Villa Foz do Banho

Villa Foz do Banho
9,9

8 reviews over Villa Foz do Banho in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

rust, ruimte, luxe: een aanrader!

Leonie
29-10-2017

Een zeer plezierig, comfortabel en luxe huis. Drie ruime slaapkamers met alledrie een eigen mooie badkamer, keuken voorzien van alle gemakken. De slaapkamers en woonkamer hebben uitzicht op de geweldig mooie en groene tuin. Diverse terrassen zodat je altijd in de zon of juist in de schaduw kunt verblijven. In de tuin verder een prachtig, groot zwembad.

We zijn hier in de herfstvakantie een week geweest met ons gezin met jonge kinderen. Super mooi weer gehad, iedere dag kunnen zwemmen. Er is veel op korte afstand te zien en te doen, maar de kinderen wilden vooral het liefst "thuis" blijven, vanwege de heerlijke plek!

Fantastisch !!

Marleen
18-11-2013

Onze tweede vakantie in september die wij mochten doorbrengen in Villa Foz do Bagno was opnieuw een succes.

Wij waren gecharmeerd door de wijnranken met trossen rijpe druiven op de binnenkoer, het boeket bloemen en het welkomstpakket.

De villa was kraaknet, en dat gold ook voor de tuin en het grote zwembad, prachtig hoe dat gecombineerd is met de naastgelegen

visvijvers waarin de mooie waterlelies drijven en vissen en kikkers zich in hun element lijken te voelen.

Het weer was uitstekend, dus hebben we overdag veel tijd in en om het zwembad doorgebracht.

's Avonds was er altijd de –welgekomen- afkoeling en dineerden we op het overdekt terras.( de keuken is zeer volledig ingericht

zodat we goed konden kokkerellen). Dan TV of DVD (goede toestellen maar in het begin wat moeilijk te bedienen).

De nachten waren als gezegd fris en ook muggenvrij. En dan was er 's morgens terug de zon, heerlijk!

Ons verblijf was in één woord samengevat : fantastisch !

Jan-Paul
19-6-2013

Super locatie, erg mooie luxe villa van alle gemakken voorzien.

Mooi beschut gelegen in een kleine heuvel vallei van Caldas de Monchique.

Werkelijk prachtig groene tuin. Twee mooie vijvers met een heerlijk zwembad er tussenin gelegen. Hier in dit paradijs kan je echt tot rust komen.

Een fantastische locatie

Marijke Keulen
    9-6-2013

Al 23 jaar ga ik met mijn vriendinnen begin juni een weekje op vakantie. Dit jaar was dat in villa Foz do Banho in een vallei aan de voet van het Monchiquegebergte in Portugal. In zo'n schitterende locatie waren wij nog nooit geweest. De villa overtrof al onze verwachtingen. Er zijn geen woorden, die kunnen uitdrukken hoe idyllisch deze locatie is. We hebben deze week genoten van alles om ons heen. Zowel binnen als buiten. In één woord geweldig. Een week om nooit te vergeten. en zeker voor iedereen aan te raden.

Droomlocatie

Willemien en Gerard Posthumus
    13-10-2012

Een doomlocatie: een streling voor het oog en een weldaad voor de geest, waar je het ultieme vakantiegevoel beleeft.

Een droom paradijs

Isabel Lee Andersen
    8-2-2011

Sinds 2007 is villa Foz do Banho een jaarlijkse traditie geworden om heerlijk met z’n tweeën even te ontsnappen aan de alledaagse drukte en van de overweldigde rust, schoonheid en prachtige omgeving te genieten! Je hoeft werkelijk waar nergens naar toe, ook al zijn er talloze mogelijkheden, want dit ‘paradijs’ biedt alles wat je maar kunt bedenken om tot volledige rust te komen; luxe, ruimte, privacy, zon en zwemmen in een bijzonder mooie entourage! Meer heb je niet nodig… Je moet wel 2 keer met je ogen knipperen om te beseffen dat dit geen droom is! :)… Familie Lee Andersen

Wat een geweldig paradijs

Anneke
    6-2-2011

In januari 2011 zijn wij 5 dagen in deze prachtige villa geweest. Wat een schitterende plek, wat een luxe en comfort. Wij hebben het zeker getroffen met het weer. s' Ochtends heerlijk ontbeten op één van de terrassen en daarbij erg genoten van het schitterende uitzicht over de vijvers en het zwembad. Dit paradijs is een echte aanrader.

Super villa op super plek

e_goppel
    30-1-2011

Begin januari 10 dagen in Villa Foz gezeten met de hele familie. Wat een prachtig huis op een fantastische plek. Warm en sfeervol, heerlijke bedden, mooie slaapkamers en badkamers, een zeer compleet ingerichte keuken, grote woonkamer met 2 zithoeken waarvan een gezellig met open haard. We konden niet zwemmen in de winter maar de vijvers en het zwembad en de prachtige tuinen rond het huis zijn al heerlijk om naar te kijken. In het voor- en najaar en de zomer voel je hier helemaal een koning te rijk. Dat voelden wij ons nu al! Lekker in de zon op het terras maar ook met de lichte bewolking was het nog heerlijk (16-18 graden). We hadden echt een lente gevoel. Het landgoed is prachtig groen en sommige planten bloeien gewoon door in de winter. Naar de zon in de winter is echt een aanrader! Wij raden iedereen Villa Foz do Banho aan!

We hebben een aantal aanbieders voor Foz do Banho voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Foz do Banho in Monchique, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Foz do Banho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Foz do Banho scoort een 9.94 uit 10 op basis van 8 reviews.