Bed and Breakfast Quinta Pereiro

107 reviews over Bed and Breakfast Quinta Pereiro in het Nederlands

Geweldig wij komen terug

Reto en Annet Gadient
15-8-2018

Quinta Pereiro " Joost & Anita" wat een geweldige locatie en wat een gastvrijheid.

wij hebben een Nederlandse parel gevonden in de Algarve " Quinta Pereiro" wat een verwennerij met het ontbijt en wat fijn zijn de kamers en het zwembad.

Meer kun je je niet wensen een TOP B&B en locatie.

Locatie goed te bereiken, ontvangst als vrienden wat fijn, de eitjes, pannenkoeken en ontbijt verwennerijtjes van Joost nergens beter ;) en Anita staat altijd voor je klaar wat een top stel .

Wij hebben enorm genoten dank voor alles en tot de volgende vakantie ;)

Groetjes van Reto & Annet

Superfijne B&B met hele gastvrije eigenaren

Ronald en Ingrid Appels
6-6-2018

Wij zijn een weekje bij Anita en Joost geweest en hebben een superfijn verblijf gehad. Een heel lekker gevarieerd ontbijt, zeker ook door de heerlijke gebakken eitjes en pannenkoeken van Joost.

De kamer was leuk ingericht met een heel fijn bed en een eigen terrasje.

Anita en Joost zijn hele gastvrije en gezellige mensen die hele leuke tips kunnen geven voor allerlei uitstapjes. Ze staan altijd voor je klaar.

Ondanks dat het weer er iets minder was toen wij er waren hebben wij hebben er een toptijd gehad!

Helemaal geweldig!

IngS
25-5-2018

Prachtige B&B met ruime kamers met eigen veranda en uitstekend sanitair. Mooi groot zwembad met ligbedden. Uitgebreid, gevarieerd en super lekker ontbijt met verse (streek)producten. Verse jus komt uit eigen sinaasappelboomgaard! Eigenaren zijn zeer gastvrij en hebben heel veel kennis van de omgeving. Een heerlijke plek voor een super vakantie in de Algarve!

Heerlijk verblijf

Monique
13-5-2018

Hele leuke b&b, goed ontbijt, prachtige thema kamers, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Rustig gelegen, maar toch dichtbij van alles. Mooi aangelegde tuin en heerlijk zwembad met ligbedden.

Geweldig

Hub en Jose
13-9-2017

Wij zijn net terug. Joost en Anita zijn heel hartelijk en gastvrij.

Hele mooie omgeving, wel is inderdaad een auto noodzakelijk. B&B is heel mooi en schoon, fijn zwembad. Heerlijk rustig . We hadden algelezen dat je kip moest gaan eten met Joost en Anita, helemaal geweldig. Mooie dorpjes waar je heerlijk kunt eten voor weinig geld! Dus in een woord super.

Fijne B&B met gastvrije eigenaren Joost en Anita

Rob en Marion
2-8-2017

Heerlijke B&B om te ontspannen en uit te rusten. We hebben het hier 10 dagen heel erg fijn gehad. De bed en breakfast is zeer netjes onderhouden en het ontbijt werd iedere ochtend goed verzorgd! Wij hebben vele mooie stranden bezocht en ervan genoten. Het leukste en het mooiste vonden wij het strand bij Fuseta eiland. Waar je prachtige strandwandelingen kunt maken. In het plaatsje Fuseta zelf kunt ook heerlijk eten, met name verse vis. Tip: eet verse vis in Fuseta bij restaurant Pierrot. Hier werkt een vriendelijke Belgische jongen woonachtig in Fuseta zelf.

Joost en Anita, heel erg bedankt voor de gastvrijheid.

Rob en Marion

Mooie accommodatie met een uitstekende service.

Tonnie en Sonja
31-7-2017

Uitstekende accommodatie met mooie kamers en goede bedden. Je kunt er heerlijk relaxen op je eigen terras en in het zwembad. Het ontbijt is heerlijk en geeft een goede basis voor de rest van de dag. Bij Joost en Anita kun je terecht voor de nodige tips inzake de omgeving etc.. Je kunt bij hen helemaal tot rust komen en wil je de drukte opzoeken dan is een auto noodzakelijk. De kustlijn van de Algarve is erg mooi dus wij hebben ons zeer goed vermaakt en veel gezien .

Een absolute aanrader is deze accommodatie!

fantastisch we gaan in september terug! :-)

Monique
22-7-2017

Geweldig! Warm aanbevolen!

Mooie accommodatie! Zeer vriendelijk! Service een 10+! Goede bedden. Geweldig ontbijt. Mooi zwembad. Prachtige tuin. Kamers schoon, ruim en smaakvol ingericht. Op het terras bij je kamer fijne zitjes en een hangmat. Joost en Anita geven tips om de omgeving te verkennen. Om de accommodatie te bereiken en de omgeving te verkennen heb je wel een auto nodig maar dat geef je tegelijkertijd een hoop vrijheid. Veel leuke dorpjes, stadjes en mooie stranden.

Super mooie B&B Geweldig!!

Harrij&Pasja
16-7-2017

Net terug van een heerlijke vakantie in de B&B van Joost en Anita.

Wat een fijne gastvrije mensen!!

Het heerlijke ontbijt met de eitjes van joost,

we hadden kamer area superschoon met een fijne grote badkamer een lekker groot terras met uitzicht op het mooie zwembad met fijne ligbedden!

een fantastische tuin maakt het plaatje af.

kregen goeie tips van Joost en Anita om de oost algarve te verkennen!!

s-avonds was het ook gezellig toeven met een heerlijke rose dus.....

We vatte dr nog ene!!

We hebben hier geweldige dagen gehad.

Ad en Corry
30-6-2017

We zijn zeer gastvrij ontvangen door Joost en Anita. Hadden een ruime schone kamer met goede bedden en alle voorzieningen, mooi terras erbij. Geweldig ontbijt met de reeds bekende eitjes van Joost. Leuk zwembad met luxe ligbedden en parasols en ook

speeltuin voor de kinderen. Leuke plaatsjes in de omgeving die je met de auto kunt bezoeken Joost en Anita kun je altijd om tips vragen voor dagtripjes etc.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta Pereiro in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta Pereiro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.