Bed and Breakfast Casa Jaede

Bed and Breakfast Casa Jaede
9,6

18 tips over Bed and Breakfast Casa Jaede

Themanoffstock, 3-4-2015

Zeker een auto huren.(voor het bereiken verblijf en de uitstappen)

Voor ons persoonlijk is het verblijf in het voor-en/of najaar ideaal. Perfecte temperaturen om te gaan wandelen in de omgeving.B&B ligt op +- 700 m boven de zeespiegel.

We willen zeker het verblijf volpension willen aanraden: makkelijk (niet naar restaurantjes zoeken en terug naar boven rijden na het eten (opletten met sterke drank)) en gezellig samen eten met de eigenaars die zeer open zijn en de andere gasten.

Cisca van den Berg, 1-4-2015
Niet bang zijn voor de uitdaging om de toegangsweg te 'nemen', beetje ruig. De honden zijn lief en gewent aan gasten.
Mons, 9-10-2014
Wij waren met mtb club en hebben hier echt genoten. Dit is echt een heel mooie streek om te fietsen, ook gewoon racefietsen. Laat je begeleiden door Steve, een Nederlander die daar reeds hele tijd woont en goeie kameraad is van het hostkoppel en ons gedurende drie dagen het mooiste van de streek heeft laten zien maar absoluut nog niet alles daarvoor was ons verblijf te kort.

Jurgen, 8-10-2014
Niet echt gekend als mtb omgeving in onze omgeving, maar voor elk wat wils ,van shutter road tot echt technische XC tracks, en !! met gids indien gewenst
Francis, 18-8-2014

Is een goede uitvalsbasis voor wie niet enkel een strandvakantie wil. West en zuidkust liggen ongeveer even ver.

Wij verbleven in de kamer "Lua", echt een zeer gezellige kamer!

Van Assche Jürgen, 8-8-2014
Zeker auto huren als je iets wil zien.

petra leijten, 5-11-2013
zeer zeker een auto huren om de omgeving te verkennen.
Jack, 28-6-2013
Zeker niet vergeten het lokale cafeetje 'Choupal' te bezoeken,gelegen beneden aan den berg.
Pascale janssen, 18-6-2013
Neem zeker wandel schoenen mee want ook al ben je geen wandelaar toch ga je de super 'mooie omgeving willen verkennen want overal op en in de omgeving van het domein (7ha) ga je wel elke keer opnieuw iets ontdekken ( waterval , vijver , waterbronnen , moestuin , bronwaterbad ! ! En ik heb er nog veel niet ontdekt denk ik !!!
Hubert Meulemans, 31-5-2013
wie stilte zoekt, mooie uitzichten boven op de bergtoppen enz