Appartement Quinta da Vida

5 reviews over Appartement Quinta da Vida in het Nederlands

FANTASTISCH!

Marja en Kees
6-8-2018

Wij waren eind mei/begin juni 2 ½ week te gast bij Mayke en Gust. Al direct bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en kort rondgeleid door het appartement (Casa Vaso). Het bleek een mooi appartement te zijn voor ons tweeën. En buiten was de ruimte enorm! Mooi terras en voorzien van alles.

Zo ook binnen: op en top mooie afwerking (goede materialen) en ruim voorzien. Vaatwasser, koelkast en kookplaat, eettafel, bank en TV (die wij niet zo nodig hebben in een vakantie). Mooie slaapkamer (beneden) met hele handige bediening van de dakramen! Badkamer is ruim voldoende en ook weer heel mooi afgewerkt. De slaapkamer boven is ook weer ruim genoeg. Het zwembad is een staand zwembad en dat is het enige minpuntje. Daar zou ik nog eens naar kijken. De toegang is wat moeilijk.

Echt een dik compliment hoe deze (jonge) mensen zoiets moois en goeds hebben opgezet!

De gastvrijheid van Mayke en Gust zijn enorm.

Fantastische plek met veel sfeer.

jccm Hoorneman
6-7-2018

heerlijke plek met voldoende schaduwplekken in de ruime tuin en op het terras en rondom het zwembad. Leuke uitstapjes te doen in de buurt. Gust is een prettige rustige golfleraar die je weet te enthousiasmeren voor de sport. Veel en mooie golfbanen in de buurt. Mayke en Gust zijn hartelijke en gezellige gastvrouw en -heer.

Een heerlijke Portugese vakantie plek

Stein
28-2-2018

Fantastische week gehad in de appartementen Estavel en Lagar. Het overtrof onze verwachtingen. Beide appartementen uitstekend in orde, mooie terrassen, knusse zitplekjes, voorzien van alle gemakken en niet onbelangrijk: heerlijke bedden.

De pizza avond is top en echt een aanrader. Alsof je eigen appartement omgetoverd wordt in een restaurant :D

Prachtige accommodatie midden in de natuur

Eric
24-10-2017

Wij hebben met 2 gezinnen met jonge kinderen de appartementen Estável en Lagar gehuurd en we hebben een fantastische week gehad. De kinderen konden heerlijk bij het zwembad en in de tuin spelen en ze hebben zich prima vermaakt. Door de verschillende terrassen was er steeds een lekker plaatsje om buiten te zijn en samen te eten en drinken. De pizza avond was geweldig en de eigenaren laten je heel welkom voelen op deze mooie plek. De locatie leent zich uitstekend voor uitstapjes naar verschillende delen van de Algarve door de centrale ligging en de korte afstand (2 km) tot de snelweg. Dit is echt een aanrader!

Casa Lagar is het app. met de meeste privacy en het mooiste buitenterras. Ik vind het geschikt voor 4 pers.. Gezellige inrichting, 1 grote slaapkamer, 2 kleine en 2 kleine badkamers. Zitcomfort woonkamer/keuken kan beter. Keuken is prima ingericht. Buitenterrassen zijn goed en erg gezellig! Zwembad is prima maar alleen geschikt voor kinderen met zwemdiploma en overal 1.30 m diep. De Quinta ligt 15 min rijden van prachtige zandstranden en is nog redelijk "onontdekt": heerlijk! De jonge eigenaars zijn zeer gastvrij en doen alles om het je naar de zin te maken. Soms organiseren zij een (pizza)-avond met de andere gasten. De Quinta is heel makkelijk met een auto bereikbaar. Omdat er 3 app. zijn geeft dat een intieme sfeer. De Quinta is mooi en rustig gelegen temidden van de lokale bevolking. Kortom: een prima plek voor een heerlijke vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta da Vida in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta da Vida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Quinta da Vida scoort een 9.21 uit 10 op basis van 5 reviews.