Vakantiehuis Quinta Corcunda

Vakantiehuis Quinta Corcunda
9,4

39 tips over Vakantiehuis Quinta Corcunda

monique_korsten, 19-9-2015

Casa Corcunda is het mooiste en grootste huisje op het terrein maar alle huisjes zijn even mooi en alle details kloppen!

Met de boot eilandjes bezoeken ( Armona en Farol) kunnen we iedereen aanraden en het strand van Barril is lekker luxe.

Maartje Vos, 17-7-2015

Marga, weet heel veel leuke dingen van de omgeving om te ondernemen en komt graag langs om je dit allemaal te vertellen. Echt de moeite waard, want zo kom je op de leukste plekjes.

Komt bij dat ze de tips echt afstemt op waar jij/jullie van houden.

Harry en Ans , 9-6-2015
het restaurant aan de zee, wat Marga en Rob ons hebben laten zien.

Peter en Nelleke, 7-6-2015

Twee leuke kleine supermarktjes in Moncarapacho,

Met de ferry vanaf de kade van Olhao naar een van de kleine eilandjes (Ilha da Culatra) en daar heerlijk lunchen en naar het strand.

Barbara & Hermie, 29-5-2015
In de buurt zijn veel stranden te vinden, zoals Ria Formosa en Albufeira.
marriewijkel, 10-5-2015
markten Olhao en Loulé; autotocht door het binnenland

arno_heleen, 3-3-2015
Natuurpark Ria Formosa, zeker doen, en makkelijk bereikbaar.
Elisabeth Lievenstroo, 11-12-2014
Wandelen rondom de huisberg ! volg het hazenpad
Liesbeth, 31-10-2014
Het stand bij Barril is prachtig. Mooi zand, restaurant dichtbij en met een treintje er naartoe. Meer kunnen we niet wensen met onze kinderen.
Rob en Leonie, 19-9-2014

- een auto huren is wel noodzakelijk.

- nationaal park Ria Formosa bij bezoekerscentrum (Olhao) en langs Faro

- Praia da Marinha mooi wit strandzand tussen de kliffen

- dagje naar Sagres uiterste puntje van de westkust.