Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Quinta O Ninho

PortugalAlgarveMonchique

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Quinta O Ninho voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 43 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 43 reviews

Bed & Breakfast info

36 Reviews over Quinta O Ninho

• 10Debbie Claessens20-06-2022

5 ***** Quinta // TOP B&B // Aanrader

5* Quinta - Zeer charmante B&B op een wondermooie locatie. De uitzichten zijn echt spectaculair. Ann & Gerrit zijn een zeer hartelijk gast-koppel. De kamers zijn heel mooi en tip top in orde. Wij hebben ook heerlijk genoten van de zelf gemaakte pizza’s in de buiten pizza-oven, een lekker 3 gangen menu en elke ochtend een verrukkelijk ontbijt. De auto-verhuur was ook netjes geregeld. Wij komen zeker terug, als in “tot binnen 7 weken”! 😻

• 10Aster en Linda05-06-2022

FANTASTISCH! Een aanrader!

Quinta o Ninho, een prachtige B&B , midden in de natuur met een uniek uitzicht. Ann en Gerrit doen er alles aan om hun gasten te verwennen… heerlijk, ruim ontbijt en lekkere avondmalen op tafel getoverd door Ann. Mooie, ruime en verzorgde kamers, met smaak ingericht. Ook de buitenkeuken aan het verwarmde zwembad is een meevaller, het is heerlijk om te vertoeven… Het is een streek met veel wandelmogelijkheden en uitstapjes, nodige info geleverd door Gerrit, geen moeite is teveel. Alles is goed én efficiënt georganiseerd. Quinta o Ninho is een zeer aangename B&B, een locatie om echt tot rust te komen, zeker een aanrader.

• 10Renaat en Marleen15-05-2022

Rustig genieten.

Zalig vertoeven bij Ann en Gerrit. Het is echt GENIETEN van het prachtige uitzicht, het tot in de puntjes verzorgde ontbijt, de lekkere en met liefde gemaakte maaltijden, de mooie en verzorgde kamers. De streek is prachtig en Ann en Gerrit hebben heel veel tips, staan altijd klaar om uitleg te geven en te helpen bij het plannen. Hier kom je echt tot rust... echt vakantie bij twee hele lieve rustige mensen die er alles aan doen om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Een plaats om nog een keertje naar toe te gaan.

• 10Margot20-04-2022

Genieten, genieten, genieten

Naar Quinta o Ninho gaan bij Ann en Gerrit betekent genieten. Genieten van de rust en stilte, het onvergetelijke uitzicht, heerlijk ontbijt en avondeten om duimen en vingers van af te likken, een bed dat beter slaapt dan thuis en vooral een gastheer en gastvrouw die het woord meer dan waardig zijn. Ann en Gerrit ademen gastvrijheid.

• 10Huguette en Francis18-04-2022

Zalig.

Zalig verblijf in de Algarve. Prachtige uitvalbasis voor verschillende uitstapjes, zowel actieve als passieve. Zeer mooi verblijf, mooie kamer, lekker ontbijt en zeer gastvrije eigenaars.

• 9Luc & Carla25-10-2021

Relaxen met zicht op de Algarve

Een warme ontvangst, mooi uitzicht, verzorgde kamers en culinaire verwennerij. Wat kan een mens nog meer wensen. Voor de afreis krijg je uitgebreide info over vliegreis, autoverhuur, reisroute, belevenissen ter plaatse,……En er valt best heel wat te beleven. Voor een brandweerman behoort zelfs een bezoek aan de plaatselijke kazerne tot de mogelijkheden. We hebben genoten van het mooie zwembad, verzorgde kamers, lekker eten, het gezelschap ‘s ochtends aan het heerlijke ontbijt en ‘s avonds bij een lekkere maaltijd. We zijn er deze keer geweest voor de rust, maar er valt zoveel te beleven dat we zeker nog eens terug gaan.

• 10Luk en Ilse19-10-2021

Fantastische B&B

Deze B&B is eigenlijk in 3 letters te beschrijven … TOP ! We verbleven er 10 dagen en hadden geen enkel moment het gevoel dat elke dag hetzelfde was: Elke dag een gevarieerd ontbijt, verscheidene lekkere kookavonden bereid met veel liefde door Ann, een waaier aan uitstappen, toegelicht door Gerrit met praktische tips, een prachtige omgeving … Het verblijf is gelegen in de mooie natuur waar je ten volle kan genieten van de rust en het eindeloze uitzicht. Wie wordt hier niet gelukkig van ? Mooie, nette kamers, die elke dag even onder handen werden genomen. Kortom, een echte aanrader voor wie rust, mooi weer en een prachtige omgeving en lekker eten hoog in het vaandel draagt !

• 10Nadine en Alfons19-10-2021

Fantastische B& B

De B& B van de Algarve! Ann en Gerrit super toffe vriendelijke mensen. Niets is hen te veel. Geven tips om leuke uitstappen te doen. Toffe en frisse kamers. Top gastvrouw die je 4 maal in de week voorziet van lekker eten ‘ s avonds. Super mooi zwembad met ligstoelen. Ondertussen hebben we al 4 jaar van hun gastvrijheid mogen genieten.

• 10Mark en Els16-10-2021

Top (letterlijk) lokatie voor de Algarve

Gerrit en Ann zijn hele gastvrije en vriendelijke uitbaters, niets is hen teveel. De vrije keuze om 4x per week aan te schuiven voor het diner vonden wij zeker een pluspunt. De kamers zijn zeer smaakvol en authentiek ingericht . Elke dag was de kamer tip top in orde. Het uitzicht is adembenemend mooi en het zwembad maakt het plaatje helemaal af. Centraal gelegen, voor een vakantie in de Algarve, maar houd er wel rekening mee dat je telkens de prachtige berg op en af moet. Voor ons was het dat wel waard, omdat wij van rust houden. We keren zeker terug, als we nog eens in de buurt zijn.

• 10maurits sanders25-09-2021

Fantastische week vakantie in Portugal

Deze B&B is een aanrader. Zeer mooie locatie, rustig gelegen met een mooi zwembad. Onze kamer was top met prive terras en hadden een zeer mooi uitzicht over de bergen tot aan de zee. Gerrit en Ann zijn top uitbaters, niets was hen teveel en steeds bereid om te helpen en goede raad te geven. Gastvrijheid ten top. Ook zeer lekker gegeten op de kookavonden die zeer verzorgd waren alsook de pizza avond aan het zwembad mag je niet missen. Bedankt Ann en Gerrit voor deze superweek.

Bed & Breakfast Quinta O Ninho info