Bed and Breakfast Quinta Pereiro

Meer bedandbreakfast info

112 reviews over Bed and Breakfast Quinta Pereiro

• 2019
    10Gerda04-04-2019

Geweldig en heel gastvrij , zeker een aanrader .

Wij hebben geweldig genoten van ons verblijf bij Joost en Anita. We werden heel hartelijk ontvangen , het uitgebreide ontbijt was heerlijk met gebakken eieren en pannenkoeken. We kregen goede tips over de mooie omgeving en restaurants . 's Avonds was het gezellig vertoeven met de kachel aan in de lounge . De kamers waren mooi met een eigen terras .De tuin met zwembad is mooi aangelegd goed onderhouden . Het was geweldig !!! Dank je voor de fijne tijd , de oude buurtjes .

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    10Fam Aerts15-11-2018

De ideale vakantieplek in een rustige omgeving!

Joost en Anita zijn enorm gastvrij! Persoonlijke ontvangst met een drankje en gezellig praatje. Nemen alle tijd voor je. Zorgen voor een luxe ontbijtje en geven je goede tips voor uitstapjes en heerlijke restaurantjes.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 10Reto en Annet Gadient15-08-2018

Geweldig wij komen terug

Quinta Pereiro " Joost & Anita" wat een geweldige locatie en wat een gastvrijheid.

wij hebben een Nederlandse parel gevonden in de Algarve " Quinta Pereiro" wat een verwennerij met het ontbijt en wat fijn zijn de kamers en het zwembad.

Meer kun je je niet wensen een TOP B&B en locatie.

Locatie goed te bereiken, ontvangst als vrienden wat fijn, de eitjes, pannenkoeken en ontbijt verwennerijtjes van Joost nergens beter ;) en Anita staat altijd voor je klaar wat een top stel .

Wij hebben enorm genoten dank voor alles en tot de volgende vakantie ;)

Groetjes van Reto & Annet

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Ronald en Ingrid Appels06-06-2018

Superfijne B&B met hele gastvrije eigenaren

Wij zijn een weekje bij Anita en Joost geweest en hebben een superfijn verblijf gehad. Een heel lekker gevarieerd ontbijt, zeker ook door de heerlijke gebakken eitjes en pannenkoeken van Joost. De kamer was leuk ingericht met een heel fijn bed en een eigen terrasje. Anita en Joost zijn hele gastvrije en gezellige mensen die hele leuke tips kunnen geven voor allerlei uitstapjes. Ze staan altijd voor je klaar. Ondanks dat het weer er iets minder was toen wij er waren hebben wij hebben er een toptijd gehad!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9IngS25-05-2018

Helemaal geweldig!

Prachtige B&B met ruime kamers met eigen veranda en uitstekend sanitair. Mooi groot zwembad met ligbedden. Uitgebreid, gevarieerd en super lekker ontbijt met verse (streek)producten. Verse jus komt uit eigen sinaasappelboomgaard! Eigenaren zijn zeer gastvrij en hebben heel veel kennis van de omgeving. Een heerlijke plek voor een super vakantie in de Algarve!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Monique13-05-2018

Heerlijk verblijf

Hele leuke b&b, goed ontbijt, prachtige thema kamers, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Rustig gelegen, maar toch dichtbij van alles. Mooi aangelegde tuin en heerlijk zwembad met ligbedden.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

10Hub en Jose13-09-2017

Geweldig

Wij zijn net terug. Joost en Anita zijn heel hartelijk en gastvrij. Hele mooie omgeving, wel is inderdaad een auto noodzakelijk. B&B is heel mooi en schoon, fijn zwembad. Heerlijk rustig . We hadden algelezen dat je kip moest gaan eten met Joost en Anita, helemaal geweldig. Mooie dorpjes waar je heerlijk kunt eten voor weinig geld! Dus in een woord super.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Rob en Marion02-08-2017

Fijne B&B met gastvrije eigenaren Joost en Anita

Heerlijke B&B om te ontspannen en uit te rusten. We hebben het hier 10 dagen heel erg fijn gehad. De bed en breakfast is zeer netjes onderhouden en het ontbijt werd iedere ochtend goed verzorgd! Wij hebben vele mooie stranden bezocht en ervan genoten. Het leukste en het mooiste vonden wij het strand bij Fuseta eiland. Waar je prachtige strandwandelingen kunt maken. In het plaatsje Fuseta zelf kunt ook heerlijk eten, met name verse vis. Tip: eet verse vis in Fuseta bij restaurant Pierrot. Hier werkt een vriendelijke Belgische jongen woonachtig in Fuseta zelf.

Joost en Anita, heel erg bedankt voor de gastvrijheid.

Rob en Marion

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Tonnie en Sonja31-07-2017

Mooie accommodatie met een uitstekende service.

Uitstekende accommodatie met mooie kamers en goede bedden. Je kunt er heerlijk relaxen op je eigen terras en in het zwembad. Het ontbijt is heerlijk en geeft een goede basis voor de rest van de dag. Bij Joost en Anita kun je terecht voor de nodige tips inzake de omgeving etc.. Je kunt bij hen helemaal tot rust komen en wil je de drukte opzoeken dan is een auto noodzakelijk. De kustlijn van de Algarve is erg mooi dus wij hebben ons zeer goed vermaakt en veel gezien .

Een absolute aanrader is deze accommodatie!

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Monique22-07-2017

fantastisch we gaan in september terug! :-)

Geweldig! Warm aanbevolen! Mooie accommodatie! Zeer vriendelijk! Service een 10+! Goede bedden. Geweldig ontbijt. Mooi zwembad. Prachtige tuin. Kamers schoon, ruim en smaakvol ingericht. Op het terras bij je kamer fijne zitjes en een hangmat. Joost en Anita geven tips om de omgeving te verkennen. Om de accommodatie te bereiken en de omgeving te verkennen heb je wel een auto nodig maar dat geef je tegelijkertijd een hoop vrijheid. Veel leuke dorpjes, stadjes en mooie stranden.

Gereisd met partner in januari 2016

Bed and Breakfast Quinta Pereiro info