Vakantiehuis Quinta Corcunda

Vakantiehuis
Vakantiehuis Quinta Corcunda
9,4

447 reviews over Vakantiehuis Quinta Corcunda in het Nederlands

Thuiskomen in het buitenland.

Paul en Belinda van Pelt,
10-8-2018

Geweldige gastvrouw en heer, heerlijke ruime plekken, warmte en gezelligheid. Prachtige omgeving. Vele uitstapje mogenlijk. Één nadeel, je wilt hier nooit meer weg.

Prachtige plek!

Stalpaerdjes,
4-8-2018

Prachtige gelegen midden in de natuur. Vanuit de lodge een prachtig uitzicht. Heel fijn als je in je zwembadje zit voor de tent :-). De kinderen hadden daar veel plezier aan maar wij ook. Heerlijk rustig zitten in het water en genieten van de omgeving.

Zeer vriendelijke, hartelijke mensen die alles voor hun gasten zullen doen. Bij aankomst al een heerlijke fles wijn ontvangen. Vanuit de quinta kan je alle kanten op. Er zijn veel mooie strandjes die je kan bereiken met een overzetboot. Zeker doen! Tavira is ook een heel gezellig mooi stadje met heerlijke restaurants.

Wat een heerlijke plek!

Familie Frank,
30-7-2018

Omdat we ’s avonds laat pas aankwamen bij ons huisje Casa da Fazenda hadden Rob en Marga voor de eerste boodschappen gezorgd. ’s Ochtends ontbijt op het terras met uitkijk op de valei. What a view! Veel vriendjes en vriendinnetjes voor de kids. De barbecueavonden met andere gasten zijn een succes; terwijl de kinderen bommetjes maken in het kleine zwembadje, genieten de ouders nog na met een biertje of goed glas wijn. De safarilodge tent is een avontuur op zich. De rust, de ruimte, wederom het uitzicht, je eigen zwembadje, eigenlijk wil je er niet meer weg. Toch doe je dat, want in de omgeving is genoeg te doen. Leuke strandjes, dorpjes en marktjes en Portugese restaurantjes waar de visvangst van de dag op de bbq voor je bereid wordt. Rob en Marga zijn lieve en gastvrije mensen en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Zelfs van een lekker band kijken ze niet op. Rob reed ons meteen naar de garage; geen probleem!

Wij komen terug!

Topvakantie, alwéér!

John,
30-7-2018

Voor de zoveelste keer genoten van de gastvrijheid, de rust, het zwembad, en de ruimte die Rob & Marga bieden. Topvakantie!

Voor herhaling vatbaar

Peggy geeraerts,
16-7-2018

Heel aangenaam en rustig verblijf

Meer dan fantastisch....

Götz K H Cramer Bornemann,
8-7-2018

Geen idee, een goed vakantie gevoel.

Een pareltje in de Algarve.

Sylvia & Ronald,
8-7-2018

Rob en Marga zijn bijzonder gastvrij en er worden kosten noch moeite bespaard om het verblijf op de quinta zo aangenaam mogelijk te maken.

Een pareltje verscholen in de Algarve. Een heerlijk uitzicht vanaf ons terras luisterend naar het gefluit van de vogeltjes nippend aan ons wijntje die als welkomsdrankje in de koelkast stond.

Iedereen die de quinta bezoekt is onder de indruk van wat Rob en Marga hier hebben neergezet. Alles ziet er goed verzorgd uit.

Tijdens ons verblijf op de quinta zoveel leuke mensen ontmoet, bij het zwembad en de gezamenlijke ligplek. Maar je kunt natuurlijk zelf kiezen voor wat meer privacy of wat meer aanspraak. Er is voldoende ruimte voor iedereen en er is aan alles gedacht, voor groot en klein.

De locatie van de quinta is zeer rustig en zelfs afgelegen maar toch dicht bij de luchthaven Faro en dorpjes, restaurantjes, supermarkten en strandjes.

Dit was onze 3e keer en we blijven terugkomen.

fantastische plek in prachtige omgeving

Casper,
6-7-2018

Van 25 juni tm 2 juli op bezoek geweest in de Quinta Corcunda, alwaar we de "casa de Fazenda" hadden. Een leuk, mooi en groot authentiek huis met een mooi terras dat uitzicht geeft op het mooie heuvellandschap. Het is er heerlijk rustig en zelfs een vosje kwam tot vlakbij het terras :) De quinta is prachtig en een prima plaats om tot rust te komen. Heel geschikt ook om als uitvalsbasis te dienen om de Algarve te ontdekken. Ruim voldoende privacy voor wie dat wil, maar ook de gelegenheid om met andere gasten op het terras voor de bar wat te drinken. Er is ook een zwembad, ideaal voor kinderen of als je zelf even wilt afkoelen. Eigenaren Rob en Marga zijn de beste hosts die je je kunt bedenken.

Wonderschoon en onvergetelijk

Adri en Ineke van Beelen,
2-7-2018

Een zacht glooiiend landschap, adembenemende vergezichten, heerlijk geurende bomen en struiken, kwetterende vogels, zingende cicades, watervlugge gekko's, overheerlijke vijgen, prachtige sinaasappel- en Johannesbroodbomen, oergezellige kippen, een haan met kapsones, ruimte in overvloed, een vriendelijke buurvrouw van 87 jaar, aai-lieve honden, hangstoelen in een boom, een op de juiste temperatuur gebracht zwembad, boeken in overvloed, en als klap op de vuurpijl twee superlieve, warme mensen: Rob en Marga. Kortom, nergens is het paradijs zo dichtbij als op de Quinta Corcunda, de farm op de bult. Waar kun je beter toeven dan hier? Voor ons was dit een vakantie met een gouden randje! Adri en Ineke van Beelen

Laranja heeft ons hart veroverd ♥

Yvette Kriek,
26-6-2018

Ontbijtje op het terras met in de verte het geluid van de tureluur. Genieten van het vrije uitzicht op het boerenland met z'n prachtige olijfbomen. Onder de sterrenhemel proosten op het goede leven met je lief. Lekker afkoelen in het privé zwembad na een lange lome zomerdag. Het gevoel van lekker ontspannen in een omgeving van rust, ruimte en een beetje luxe.

Rob en Marga hebben opnieuw een magisch plekje gecreëerd op hun quinta. En door hun hartverwarmende gastvrijheid is het haast thuiskomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta Corcunda in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta Corcunda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.