Vakantiehuis Quinta das mil Estrelas

Vakantiehuis Quinta das mil Estrelas

9 reviews over Vakantiehuis Quinta das mil Estrelas in het Nederlands

Niets meer te wensen...

S. van der Giessen, 11-10-2012

Tsja, in één woord fantastisch!

Wij zijn in de gelukkige omstandigheid dat, terwijl we deze beoordeling schrijven, nog in het huis verblijven. Het is echt te gek hier, een luxe hotel valt erbij in het niet. Alle voorzieningen om het verblijf te veraangenamen zijn aanwezig! We gunnen de eigenaren een spoedige verkoop maar hopen voor onszelf dat het nog lang verhuurbaar blijft ;-)

Iedere dag een duik in het zwembad, een comfortabele keuken, fijne en ruime tuin en een complete inrichting maken het verblijf hier top! Het vooruitzicht van vertrek over een paar dagen is dan ook echt beroerd... Hopelijk volgend jaar weer een kans op dit te gekke vakantieverblijf.

Moncarapacho kende we al maar dit plekje met prachtig uitzicht nog niet .

Mooie villa warme inrichting alles aanwezig en ondanks het niet zo mooie weer hebben wij een heerlijk weekje gehad in Quinta das mil Estrelas!!

Geweldig!

Ron, 10-7-2012

Wat een mooi vakantiehuis. Mooi uitzicht, alle rust, alle ruimte, prachtig uitzicht. Toegang via een rotsige omhoog lopende weg, maar dan verschijnt dit mooie ruime huis dat van alle gemakken is voorzien. Een mooi zwembad.

Zeer vriendelijke ontvangst door René. Als er iets niet in orde was probeerde hij dit zo snel mogelijk in orde te maken. Hij had ook goede tips om te bezoeken of te eten en altijd behulpzaam.

Goed onderhoud van de tuin door de tuinman en het zwembad wordt schoongemaakt door de poolman.

Helaas een paar dagen slecht weer gehad, maar toch heerlijk genoten, zowel in het huis als van de omgeving.

Vier weken genieten

Co en Ria, 14-2-2012

Grandioos vakantiehuis met subliem uitzicht. De weg er naar toe is even afzien (typische rotsige toegangsweg) maar vervolgens staat het genieten niets meer in de weg. De zorg van de eigenaar om het je naar de zin te maken geeft een extra dimensie aan je verblijf. Kortom: de 4 weken vlogen om en zelfs het vooruitzicht van sneeuw en ijs in Nederland maakte het afscheid niet minder makkelijk. De afscheidsgroet: tot volgend jaar was geruststellend.

Om zeker terug te komen!!!

Trees en Paul, 15-3-2011

Fantastisch huis, warm ingericht, van alle gemakken voorzien. Groot terras met zwembad, heerlijke tuin met een geweldig uitzicht op de omgeving. Vooral de rust is zo heerlijk!! Vier weken geweest waarvan twee met regen. Juist dan is het goed te weten dat het zelfs binnen goed toeven is. Houtkachel aan, satelliet TV aanwezig, internet geen probleem. Gevulde boekenkast, spelletjes enz. Zwaar onweer gehad met stroomuitval..soms even Rene bellen voor advies, zijn service was uitstekend en snel!! Voldoende leuke plaatsen en stranden in de omgeving te bezoeken. Echt een plek om nog eens terug te komen!!!

Schitterend verblijf

Co en Ria Caljouw, 18-2-2011

Na een verblijf van 5 weken was Quinta das mil Estrelas "ons" huis geworden. Gevolg is wel dat we - inmiddels weer thuis - last hebben van heimwee. Op de eerste plaats naar het schitterende uitzicht vanuit de tuin, natuurlijk het heerlijke weer (bijna 5 weken aaneengesloten zon!), de niet aflatende zorg van de eigenaars maar ook naar de "warme" inrichting van het huis. We begonnen en eindigden met z'n tweeen maar hebben zonder problemen in de 5 weken dat we er waren 3x 2 gasten ontvangen. Het was in een woord: grandioos.

Fantastisch!

EJ van Maanen, 27-11-2010

De laatste week van de herfstvakantie zijn wij er geweest met vrienden, contrast kon bijna niet groter... Nederlandse herfstweer en dan naar Moncarapacho!

Nog perfect vakantieweer zodat we nog even heerlijk van het zwembad konden genieten. Perfect verblijf, goed en smaakvol ingericht en een fantastisch uitzicht. Winkels op 3 min. rijden, en puik tapas restaurant in centrum.

Verhuurder zeer behulpzaam en gastvrij, jammer dat het te koop staat...........

Mirjam&Ernst-Jan

geweldig

S. van der Laan, 22-6-2010

Wanneer je van privacy, comfort en ruimte houdt maar ook van de geneugtes van zon, zee en strand, zit je hier perfect. Het zeer sympathieke eigenaarsechtpaar, dat inmiddels meer dan 10 jaar in Portugal woont, kan je alles vertellen over de beste restaurants, stranden,autohuur etc. Veel ruimte om het zwembad, luxe eet- en relaxzit buiten en een BBQ waar een Yank jaloers op zou zijn. Vanuit je hangmat (of waar je ook zit of ligt) een adembenemend uitzicht. Het enige minpunt is dat je op een dag weer naar huis moet, maar het schijnt te koop te zijn. Niet verder vertellen want we willen volgend jaar weer.

Sophia en Rick

Een fantastische!!! plek

Anna en Joris, 21-6-2010

Net terug van 2 weken Quinta das mil Estrelas en een werkelijk fantastische vakantie gehad. Een mooi en goed verzorgde villa, een heerlijk zwembad en een adembenemend uitzicht. Vooral 's avonds was het genieten op het terras met uitzicht op zee en de vele lichtjes in de wijde omtrek. Vanuit de Quinta veel tochtjes gemaakt en alles was goed met de auto te bereiken.

Kortom we hebben genoten en gaan zeker volgend jaar weer terug naar dit paradijsje aan de Portugese kust!

Joeris en Anna

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta das mil Estrelas in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta das mil Estrelas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Quinta das mil Estrelas scoort een 9 uit 10 op basis van 9 reviews.