Villa Foz do Banho

Villa info

Meer villa info

9 reviews over Villa Foz do Banho

• 10Leonie29-10-2017

rust, ruimte, luxe: een aanrader!

Een zeer plezierig, comfortabel en luxe huis. Drie ruime slaapkamers met alledrie een eigen mooie badkamer, keuken voorzien van alle gemakken. De slaapkamers en woonkamer hebben uitzicht op de geweldig mooie en groene tuin. Diverse terrassen zodat je altijd in de zon of juist in de schaduw kunt verblijven. In de tuin verder een prachtig, groot zwembad. We zijn hier in de herfstvakantie een week geweest met ons gezin met jonge kinderen. Super mooi weer gehad, iedere dag kunnen zwemmen. Er is veel op korte afstand te zien en te doen, maar de kinderen wilden vooral het liefst "thuis" blijven, vanwege de heerlijke plek!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 10Marleen18-11-2013

Fantastisch !!

Onze tweede vakantie in september die wij mochten doorbrengen in Villa Foz do Bagno was opnieuw een succes. . Wij waren gecharmeerd door de wijnranken met trossen rijpe druiven op de binnenkoer, het boeket bloemen en het welkomstpakket. De villa was kraaknet, en dat gold ook voor de tuin en het grote zwembad, prachtig hoe dat gecombineerd is met de naastgelegen visvijvers waarin de mooie waterlelies drijven en vissen en kikkers zich in hun element lijken te voelen. Het weer was uitstekend, dus hebben we overdag veel tijd in en om het zwembad doorgebracht. 's Avonds was er altijd de –welgekomen- afkoeling en dineerden we op het overdekt terras.( de keuken is zeer volledig ingericht zodat we goed konden kokkerellen). Dan TV of DVD (goede toestellen maar in het begin wat moeilijk te bedienen). De nachten waren als gezegd fris en ook muggenvrij. En dan was er 's morgens terug de zon, heerlijk!

Ons verblijf was in één woord samengevat : fantastisch !

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

• 10Jan-Paul19-06-2013

Super locatie, erg mooie luxe villa van alle gemakken voorzien. Mooi beschut gelegen in een kleine heuvel vallei van Caldas de Monchique. Werkelijk prachtig groene tuin. Twee mooie vijvers met een heerlijk zwembad er tussenin gelegen. Hier in dit paradijs kan je echt tot rust komen.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 10Marijke Keulen09-06-2013

Een fantastische locatie

Al 23 jaar ga ik met mijn vriendinnen begin juni een weekje op vakantie. Dit jaar was dat in villa Foz do Banho in een vallei aan de voet van het Monchiquegebergte in Portugal. In zo'n schitterende locatie waren wij nog nooit geweest. De villa overtrof al onze verwachtingen. Er zijn geen woorden, die kunnen uitdrukken hoe idyllisch deze locatie is. We hebben deze week genoten van alles om ons heen. Zowel binnen als buiten. In één woord geweldig. Een week om nooit te vergeten. en zeker voor iedereen aan te raden.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 10Willemien en Gerard Posthumus13-10-2012

Droomlocatie

Een doomlocatie: een streling voor het oog en een weldaad voor de geest, waar je het ultieme vakantiegevoel beleeft.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9Isabel Lee Andersen08-02-2011

Een droom paradijs

Sinds 2007 is villa Foz do Banho een jaarlijkse traditie geworden om heerlijk met z’n tweeën even te ontsnappen aan de alledaagse drukte en van de overweldigde rust, schoonheid en prachtige omgeving te genieten! Je hoeft werkelijk waar nergens naar toe, ook al zijn er talloze mogelijkheden, want dit ‘paradijs’ biedt alles wat je maar kunt bedenken om tot volledige rust te komen; luxe, ruimte, privacy, zon en zwemmen in een bijzonder mooie entourage! Meer heb je niet nodig… Je moet wel 2 keer met je ogen knipperen om te beseffen dat dit geen droom is! :)… Familie Lee Andersen

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Anneke06-02-2011

Wat een geweldig paradijs

In januari 2011 zijn wij 5 dagen in deze prachtige villa geweest. Wat een schitterende plek, wat een luxe en comfort. Wij hebben het zeker getroffen met het weer. s' Ochtends heerlijk ontbeten op één van de terrassen en daarbij erg genoten van het schitterende uitzicht over de vijvers en het zwembad. Dit paradijs is een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Villa Foz do Banho info