Bed and Breakfast Quinta Pereiro

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

112 reviews over Bed and Breakfast Quinta Pereiro

• 10Monique22-07-2017

fantastisch we gaan in september terug! :-)

Geweldig! Warm aanbevolen! Mooie accommodatie! Zeer vriendelijk! Service een 10+! Goede bedden. Geweldig ontbijt. Mooi zwembad. Prachtige tuin. Kamers schoon, ruim en smaakvol ingericht. Op het terras bij je kamer fijne zitjes en een hangmat. Joost en Anita geven tips om de omgeving te verkennen. Om de accommodatie te bereiken en de omgeving te verkennen heb je wel een auto nodig maar dat geef je tegelijkertijd een hoop vrijheid. Veel leuke dorpjes, stadjes en mooie stranden.

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Harrij&Pasja16-07-2017

Super mooie B&B Geweldig!!

Net terug van een heerlijke vakantie in de B&B van Joost en Anita. Wat een fijne gastvrije mensen!! Het heerlijke ontbijt met de eitjes van joost, we hadden kamer area superschoon met een fijne grote badkamer een lekker groot terras met uitzicht op het mooie zwembad met fijne ligbedden! een fantastische tuin maakt het plaatje af. kregen goeie tips van Joost en Anita om de oost algarve te verkennen!! s-avonds was het ook gezellig toeven met een heerlijke rose dus..... We vatte dr nog ene!!

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Ad en Corry30-06-2017

We hebben hier geweldige dagen gehad.

We zijn zeer gastvrij ontvangen door Joost en Anita. Hadden een ruime schone kamer met goede bedden en alle voorzieningen, mooi terras erbij. Geweldig ontbijt met de reeds bekende eitjes van Joost. Leuk zwembad met luxe ligbedden en parasols en ook speeltuin voor de kinderen. Leuke plaatsjes in de omgeving die je met de auto kunt bezoeken Joost en Anita kun je altijd om tips vragen voor dagtripjes etc.

• 10Jonathan24-06-2017

Zalig vertoeven

Rust en ontspanning, super ontbijt en prachtige kamer

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Martin en Rietje06-06-2017

Geweldig! Warm aanbevolen. Zeker opnieuw bezoeken!

Mooie accommodatie! Zeer vriendelijk! Service een 10+! Goede bedden. Geweldig ontbijt. Mooi zwembad. Prachtige tuin. Kamers schoon, ruim en smaakvol ingericht. Op het terras bij je kamer fijne zitjes en een hangmat. Voor kinderen een trampoline en schommels. Jeu de boules baan. Joost en Anita geven tips om de omgeving te verkennen. Om de accommodatie te bereiken en de omgeving te verkennen heb je wel een auto nodig maar dat geef je tegelijkertijd een hoop vrijheid. Veel leuke dorpjes, stadjes en mooie stranden.

• 9Karin06-06-2017

Aanrader!

Heerlijke dagen gehad in deze mooie B&B! Een fijne plek zowel voor groepen/meerdere gezinnen die samen op vakantie gaan maar ook voor stelletjes die op zoek zijn naar een ontspannen verblijf. Ook (kleine) kinderen vermaken zich hier prima. Wij hadden een zeer ruime kamer waar we met onze 2 kinderen prima konden verblijven. Met een huurauto kan je allerlei mooie plekjes/strandjes goed bereiken. Het strand van Fuseta vonden wij met onze 2 kids echt geweldig. En oja...voor degenen die hardloopschoenen meenemen...gebruik ze ook! Het onverharde rondje van 4km is echt de moeite waard en ook prima uit te breiden naar wat langere afstanden! Heerlijk om de dag daarmee te beginnen :-) Bedankt voor de tips, Joost en Anita! De gastvrije eigenaren zorgen voor een warm welkom, een gezellig praatje en een heerlijk ontbijt. Een plaats om nog eens terug te komen ;-) Kortom, een aanrader voor wie op zoek is naar een B&B in de Algarve!!!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Sandra Krijnen06-06-2017

Gastvrij en relaxed, een aanrader!

Zeer gastvrije eigenaren Joost en Anita. Leuke tips voor uitstapjes in de omgeving of restaurantjes. Uitgebreid ontbijt. Schone, ruime kamers van alle gemakken voorzien. Wij sliepen in het ruime appartement. Je kan gezellig met een groep eten en op het gezamenlijke terras zitten maar je ook rustig terugtrekken op je eigen terras of veranda. Zwembad met prima ligbedden en parasols. (Kleine) kinderen kunnen zich hier ook prima vermaken op de speeltoestellen, in het zwembad of op het grasveld. Leuke uitstapjes in de omgeving mogelijk. Een autohuur is wel aan te raden.

• 10Anja en Fred Nooyen28-05-2017

in een woord Super!

Zeer gastvrije ontvangst, ontbijt grandioos en zeer veel keus, het gehele complex zeer goed onderhouden en super schoon, kamers en zwembad Top. Joost en Anita doen er alles aan om je verblijf tot een groot feest te maken en kunnen je veel tips geven over wat en waar. Aanbevolen restaurant Antonio was uitstekend. Wil je de omgeving verkennen dan is een auto wel gewenst.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Corrie28-09-2016

Geweldig!

Samen met mijn vriendinnen hebben wij erg genoten van de gastvrijheid van deze B&B. Joost en Anita zijn top mensen. Heel gastvrij. Fijne kamer, heerlijke badkamer en de veranda met de heerlijke banken zijn helemaal top. Ontbijt is heerlijk! Ween must is om een auto te huren. Vraag aan Anita of Joost zij weten een zeer betaalbaar adres.En nog een tip...ga zeker kip eten met Joost en Anita. Dit wil je niet missen!!!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10Olaf & Linda23-09-2016

Stikgezellig!

Pas na het boeken zagen wij de aflevering van 'ik vertrek'. We wisten meteen dat deze week 'gevaarlijk' gezellig zou worden. En jawel. Bij aankomst in de avond zaten Joost en Anita samen met wat gasten lekker buiten en konden we meteen aanschuiven. Toch werd het nooit echt laat, zodat je wel lekker rustig kon slapen.

Wij verbleven in Areia, een van de smaakvol ingerichte kamers met een grote badkamer. Ondanks de hoge buitentemperatuur toch lekker koel te houden met behulp van de ventilator. Een heerlijk grote veranda met loungebanken, voorzien van fraaie kussens en doeken, en een hangmat.

Prima zwembad zonder chloor, lekkere ligbedden en leuke zitjes in de tuin. Het ontbijt was erg uitgebreid en afwisselend.

Huur ook eens de elektrische fietsen die bij de accommodatie staan. Een leuke manier om de omgeving te verkennen. En ga zeker mee kip eten met Joost en Anita.

Gereisd met partner in september 2016

9 tips over Bed and Breakfast Quinta Pereiro

• Herrie , Nicole , Niki , Bo, 09-08-2015 Rapporteren

Tomtom meenemen , kleine binnenweggetjes zijn het mooist .

• Bles, 05-09-2015 Rapporteren

Eten in het dorpje slechts 4 Kilometer in Moncarapacho Bij Restaurant ANA op het dorpsplein of Bij restaurant Antonio in de hoofdstraat. . Eenvoudig maar goed

• Samanta, 24-06-2015 Rapporteren

Auto huren is aan te raden en zeker kip eten bij Mario! Een belevenis op zich!

4 vragen over Bed and Breakfast Quinta Pereiro

• Marijke Dobbels, 06-01-2019 Rapporteren

vakantie

Hallo,

wij zouden graag met 8 volw en 1 kind (7 jaar) voor 12 dagen komen. Vertrekken zouden wij doen op 6 juli. we hebben op zich 4 kamers nodig, onze dochter zou bij ons slapen.Mijn zoon en zijn vriendin zouden wel vertrekken op 14 juli daar zij 2 dagen alweer op reis vertrekken. Kan je mij eens een offerte hiervoor bezorgen?

• G.J. LEUNGE, 04-08-2018 Rapporteren

Prijzen

Wat is de prijs voor 2 weken voor 2 personen,gr.Gerda.

• Maria A Rijn van Toorn , 22-10-2017 Rapporteren

Prijzen

Wij zouden het prettig vinden als er ook een prijslijst zou zijn dan kan je eens op je gemak gaan kijken wat het beste in het budget past

Bed and Breakfast Quinta Pereiro info

• Huishoudelijke apparatuurTV