Hotel Vila Monte Resort

Hotel Vila Monte Resort

Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag24°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Monte Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Vila Monte Resort in het Nederlands

Mooi hotel

heer De Geest
7-6-2012

De Moorse sfeer is hier geweldig. Het prachtig panorama over de streek en de zee vanaf het terras is adembenemend.

Gereisd Met partner in Sun May 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Vila Monte is een prachtig resort

Michel
11-8-2007

Vila Monte is een prachtig resort. Het ontbijtbuffet is fantastisch, zeer uitgebreid en vijf sterren waard. Het hotel ligt vrij afgelegen en het dichtstbijzijnde dorpje (op een paar km.) is niet levendig te noemen. Er zijn een paar restaurantjes en supermarkten. Om naar het strand te gaan ( ong. 8 km.)kun je gebruik maken van het hotelbusje. Het hotel is niet op kinderen gericht (geen kinderzwembad bijvoorbeeld) maar voor een paar dagen is het er heel goed uit te houden voor hen. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Als je wat langer blijft is een auto wel een noodzaak.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 10 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Parasols aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Portugees, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Monte Resort in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Monte Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.