaap je heerlijk op die bedden. Wij hebben diverse wandelingen gedaan in de omgeving (Anne kan je daar alles over vertellen) en zijn meerdere dagen naar de zuid- en westkust geweest om heerlijk te relaxen aan de prachtige Portugese stranden. Maar relaxen kan ook prima op de Casa zelf met zwembad, jacuzzi en grote tuin. Ook hebben we veel leuke dorpjes bezocht in de omgeving. We zijn nog lang niet klaar met Portugal en The art of joy. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Maria16-11-2019

Paradijs op aarde!

Als ik een boek kon schrijven zou ik het hierover schrijven! Art of Joy een paradijs op aarde en dit dankzij o.a. de ligging (een schitterende wandelgebied) maar misschien nog meer door de mensen die het runnen; Anne en Eus. Dat zijn twee goudstukken uit een goudmijn. Wat een warme, vriendelijke, spontane, sympathieke, fijne, vakkundig, grappige, lieve mensen. Ik kom vaak moe en uitgeput binnen, maar zij “strooien” een energie rond wat niet normaal is. Zij geven jou het gevoel dat je uniek bent zonder het te zeggen. Alles is er voor een perfecte vakantie; zon, zee (wel auto huren of tegen een kleine vergoeding kan je mee doen aan een wandelexcursie). Wil je zelf op pad hebben ze een onuitputte bron van informatie. Het eten is een feest en fantastisch; een echte smaakbeleving op je tong. Er zijn workshops, massages enz. Alles kan en niks moet, maar zonder LACHEN is wel heel moeilijk. Ik ga volgend jaar zeker weer met mijn vrienden.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Hilde DG27-10-2019

The Art of Joy, levenskunst ten top!

Ik wou rusten, verwend worden en genieten van de natuur, de zomer was druk en hectisch geweest. Ik keek erg uit naar ons verblijf bij Anne en Eus, op de berg in Monchique. En ja hoor, alle verwachtingen werden volop ingelost! Zalige verwennerijen tijdens het ontbijt en de vele extraatjes, heerlijk. Gastvrouw en -heer maken tijd voor babbels, en als je liever alleen bent dan is er voldoende gelegenheid voor stilte en rust. Ik hou er ook van om te ravotten met Joy, de hond des huizes, mijn dikke vriend. We kregen opnieuw super tips voor uitstappen en leerden ook nu nog nieuwe plekken kennen. De ruige westkust heeft mijn voorkeur, en we ontdekten ook nog zalige strandjes in het zuiden, dankzij de tips van Anne ( ze stuurt zelfs de links door via Messenger, zeer handig!). Ook de stadsbezoeken aan Lagos en Loulé waren de moeite. Al deze plekken zijn vlot te bereiken vanuit de casa. Alweer een 10 op 10 voor ons verblijf in the Art of Joy!

Gereisd met partner in oktober 2019

23 tips over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca

• Arnoud Koers, 06-04-2014
    1. Meedoen aan de wandelexcursies, je komt op de mooiste plekken, die je zelf nooit zou vinden
    2. Kip-piri-piri eten bij Rampa, heerlijk en veel voor weinig
    3. De consulten zijn werkzaam en heilzaam. Wat je er uit wilt halen is aan jou, in de basis sta je zelf centraal. Annelies en Eus maken het voor je mogelijk.

• Ria van der Weijden, 17-11-2013

Ga met begeleide wandeling mee, in hoog zomer wel vroeg vertrek, maar echt de moeite waard. Je hebt prachtige uitzichten en krijgt erg leerzame informatie. Het diner kan je niet missen en ik raad aan om iets van hun andere activiteiten te doen, in ieder geval een massage en een reading.

• Hans de Groot, 13-11-2013

Bereid niets voor, je krijgt iedere dag heel bruikbare en op maat gegeven suggesties en routebeschrijvingen

1 vraag over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca

• G.C. Klok, 14-01-2012

Reisorganisatie

Wie weet welke reisorganisatie deze B.enB. in zijn pakket heeft?

Theo Lambooij, 26-07-2013

Geen enkele organisatie, er kan rechtstreeks bij de BenB geboekt worden c.q. informatie opgevraagd worden.

Bed and Breakfast info

• Animatie programmaAanwezig