Bed and Breakfast Quinta Pereiro

Bed and Breakfast Quinta Pereiro
9,5

9 tips over Bed and Breakfast Quinta Pereiro

Bles, 5-9-2015
Eten in het dorpje slechts 4 Kilometer in Moncarapacho Bij Restaurant ANA op het dorpsplein of Bij restaurant Antonio in de hoofdstraat. . Eenvoudig maar goed
Herrie , Nicole , Niki , Bo, 9-8-2015
Tomtom meenemen , kleine binnenweggetjes zijn het mooist .
S & K, 7-7-2015

Auto huren

Tavira leuk stadje

Heerlijk relaxen;)

Samanta, 24-6-2015
Auto huren is aan te raden en zeker kip eten bij Mario! Een belevenis op zich!
Poppel&Annette, 11-6-2015

Praia de Barrill leuk strandje waar je met een treintje heen gaat;

Zwart varken eten in restaurant in de bergen (naam weet ik niet meer);

Kip eten zo lekker! Vraag maar naar de route

Robin, 3-6-2015
Sevilla is een prachtige authentieke stad & Portimao wat bekend staat om zijn mooie rotsachtige stranden

Jan , 31-5-2015
Echt een aanrader, maar huur wel een auto.
Rachel, 24-5-2015

Alle kamers zijn helemaal af. Ook een prachtig appartement voor gezinnen. Heerlijk rustig.

Vlak bij, in Tavira, kun je met een pontje over naar een eiland waar je heerlijk aan een prachtig strand kunt liggen. Dit is 1 van de vele bezienswaardigheden rondom Moncarapacho. Echt een aanrader!

Peter, 24-5-2015
De bed & breakfast heeft naast een aantal kamers ook nog een ruim appartement met 4 slaapplaatsen en een eigen keukentje.