Wellness hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag35°19°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Monchique Spa Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Monchique Spa Resort in het Nederlands

Tot rust komen

JB_DH
23-7-2013

Wij hadden op het laatste moment geboekt in het hoogseizoen, omdat we in de buurt waren. We kozen voor deze plek die weliswaar 30 min van het strand is met de auto omdat het qua prijs/kwaliteit eigenlijk goed is. Ruime en moderne kamers met luxe badkamer en een algehele uitstraling van schoon en welness.

Je krijgt korting op het Welness centre, maar de behandelingen daar zijn niet goedkoop.

Het hotel maakt deel uit van een soort mini-resort met een zwembad, grote tuin, een wijnbar, winkeltje en restaurants. Het ligt in een mooie, hele groene tuin, zodat je je in een oase waant. Ze maken naast het hotel bronwater, waar je ook elke dag een klein flesje van op je kamer vindt.

Je hebt wel een auto nodig om hier überhaupt te komen, en er zijn erg weinig parkeerplaatsen.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Bijzondere plek, prachtige kamer

j_zee
17-7-2011

Luxe, zeer goed verzorgd hotel in het dal van Monchique: niet heel groot, zeer professionele maar zakelijke receptie, wij houden van dat anonieme. Wij waren in rustige tijd (begin september) en kregen bij aankomst een fikse korting voor twee nachten, 80 euro per nacht. Kamer was enorm, met mooie houten vloer, zeer volledig en luxe ingericht en gestoffeerd. Grote badkamer. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de spa-voorzieningen, maar hebben veel gewandeld. Ontbijt gegeten op romantisch pleintje achter het hotel, zeer volledig, we bleven lang zitten nagenieten. Diner hebben we gegeten in klein restaurant aan de weg die langs het dal loopt, had een vogelnaam (nachtegaal op z'n Portugees) en was in Zweedse handen en was duur maar goed. Het verbaast me dat dit hotel als driesterren op site staat, vond zeker viersterrenkwaliteit. In Nederland zijn alleen vijfsterrenhotels ZO verzorgd!

Gereisd Met partner in september 2010

Mooie natuurlijke omgeving

Erica
23-9-2009

Dit hotel biedt een mooie uitvalsbasis. Zowel voor wandelen als voor naar het strand.(30 minuten) Je moet dus wel beschikken over een auto. ( te weinig parkeerplaatsen). Leuk intiem en romantisch plaatsje. Prachtig plein bij het hotel waar je heerlijk kunt eten. Service is goed. Kamer erg ruim met alle faciliteiten en mooi en schoon ingericht Jammer dat de kamer geen balkon had.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prijs kwaliteit slecht

mastop
16-8-2009

Receptiepersoneel ongemotiveerd en niet geinteresseerd, WIj hadden geboekt voor een kamer in de wellness hotel, maar die krijg je niet omdat wij alleen een kamer hadden genomen, je moet een compleet arrangement hebben wil je daar komen. Wij kregen een kamer in een ander gebouw waar niemand van het personeel werkt. Heeft niets te maken met een spa resort, er is alleen een zwembad. Spa resort is een ander gebouw waar je entree moet betalen voor het gebruik van sauna etc..

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monchique Spa Resort in Monchique, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monchique Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.