Bed and Breakfast Casa Jaede

102 reviews over Bed and Breakfast Casa Jaede in het Nederlands

Het paradijs. Leven als God en Godin in Portugal

Arianne van Galen
26-4-2018

Ik ben graag op mezelf. Schrijven, lezen en de omgeving verkennen. En dat kan hier. In de prachtige tuin vol bloemen, de prachtige natuurlijke vijver en in de mooie kamer wat van alles voorzien is. Een toilettas hoef je niet mee te nemen. Luc en Freija zijn echter zulke hartverwarmende mensen die je met hart en ziel verwelkomen. Heerlijk om bij hen aan te schuiven, een wijntje te drinken, vol uit te lachen en te delen in interessante gesprekken. Luc is één van de beste koks die ik ken. Wat een paradijs en wat een prachtplek.

geweldige locatie om tot rust te komen!

Sanne
23-11-2017

Casa jaede is een geweldige plek om tot rust te komen.

Een geweldig uitzicht en leuke belevenis in de caravan caradise genoemd.

Zeer gastvrij Belgisch koppel die hun "job" met veel liefde en goesting doen.

Heerlijk uitgebreid ontbijt en als je in de avond wil mee eten krijg je een enorm lekker en gezellig avondje met een leuke sfeer.

Op de berg

Els Bouciqué
11-11-2017

Casa Jaede...je krijgt er alles wat een mens nodig heeft:

Hartelijke ontvangst...

Zalig eten...

Een grote propere kamer...

Verassend domein...

Prachtige natuur...

Stilte...

Je moet het gewoon zelf ontdekken om het te geloven...

Tijd om je te laten verwennen... door hele warme mensen.

Bedankt Freya en Luc

Droomlocatie! Genieten van uitzicht en de stilte!

Martine Beke
6-11-2017

Hartelijk ontvangst, heerlijk ontbijt en avondmaal!

Deze mensen weten waar het om gaat!

We keren zeker terug.

Patrick & Gudrun
28-10-2017

Ligging is op een berg (heuvel te vergelijken hoogte van de Ardennen), Wel steeds een wagen nodig om de omgeving te verkennen.

Op ongeveer 20 km van de zuidkust (Algarve) en ong 30 km van de Westkust.

De vriendelijkheid en de verwen-factor qua eten en drinken zijn moeilijk te overtreffen.

Steeds bereidheid tot helpen ivm restaurants,steden, bezienswaardigheden....en leuke weetjes van de plaatselijke bevolking.

Wij hebben, bij Luc en Freya, in vakantiehuis casa jaede gelogeerd. Een fantastisch huis voor zes personen met ruime slaapkamers, twee badkamers, houtkachels (kan gezellig zijn op een frisse avond) en het mooiste uitzicht dat je je kan wensen! Het huis heeft een heel grote tuin waar je bv met zijn allen kunt ontbijten, of in de hangmat kan hangen met een boek. Het biedt privacy en rust, maar bij behoefte aan een glaasje wijn of een verkoelende plons loop je zo (over het prachtige terrein) naar de B&B. Daar wordt je vast en zeker opgewacht door een vriendelijk gezicht of een trouwe hond en kan het genieten zijn vervolg krijgen.

In de prachtige omgeving van Monchique is van alles te beleven. Zo rij je door 't Portugese landschap naar de adembenemend mooie westkust, en ben je al met een half uurtje bij de zuidkust. Daar kun je shoppen, restaurants bezoeken, maar bijvoorbeeld ook de volle zee op voor een dolfijnen expeditie.

Eigenlijk weet je niet echt wat vakantie vieren is als je hier nog nooit geweest bent!

Genieten ten top!

Ingrid Brijs
16-10-2017

Een prachtige ligging met een eindeloos geweldig zicht. Een warm en vriendelijk ontvangst door Luc en Freya die alleen maar hun gasten met het beste verwennen. Chef Luc zorgt voor een schitterend ontbijt,lunch en diner. Gezellig samen tafelen met andere gasten maakt dat je je snel thuis voelt. Super mooie streek waar Luc en Freya je meer uitleg over geven en zeggen wat je zeker eens moet doen. Wij gaan zeker terug, danku Luc en Freya voor een prachtige vakantie.

Rustig en gezellig!

Herman en Linda
12-10-2017

Zeer hartelijke ophaling en ontvangst door Freya en Luc . De kamers hebben alle comfort en worden dagelijks netjes onderhouden door gastvrouw Freya. Het lekkere eten van Luc heeft ons 's avonds niet meer van "den berg" gekregen! Samen met andere gasten ging het er zeer gezellig aan toe. Het ontbijt was meer dan voldoende en heel uitgebreid. Vandaar ook de perfecte uitvalsbasis om zowel de westkust als de zuidkust te ontdekken. Een auto is uiteraard wel nodig. Kortom een heel gezellige week met een perfect gastenkoppel Freya en Luc. PS: De ochtendwandeling met gastvrouw Freya was een aangename ervaring.

Herman en Linda

Freya
8-10-2017

Wij zijn al zeker vijf keer bij Freya en Luc geweest en ik kan niet wachten tot ik nog eens mag/kan gaan... Ik ken namelijk geen andere plek ter wereld waar ik me zo onbevangen in de watten gelegd weet en waar ik zo tot rust kom als Casa Jaede.

Rustig gelegen, fantastische gastvrouw en -heer.

Guido Dupont
7-10-2017

Lekker eten en prima ontspannen sfeer. Geen minpunten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Jaede in Monchique, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Jaede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Jaede scoort een 9.55 uit 10 op basis van 106 reviews.